Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Chcel by som od niekoho, ale radsej od viacerich ci sa oplati viac ladeny vyfuk, alebo povodny. ci za cenu dobreho zvuku sa nezvysi o nieco spotreba alebo ci sa neznizi vykon motora. |
Zalezi aky vyfuk a na aku moto. Vseobecne, sa zlepsi zvuk, stupne spotreba a nejake dva tri koni sa pridaju na vykone, ale to ani neucitis. Cize je to zvukova zalezitost pokial do toho nechces vrazit o nejaky ten peniaz viac... |
.. kazdy zasah sa niekde prejavy. Seriovy vyfuk je nastaveni na prijatelne hodnoty spotreby, vykona a tym zivotnosti motora. Ladaky su rozne: otvorene alebo s prepazkamy. Podla toho aky pouzijes sa menia hore uvedene parametre. V podstate mas ale pravdu. |
Predpokladam ze to chces na MZ 251 a ked sa nemylim je to dvojtakt...?? |
Na 2-taktoch má výmena orig. výfuku za ladený"?" za následok stratu výkonu a krútiaceho momentu v nízkych ot. a zvýšenie vo vyšších, aj zvýšenie spotreby a hluku. Pre normálne používanie moto (nie na pretek. účely) je v tomto prípade lepšie nechať originál. Ale ak chceš vyskúšaj, lenže pri rozbehoch budeš cítiť "také prázdno" a budeš musieť stále točiť motor čo sa odrazí aj na spotrebe. |
veverak: hej ja som sa dost zle vyjadril....ladak na dvojtakt jedine v pripade zavodne pouzivaneho stroja... na bezne jazdenie rozhodne seriovka... |
uplne suhlasim, MZ je seriovo dobre naladena , a nejakou rurou ,alebo ladakom to možes pokazitalebo zadret. chalani maju pravdu. ale ked to chceš skušat, da sa, ale ak sa da povodny si neznič, lebo ten madarsky už nie až taky fanovi.ak to budeš skušat tak nezabudni na dvojtaktny system-daj tam čo najkratšie koleno, za tym rezonančna komora, prechod rurou dokonečneho tlmiča.a to potom ide suúper.samozrejme sport filter a večšie trisky. |
veverak: |
Ano kxbibo máš pravdu, len v mojej odpovedi som nepredpokladal, že Vlap by dával na svoju moto špeciálne na MZ vyvynutý výfuk od Pollini s karburátorovým kitom, filtrom a zapalovaním k tomu určeným. |
Vlap: ak by si vedel zohnať niečo podobné ako na: stores.ebay.de/SIMSON-Shop_MZ-Fahrwerk_W0QQcolZ4QQdirZ1... |
Kašli na to ,nechaj tam čo máš ja som kupuil na Jawu ,ladaky v TK moto a vyšlo ma to 5.000sk a vykon o 2kone hore takže nič moc za tie prachy |
Lenze povodny vyfuk , ktory tam mam je zo spodu trochu prepuceny takze viem , ze to ma vplyv na moto.Vyfuk potrebujem urcite vymenit, nerobim to preto, ze by som nemal dat kde peniaze, alebo kupit nieco ine na MZ , ale potrebujem novy vyfuk a videl som ten povodny aj ladeny za tu istu cenu, tak som trosku nad tym uvazoval.Ozaj, ak by mi vedel niekto predat, alebo dohodit vyfuk na MZ ETZ 251 za slusnu cenu tak by som bol naozaj vdacny. |
Chod vyf.plynov musi byt čisty..oplati sa v mojom pribade ladaky,.ak chceš tak ma kontaktuj dam ty adresu kde s adaju objednat,sexi zvuk a vykon 2-4kone na viac....!!!ale u jawky u MZ nefim....okolko sa zvyši ,ale podstatnes sa chod motra zlepši... Upravené 1 krát. Naposledy upravil JAWAstreet (20.02.2006 22:17) |
Vlap mam na predaj taky vyfuk (seriovy), je pouzity treba vidiet 0903638490 |
Vlap: mal som MZ 250 vrtanu na 300 a vyfuk bol upraveny.. koncovka tam nebola , iba vysustruzeny chromovany uzaver na konci vyfuku.. zvuk bol dobry , nebol s tym vacsi problem, no poklesol vykon .. mal som to moznost porovnat , kedze sme boli dvaja kamarati s tymi istymi MZ-tami a upravami na nich. poklesli otacky.. najviac som to potiahol do 5000.. ta druha so seriovym vyfukom a pukancovym zvukom to potiahla do 6500 relativne v klude.. takze vyber si .. jedno na ukor druheho.. co sa tyka ladaku.. podla mna sa to absolutne neoplati Upravené 1 krát. Naposledy upravil slider (21.02.2006 12:27) |
podla mna sa oplati u 2T urcite.viem to z vlastnej skusenosti.na jawe 50 pionier len tak zo srandy som zvaril podľa vykresu vyfuk, nedodrzal som rozmery celkom presne. a vysledok? predtym som sa pohynal na jednotke a na dvojke nebola sanca. s ladakom sa v pohode pohne na dvojke. a maximalne otacky sa podla mna zvysili o 500-1500. nevie povedat len odhadom lebo nemam otackomer. u nas v dedine je vela kopcov takze narast vykonu bolo badat okamzite ked niektore kopce som predtym jazdil na trojke len vynimocne tak s ladakom v pohode na trojke. a spotreba? len tak zo srandy som isiel 50 kilometrov stale po rovine s motorom vytocenim na dost vysoke otacki lebo s takym prditkom sa ani inak neda a zobralko mi to liter benzinu.takze to vychadza spotreba okolo dvoch litrov a vyrobca udava u noveho stroja 2,3l. mam ta urobene aj ine drobnosti ako vylesteny karburator a v kartroch priestor kde je kluka. ladeny vyfuk na 2T jedine odporucam. Tlmic som nemal takze hluk bol neznesitelni. ked som sa presiel bez prilby tak mi piskalo v usiach ako po diskoteke. Berte ladene pokial su !!! |
slider,pre zväčšenie vykonu motora pre 2T musiš aj zväčšit alebo zlepšit rych.vyf.spalin,si mysliš že ja mam pod ritu 350 ???vštko to musi spolu ladit...potom sa dostavuje sila!! |
JAWAstreet: takze ked vyberiem z tlmica vlozku , tym sa nezmeni rychlost vyfukovych spalin ???? |
jasne že zmeni,ale zvyši sa hlučnost ,ale pre 2t to je uplna odlišnost ako sa hrat s vyf.systemom,tebe to može byt jedno 4t,ty ked tam aj na miesto vyfuku daš rulu,alebo aj nič..kruna ale ten zvuku budeš mat jak nejaky 4litrovy doge ja na nascare |
www.lpx.cz/exh1.htm |
hah kruna.....nečo take sa špekuluje...... ....kurna len ta životnos ma potom bude žrat !! |
Tichá malá poznámka - hlavné ložiská na kľuke sú obdobné ako má napr. KTM 250 -staršie modely. Ložisko v ojnici je identické. A to sa v tej KTM -ke húpe + - 50 koní a v jednom valci. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 63405 | Včera: 162806