Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Neviem ci to je len na mojom burgoskovi alebo aj na vasich ale tu je moj problem: |
Ja skútrista nie som, čo nevidieť, tu budú kompetentní. Ale v teste tojej mašinky som čítal niečo o vstrekovaní. Ak je to pravda, ani karburátor, ani sýtič nemáš.... Je to elektronika Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (18.02.2010 10:33) |
Neviem aky mas rocnik, ale ked hovoris o karburatore tak asi starsi...Mal som a sytic som opravoval (rocnik 2000 - ine nezarucujem ze boli vsetky rovnake.. . Je tam taky zvlastne navrhnuty sytic, a to ze pri vypnutej elektrike je stale otvoreny. Ak zapnes zapalovanie, zacne ti 12V jemne vyhrievat taku uhlikovu kapsulu a ta ohrieva maly valcek so zalisovanym piestikom a olejom... Po case (asi tie dve minutky) sa z toho valceka uplne vysunie ten piestik uplne a zavre sytic... Preto aj ked dlhsie startujes Burgosa v zime ani nemusi nastartovat. Sytic je inaksie velmi dobre vidietelny zhora ked das prec plastovy kryt co je pod sedadlom pred kufrikom... je na pravej strane karburatora a je to taka mala plastova fajka s dvom kablikmi- Ak ti ide stale na sytic..mas poruchu hore opisaneho systemu |
No takze uz som ho opravil, startuje na supu aj v nizkych teplotach a vrelo odporucam sportovy filter ma nadherny zvuk a zda sa mi ze aj lepsi vykon |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 93538 | Včera: 138444