Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
cavte. pls mohol by mi nejaky motoridak poradit ake su minimalne otacky na jazdy na takej motorke ako ne ninja 900? mne sa osobne zda ze to ide v pohode aj na 2-3 tisic otackax. sice sa to nejako moc nebere ale na taku pohodovu jazdu to staci. lenze kedze to je vysoko otackovy motor netrena tomu nakladat viac? kde su take optimalne otacky pre takyto typ motora? kedy je najrozumnejsia spotreba? ;diky moc za info |
No tak toto je divna otazka.... To zavisi od rezimu jazdy, samozrejme ze sa da aj okolo 2-3000. Jednoducho od tych otacok, kedy motor bez problemov zabera, necuka a ide pekne hladko...Nie je zase dobre motor dusit v nizkych otackach. Cele to zavisi od teba ako chces jazdit, samozrejme ze v tych otackach to nebude mat brutalny vykon mas predsa stvorvalec. |
No ono mne na kawe zacina cervene pole pri 12000otackach. Ale obcas idem aj na tych 2000. Je to mile dunenie. Proste to musis pocut a citit. |
mozno som to troxu zle formuloval (jasne ze sa da jazdit na tom aj na 1500 ale to clovek musi byt uz pekny barbar k tej masine ), skorej som sa mal spytat ci ci to nenici motor ked jazdis od 2-3 tisic lebo je to vysokootackovy motor a ta krivka vykon - krutak je dost posunuta do vyssyx otacok.ked som na tom siel okolo 2 - 3 tisic tak sa mi to zdalo uplne v pohodicke ziadne xvenie trhanie nic, xcem sa len uistit ze to tomu motoru neskodi. takze od kolko otacok zhruba je to pre ten motor bez problemov? |
Nie neskodi mu to.... Samozrejme ze ked to uz budu velmi nizke otacky, tak to uz nie je dobre...Proste ked na tie nizke otacky prudsie pridas plyn, nemala by sa ti motorka roztriast, ale pekne zabrat...Tak zhruba popisane.... |
Zober si to aj trochu z inej stranky. Ked mas napr. pisane max otacky 12600, neznamena to, ze treba durit masinu prave na tolko, ale pri takejto hodnote je 2500-3000 otaciek pre motor uplna malickost. Ja som mal na mojej Suzuki na otackomeri minimalnu hodnotu 3000 otacok, takze posud sam. Ked jej davas okolo 6-7000 otaciek, nic tym nepokazis a omnoho lepsie si uzijes pocit z lepsieho tahu masinky. Tot fsjo. |
Idealne na kazdom prev. stupni pri max tocivom momente.. priklad: max vykon pri 10 800 |
Nazdar , najlepšie otačky by som volil tak 1tretinu aby nebol problem trocha pridať takže keď je červene pole 13.000 ot/min tak by som minimalne jazdil 4.000ot/min ak ideš nižšie tak ide motor pod otačky a stupa spotreba ale všetko je o štyle jazdy a cesty treba to vedieť zladiť ja v zasade jazdim tak aby som mal tak 4-5000 ot/min a ak chcem akcwelerovať podradím a pridám. |
Jazdi tak, aby ti jazda robila radost a sam po case vycitis, co a ako. |
na polovicnych maximalneho rozsahu. |
johny: ja nemam problem jazdit vo vyssix otackax len by som rad vedel ze do akeho minima sa s tym da ist aby sa nepodtacal motor(totizto aj moj foter sa na tom sem tam preveze tak aby som ho vedel instruovat pokial moze ist aby mi to neutytral k smrti - on je totizto strasny ekonom a rad by na tom urcite jazdil ako na aute ) |
myro ja by som moju mašinu tatkovi nepožičal ,Jawu ano ale ZZR nie ,prajem aby to obaja v zdraví prežili . Upravené 1 krát. Naposledy upravil johny99 (21.02.2006 21:58) |
johny: no jasne ze mozeme dat nejake rande uz cakam ako sup na pekne pocasie a to kolko novyx ludi pospoznavam. ked bude pekne tak sa hadam postretame viacery. predsa len tuto saitu navstevujem uz ale 8 mesiacov pasivne a rad by som postretal nejakyx (resp setkyx )ludi aj osobne |
To je dobrá otázka, ja som chcel vedieť presne to isté. Jazdím pri 5000, ale mám inú mašinu (jednoválec 250). Červené pole začína pri 9.000 a subjektívne sa mi zdá že motor sa najlepšie cíti (najmenej vibruje, najviac ťahá, najlepší zvuk) pri tých 5-6 tisíc. 4.500 sa mi zdá málo, hlavne pri jazde do kopca. |
myro: co takto si vyplnit profil nejakou tou fotečkou...ako ťa majú motoridáci spoznať ?? |
allain: vsetko bude neboj len nejako neni casu. ked bude cas bude aj photo |
|
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 213387 | Včera: 139874