Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte ľudia. Tak som sa asi s mojím milovaným koradom dovozil. Dnes som na ňom zase pracoval... Dal som dole hlavu či nie je zadretý piest alebo zlomené krúžky. Nebolo ani jedno ani druhé dal som nové tesnenie medzi bloky. A nič. Stále to robí to isté. Pridám a skape. Už som dal aj zadné do vzduchu ani sa takmer nepohlo. Len mi to nie je jasné, že prečo keď pridám tak zdechne. Však keby spojka nebola dobrá tak by mal točiť dalej a koleso " stáť" nie? A nemyslím si, že to je až tak dobre spravené, že pri vys. otáčkach zhasne samovoľne Dačo tam musí byť a ja neviem čo Nemôže mi prosím niekto poradiť? Alebo dobrý servis v BA kde by sa mi na to mohli pozrieť? |
Pimpollo, mne nieco podobne robilo na mojej babete 207, tiey som spravil vzbrus,pomenil tesnenia a nakoniec chyba bola v gumicke v kohutiku pod nadrzou co otvaras benzin, oprava za 5sk a ja spravil celu generalku motora, skus pozriet to.Najskor ti ide malo benzinu do karburatora. |
chroba nechcem byť zlý Ale ak to je tak ako tvrdíš tak to je potom v ..... Práve som vypustil olej z " prevodovky", že idem pozrieť či nie je dačo so spojkou... |
skus |
upchata hlavna tryska v karburatore, nizka hladina v plavakovej komore, nevypina sytic, alebo studeny motor- nechaj ho pobezat aspon 10 minut a potom skusaj |
No ok. Tak idem vyskúšať čo tu píšete. Wolfovi som volal ale povedal, že má moc roboty a nemá čas teraz. A, že to bude asi spojka. Ale to sa mi nezdá. Tak rýchlo aby sa spojka pokazila? Však s ním jazdím normálne. Idem skúsiť porobiť dačo s tým benzínom. A karburátorom |
ako už spomenul janoval chybu máš zrejme v karburátore prikláňam sa k tej tryske,,vyčisti a uvidiš |
Precisti, nastav karburator a pozri vzduchovy filter ci nie je zadrbany pripadne privod vzduchu ku filtru ci nie je zapchate. Skontroluj ci je dostatocny privod paliva do karburatora, pripadne este skus dat druhu sviecku. S tou svieckou to robilo aj mne. Na volnobehu pekne a ked som pridal moto zdochla. |
Takže som práve došiel z neúspešnej misie. |
Uz tu bolo raz napisane v jednej teme ako stelovat karburator na 2T. |
DOH diky moc. Spravím ako píšeš. čo som hľadal aj ja som to takto našiel tak Ďakujem. A mohol som teraz nejak poškodiť piest keď som na tom vonku asi 10-15 minút bol a mal to zle nastavené? Ten dym sa mi zdal moc biely. Bohatosť zmesy bude tá skrutka s pružinkou nie ? |
rozladeny karbec....ale skus pozriet aj privod vzduchu,daj to na priamo.. |
O nejakom ADAMOTO JL som už čítal. |
kamos ja som sa takto sulozil s mojou hondou dio a nakoniec to bolo vzduchovym filtrom stary bol na nic a bez neho mi to neslo. potom som vyrobil novy a uz je to ok |
ja ked som mal babetu, mne toto robilo, že nechcela do otáčok a bol vadný tyristor, ako iskru davalo ale pri väčších otáčkach to bolo nepravidelne |
filter, karburator, gufera na kluke, zapalko... jedno z toho urcite |
ani som nečítal čo píšu ostatní,ale: |
papi. Diagnóza bola to, že som nevedel čo s tým je. Tak som začal ako zvyčajne. Vypáliť výfuk a vyčistiť karbec. Tak som to spravil a stále nešlo. Pýtal som sa bratranca on má Babču tak mi povedal, že môžem mať zlomený krúžok. Tak som hozobral hlavu ( dúfam, že to je dostačujúci dôvod). Tesnenie som dal silikonovú "pastu" či ako to nazvať. Zajtra spravím ten karbec lebo to tu je veľa krát spomenuté. Tak vďaka za ochotu ste milí |
Pimpollo, ja len že to vyzerá na úplne banálnu závadu, t.j. že hlavná dýza je upchatá... robota na 2 minúty. Karbec vyčistiť je jedna vec, dýzu vyčistiť je vec druhá. |
Hmmm a keď máš pinčla tak tiež musíš rozpoliť motor aby si pozrel či je krúžok na pieste poškodený ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pimpollo (01.03.2010 22:16) |
Pimpollo, čítať vieš? Ak ano, zopakujem ti tú vetu o polení: |
Sakra: v bratislave tolko motorkarov, to sa vazne nikto nenajde, kto by k mu tam zabehol a vycistil trysku? Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (02.03.2010 7:13) |
no pravda je taka ze ked ide na volnobehu tak tlaky asi ma inak by ani nesiel a ked by si pridal tak by motor isiel ale nemal by silu tak ze skor sa venuj tomu ci ma co pit"!lebo toto sa prejavuje tak ze na mali plyn dochadza a na vysoky uz nieje od kial |
Presne toto isté som mal na Babete, a mal som upchatý výfuk. Rozobral som, vyčistil a išlo to normálne. Teraz to robím raz za roka OK. |
janoval, viem presne, ako vypadá Manet Korado s jednovalcovým dvojtaktom Puch s automatickou spojkou a "jednorýchlostnou" prevodovkou. Vyrábali sa predsa na Slovensku |
Ták. Ako ste písali bolo to všetko vkarburátore. A náhodou trisky boli fakt fest čisté som to rozobral kukol a všetko ok . Len jedna bola trošíčku povolená keby som to neštudoval" lupou" ani na to nedojdem. Tak dik a majte sa dúfam, že už nebude nič extra problém. |
Ja to stále tvrdím.Čo sa tu dozviem, to sa nedozviem na nijakom motorkárskom serveri. |
Pimpollo, veď ja som to s tým názvom vedel, len ty asi nie |
taqk gratulujem, ze isi to nakoniec zmakol sam. a uprimne sa z toho tesim, lebo co sa na 50ke naucis na 600ke ako by si nasiel |
Chcel by som sa spýtať, že dnes som Konečne dal smerovky na korado, ale mal som zle nastavenú rukoveť tak som ju trošku pootočil a teraz mi korado neštartuje. Môže tam byť problém kvôli tomu pootočeniu, že sa rozšteloval celý karbec? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 225192 | Včera: 200010