Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravým |
No...tak to neviem ale skúšal som to aj na doraz pritiahnuť ten šroub no proste som ju stlacil celkom na doraz.Ale to je volovina Napr.na pioniery som trochu štelovci šroub pritiahol alebo čo tak sa to ukázalo ale tu vobec nič tak nwm no...len aby som nemal problém z lamelamy... |
ja mam ten isty problem na simsone. Zajtra to idem rozobrat, takze aj olej vymenim a rucne ju skusim rozhybat |
niekedy som mal taku moto len teraz si neviem vyjavit ako to tam bolo a mal som ten samy problem ?????musis to nastavyt tym sroubikom bolo to tam dost natesno bud smykala alebo nevypinala proste s citom |
No neviem či to ma guličku pozrem.... |
Olej som dal PP90 no je to dosť hustý olej mal som dať pp80 aspoň. |
niekedy sa stalo že na týchto strších motorkách sa spojka zalepila jednoducho lamely sa zlepili olejom bud rozobrat a poutierat lamely a poskladat to som mal také najlepšie riešenie skus . |
Kto vám povedal že tam máte nalievať PP-čko? Do javiek sa odjakživa nalieval motorák,ten ani nešmýkal ani nelepil lamely.Netreba rozoberať.Vypustiť,natočiť, párkrát vymáčknuť spojku nechať odkvapkať,potom naliať nový,pojazdiť a hotovo. |
Och mne sa nechce rozoberať.. celá spojka tie pružiny ach bože nieje na to nejaký iný sposob?? |
Pridaj obrazok spojky ked nevies ho dat sem tak ho zmen ako svoju moto chcem sa na to pozret ,podla mna olejom to byt nemusi zalezi na tom ked stlacis spojku ci sa lamely odtiahnu od seba .ja som raz zle zlozil jednu spojku dal som tam naopak podlozku na valive lozisko potom neslo stlacit packu ani s bagrom |
T0Y0: "No...tak to neviem ale skúšal som to aj na doraz pritiahnuť ten šroub no proste som ju stlacil celkom na doraz." |
ulba:Ale ja tie lamely nemám rozobraté ani karter nemám dole takže....a ja som ten motor neskladal .......ale myslim si že keby som ho naštrtoval tak by sa možno tie lamely odlepili no..teda keď su zlepené |
to je tak ked sa ludia nevedia presne vyjadrit, potom kazdy splieta somariny a nikto netusi aky mas vlastne problem. Nechapem co chces povedat, "vypnut" spojku znamena pre teba prerusit tocivy moment (oddialit lamely), ci jeho prenos obnovit (spojit lamely)?? Hovoris, ze ju nemozes roztlacit, ale ked je zlepena a teda prenasa moment, tak roztlacit ide. Nejde roztlacit ak moment neprenasa a teda tlacis motorku naprazdno nie? Nechapem ta vobec. A zlepene lamely nejsu pattexom super strong, ktory drzi uja v reklame prilepeneho o strop, cize odlepit ich nie je najmensi problem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (18.02.2010 10:22) |
tonyy, to si ma prekvapil No iný kraj, iný mrav |
Tref: no je to tak Ja ju roztlačiť mozem teda je asi zlepena .... |
mam sice doma jawku 90, ale nepamatam si uz, nakopavacka otaca hnacim hriadelom prevodovky, alebo priamo klukovkou? Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (18.02.2010 10:56) |
Keď som dal 1. stlačil spojku a stlačal nakopovačku tak motorka išla dopredu ale s motorom nepretáčalo... Upravené 1 krát. Naposledy upravil TOYO (18.02.2010 11:05) |
Kamosovi sa podarilo zalepit lamely po tom, co do prevodovky nalial olej z prvej flasky, co nasiel v garazi. Bohuzial, ta garaz nebola jeho, takze nevedel o tom ze to nebol olej ale pripravok proti rastu buriny |
ked si dal 1 a nakopaval, tak motorka sa hybala, ale motor nie? tak spojka funguje ako ma |
tak potom čo je na vine ? |
No tak teraz uz fakt neviem, preco by mala byt chyba v spojke, ved ked ju stlacis, tak sa rozpoji a motor sa netoci (pri nakopavani), ked ju pustis, motor sa toci. |
no...ale keď dam 1stlačim spojku a pohýbem z motorkou tak motor pretáča čiže asik vtedy su lamely zlepené alebo žeby bol problém v prevodovke??? |
toyo: pretaca nejak zbytkovo (nedokonale rozpojenie lamiel), alebo plnou silou, ako by spojka ani nebola stlacena? Nezabudaj ze spojka sa steluje na dvoch miestach, na riaditkach a na pake v motore, ktora prenasa silu z lanka na samotnu spojku (je pod krytom). Lebo mi to vyzera len ako nedostatocne rozpojenie spojky v dosledku zleho nastavenia.. Daj skrutku na riadidtkach do strednej polohy, potom na pake v motore nalad na hrubo spojku aby bolo akurat nasponovane lanko (vsetko pri uvolnenej spojke). Potom uz len pripadne dolad jemne na riadidlach Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (18.02.2010 12:16) |
tref:pretáča ho tak ako keby spojka nebola vobec stlačená a to ma najviac serie keby aspoň trochu bolo cíti´t že..... Upravené 1 krát. Naposledy upravil TOYO (18.02.2010 12:23) |
to samozrejme zalezi od toho konkretneho sposobu ako to mas na svojej motorke. Ja som mal stelovanie v motore a na riadidlach, ako konkretne to mas ty uz nezalezi, princip je ten isty, iba inde su umiestnene stelovace. Teda ak som ta spravne pochopil.. no cakam teda na foto |
No tak je to ako som povedal. Je to to iste, akurat prvy stelovak nie je na riaditkach, ale na lanku pri motore. Stale vsak plati to iste. Daj stelovak pod motorom do strednej polohy, potom lanko vysponuj skrutkou na pake v motore: |
a este: tu hrackarsku koncovku na lanku ryyyychlo vyhod a naletuj si pevnu. Jednak nezavres kryt motora (neviem ci ho chces, alebo nechces) a za druhe toto ti nebude nikdy drzat poriadne. Tieto koncovky sa pouzivaju na NUDZOVE opravy roztrhnutych laniek niekde na ceste, ale preboha nie natrvalo |
To lanko som kúpil nové stálo ma 7€ takže... |
Ako ju tam mám naletovať ??? a ten kryt sa tam dá dať už som to skúšal... Upravené 1 krát. Naposledy upravil TOYO (18.02.2010 12:44) |
Ale je to na hovno babral som s tým dokonca som tam prisposobil lanko s pioniera a stále nič stlačil som ju celkom na doraz zo šrubovákom a stále nič ja už nwm čo mám robiť..... |
ten kto ti to lanko predaval ta odrbal, lebo toto neni z 90tky, ale nejaky univerzal a hodil ti k tomu nudzovu koncovku. Klasicke lanko ma koncovku pevne naletovanu, ziadne skrutky. Ci sa ti taku podari zohnat neviem, v kazdom pripade sa normalne letuje letovackou. Urcite je kopa "machrov" co doletia s tym, ze takto sa to bezne nahradza a co ja viem, nuz tak riskuj to ked chces. Ale mysli na to, ze je to len dalsi potencialny problem ktorych ma 90tka naozaj pozehnane. Rozhodni sa sam. |
Kebyze si niekde blizsie BA, tak ti s tym lahko osobne pomozem, lebo mal som dve funkcne 90tky a dalsie dve na ND, cize som sa ich narozoberal a naopravoval pozehnane, no na vychod tazko :D |
No..tak neviem možno dám dole veko spojky ale tam treba odpájať aj elektriku sa mi zdá vieš kladívka ....a možem motorku dať aj na ležato no vieš ako to myslím ,,,a lanko je z predajne a niekde som vydel na fotkach že také lanko tam aj je su aj tie staršie ale vydel som už aj to ---- |
to lanko sa pouziva casto, ked ludia nevedia zohnat/urobit si normalne pevne, ale original to teda rozhodne nie je. Zmeraj si dlzku bowdenu a lanka a skus pohladat, popytat sa na nejake co by aspon priblizne sedelo z nejakej inej motorky. To je snad najlahsie riesenie. Na mojich oboch boli lanka originalne, pevne, a viem ze jedno som menil a normalne som zohnal take co tam krasne sedelo. Odpojit zapalko jasne ze musis, ale to je problem?? Sak to je jeden kablik |
No tak som to rozobral polovičku oleja mi vytieklo na zem ale pozberal som ho |
Aj som zistil že keď mam 1.mam stlač spojku tak dopredu keď tlačím tak spojka pekne klže no teda prerušuje toč moment ale keď tlačim motroku do zadu tak hneď zase zaberá ... malo by aj dozadu prerušovať nie??? |
A ešte som zistil že keď mam 1 mám stlač spojku a nakopávam tak musím pomaly stláčať nakopovačku lebo hneď to zaberá takže nwm prečo .... |
Je tu popisanych vela dobrych nazorou je to jednoduche odpoj lanko ako keby si ho ani nemal a uvolni srubku na spojke zarad rychlost pomali pokyvaj s motorkou a zarad ,teraz ked ju zacnes tlacit a nemas spojku funkcnu to znamena ze koleso musi ist tazko az smykom a naskoci motor a ides ale pocitaj ze spojku nemas takze vyradis bez spojky ale musis to mat nacvicene brnknes do plynu a vyradis |
Lanko za 7evry dobre ta obtiahly .kup z horskeho bycikla a naletujes to tam tak prevrtaj medeny alebo mosadzny valcek prvrtaj ho nasad na lanko a zacinuj ver ze praskne inde ale nie na spoji |
Cize teraz uz by si vedel nastartovat motorku? Ono spojka nikdy nepojde uplne hladko, moze klast odpor, staci ale aby klazala do takej miery, aby si udrzal motor nastartovany aj pri zaradenej rychlosti. Dalsia dolezita vec, spojka sa musi zohriat! Studena spojka klade daleko vacsi odpor, cize aj toto ber do uvahy. (tazko ked nemozem skusit co a ako, musis ty uvazit ci je to v norme, alebo privela). Ono ale odporucam ti dat si tu namahu, ak teda uz je problem a vylucit akekolvek nedostatky na samotnym telese spojky. Teda, rozober aj spojku (dobre viem aka je to drbacka s tymi strunami ked nemas pripravok, ale bohuzial) a pozri detailne, ci nie su poskodene lamely (korkove ani kovove), prekontroluj drazky na kosi na zuby lamiel vnutorne aj vonkajsie (prstom prejdi po tych plochach kde sa opieraju zuby, nesmies citit absolutne ziadne nerovnosti, lebo na kazdej nerovnosti ti mozu drhnut zuby a lamely sa nebudu spolahlivo rozpinat), vsetky strunky postav vedla seba a musia byt rovne a hlavne rovnako vysoke! (nesmie dojst k ziadnym nerovnomernostiam v sile pruzin). No skratka prezri kazdy element spojky ci je v dokonalom poriadku a nejavi ziadne znamky nadmerneho opotrebenia, alebo nesumernosti. Skontroluj tu tycku co ti prenasa silu od paky pri lanku cez motor ku spojke (musi to byt v poradi tycka gulicka tycka gulicka a tycka). Zloz a skusaj a sleduj. Nechaj otvoreny motor, zarad 1, stlac spojku a skusaj co to robi (ci sa lamely voci sebe klzu). Bohuzial nic ine ti na dialku neviem povedat.. musis skusat. A to s tym lankom si dobre urobil. A ze ti dopredu nezabera a dozadu zaberam, tak to skutocne nepokladam za smerodajne :D A tu nakopavacku nerozumiem presne co si chcel povedat Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (18.02.2010 18:11) |
Takže zdá sa mi že bi to malo byť v poriadku aspoň Celú spojku rozoberať nebudem je s tým veľká drbačka 6 strún ...ono nejde o rozobratie 5 min a mám to ale o zloženie 1 struna 5 minút a ešte k tomu je motor na motorke a nie na stole na ležato ----- |
pochopil som ta, ale to ze dozadu toci motorom, tak to bola pravdepodobne iba nahoda ze bol piest za hornou uvratou, cize nekladol prakticky ziadny odpor (neviem si predstavit, co by taketo sposobovalo, tym sa nezaoberaj), alebo co. Nahoda proste. |
Ale nechapem dpredu noramlne a dozadu zacne zaberat a viacej ras som to skúšal a stále no ešte uvidí |
tu nakopavacku si iba zle zlozil, daj dole veko a znova. Tu pruzinu musis spravne nasponovat. |
Ale ja som tu nakopovacu neskladal ten motor mi skladal jeden czech dal som za nho 215 eury |
aha sorry, mylim si to s MZtou, kde nakopavacka je pod vekom, ale na tej 90tke uz netusim kde som mal problem, ale viem ze tiez nic zavazne. A dole ostat nemoze! lebo ked je hore, tak je volnobezka aretovana a odpojena, ked je v inej polohe, volnobezka precvakava a samozrejme sa po case zoderie. |
no hej to viem ale ona nevraca ale ja ju vrátim rukou naspet.. |
Ak je v aretovanej polohe a neprecvakava volnobezka, tak sa nic nestane (ale musel by si ju tam udrzat nejako), ale toto neni riesenie. Ked ti praskne vodovod, tak nedas vrtat studnu, ale das opravit vodovod nie? :D Vrat to tomu cloveku co ti ten motor opravoval ako reklamaciu. Neni mozne aby sa ti toto stalo, to je jasna reklamacia |
to mu teraz mam poslať naspeť do čiech |
to si musel davat niekomu do ciech aby ti zgeneralkoval motor a este cvakal jak naozaj? Chlape chlape.. a co na slovensku akoze nejsu ludia co to vedia? Podla mna si uplne zbytocne vyhodil prachy. |
a k tej nakopavacke, tak no neviem co ti povedat, v kazdom pripade na opravu musis zamazat ruky olejom, darmo. Hovorim, ak je v aretovanej hornej polohe, tak sa nestane nic, ale je hlupost to tak nechavat. Ved 90tka jawa je ako lego. Doslova :D : |
no tak...ale on ten celý motor mi dal ja som ho nemal on ho poskladal atd...vieš ja som na tej kostre mal z pioniera a to mi už nestačilo tak som chcel dať zo simsona menej sa to kazí a trocha lepší výkon dal som aj sem diskusiu no poradili mi dať tam original 90-tkovy motor tak som hladal hladal a našiel som toho pána čo motory skláda ..... a podľa mňa no..je to dosť 215 éčiek ale tak túto motrku len tak ľahko nezoženieš teraz nedávno som našeil inzerát na bazoši jawa 90 roadster v dobrom stave s Špz tp ... cena : 1 000 € to je podľ mňa nejaká somarina potom som našiel tak isto roadstera cena 8000-9000 Sk v dobrom stave a tu mám motor za 6 500sk po go čo viem že mi niečo vydrží no aspoň myslím. ajtak čo by som zohnal za 215€ nič nejakého simáka boch vie v akom stave... |
len pred asik 1 mesiacom to bolo robené pri skladaní toto si mi nemal ani ukázať.Keby to vedel otec tak ma na mieste zabije |
co si tym chcel povedat? Preco som ti to akoze nemal ukazovat?? |
Toyo, sa postav na nohy. Vygoogli, alebo kúp v nejakej predajni manuál na ten motor a zisti, čo môže byť zlé na nakopávačke. Keď to zistíš, skonzultuj napr. s Trefom, či je to možné. Keď potvrdí, zober kľúč, rozober, oprav, zlož, a hotovo. Vyplakávaním nič nevyriešiš. |
Ja som našiel tie manuály všetko ale otec ma zabije ak zistí že celý motor treba rozoberať stále mi hovoril nekupuj ten motor,uvidíš ake s tým budú problémy ale ja nie nedal som si povedať. ale celý motor rozoberať tak to je sila ..Všetci sa teraz zase budu smiať kamaráti atď ...pozri zase kúpil nejakú starovinu ...a zase len všetko musí opravovať .... |
Aspoň sa niečo naučíš. A neviem, čo trepeš o rozobratí celého motora. |
pozri, to je zle na tom ze je z ciech, taky motor ti spravi hocikto, alebo si ho spravis sam, ved to nie je ziadna veda. Takto ti neostava nic ine, iba fakt si to spravit sam, alebo ked uz si sa tolko snazil, tak nahod motor a jazdi ako to je a postaras sa o to, ked budes mat cas a hlavne naladu. Bohuzial viac ti neviem poradit, lebo ak to chces orpavit, motor otvorit musis Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (18.02.2010 21:51) |
A ako sa dostaneš do prevodovky ku štart.hriadeľu a pružine??? |
Hmm, v tom prípade zavolaj ujovi, že ako to budete riešiť. Keď si si kúpil motor, ktorý má byť funkčný, a aj zaň patrične zaplatil /avšak nemám poňatia, koľko taký motor stojí normálne, že či si niečo preplatil/, tak si myslím, že by ti mal vyjsť v ústrety. |
toyo: pozor pozor, rozobrat motor je velmi zlozite, ak nemas prax. Totiz to neni len o skladani si lega, ale musis dodrzat urcite podmienky, ako su axialne vole hriadelov, vole capov atd atd.. akoze robim bu bu bu :D ale ide mi o to, aby si to nebral na lahku vahu a radsej pouzit pri tom aspon zo zaciatku nejaku mudru knihu, alebo mudreho spolupracovnika :D |
Ja neviem ....za ten čas čo mu ho tam pošlem a zaplatím za cestu tak si to spravým sám ale keď ja..ja už neviem čo mám robyť aj škola zachvýľu ma čaká monitor všetko nahovno |
toyo: ved mu zavolaj a spytaj sa.. nech ti preplati postovne a tak. Samozrejme nezaplat ani korunu, su to jeho sracky, tak nech si ich vyzerie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (18.02.2010 22:08) |
Toyo nestukaj tolko my sme si tym vsetkym presly tiez ,ale davno |
No trocha som sa vyspal Snívalo sa mi za motorku že som ju konečne naštartoval a trocha som sa previezol išla dobre |
Noo..tak teraz som bol v dielni a musím to tak či tak rozobrať lebo keď idemz motorkou dopredu a mám tam rýchlosť tak nakopovačka no proste to koliesko dnu preskakuje takže musím rozobrať celý motor ja bi som sa pustil do toho aj teraz ale bojím sa čo povie na to otec |
no ak mas stlacenu spojku tak ti prevodovku odpoji to znamena ze motorku mozes niest aj na chrbte a mozes ju aj tlacit aj do zadu aj do predu a ked mas dost sily aj bokom |
Ale ja tie veci viem ja som sa na to ani nepýtal ja len že keď moto. tlačim do predu z 1 a stlač spojkou tak prerušuje ten toč moment ciže odpája prevodovku .... |
ani ja som nemal stahovak a co? Ked si trocha inteligentny, tak si to vymyslis (prosim len neposkod kartre srobovakmi a neviem cim). Velmi by sa ti zislo nahriatie miesta okolo, tak sa pohodlnejsie vytahuje, ale u 90tky ani to nemusis. Nevidim v tom problem. A ak pre teba otvorit kartre neznamena rozobrat celkovo, tak nemusis. Cize nemusis vytiahnut tie veci z druhej polky ak sa ti bude lepsie spavat :D ja ale v tom ci to uz vytiahnes, alebo nie rozdiel nevidim :D :D Ale nikdy nenaklon ten motor opacne, lebo sa ti rozoberie sam :D a uz zrazu bude rozobraty :D Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (19.02.2010 13:12) |
no ako ked mas rychlost a motor bezi a stlacis spojku tak normalne by si mal s moto manipulovat jak dopredu tak dozadu neviem preco ti to tak neide |
ulba: ked som to ja zvladol ako 16rocny celkom sam a bez akejkolvek schemy zgeneralkovat cely motor a slapal pekne, tak nevidim dovod preco by to nezvladol kazdy.. nejakeho zloziteho japonca treba mat fakt skusenosti, ale tato jawka je v pohode. |
No uvidím kedy to budem robiť.A tie prýruby daš sem foto možno ju kúpim... |
Celý deň ma to štvalo ten motor tak som pred chvýľou šiel a začal ho rozoberať ,teraz potrebujem sťahováky zajtra pojdem kúpiť ....kontroloval som struny su pekné rovné ,lamely tak isto v poriadku a dúfam že aj medzilamely su ok tu je pár foto... |
naco su ti stahovaky prosim ta? Vzivote som na jawku ziaden nepouzil. Na rotor magneta ti aj tak stahovak nepomoze, lebo ho nebudes vediet uchytit. |
Ja nehovorim o magnete ale o spojkovom koši. |
už viem prečo s to stalo bolo to dobre zloženeé lenže keď som išiel vypúšťať olej tam so odkrútil zlu šrubu.sú tam 2 jedná veľká na olej a jedná na štrt mechanizmus a teraz nm ako tom mám zložiť vobec mi to nesedí no myslím ako to zložim ..... |
nakopavacku treba natocit.. a ano ten srof sa oplati neodtacat :D A co ti nesedi? |
no ono to sedi ale neviem či to bude potom fungovať ..a že či sa tam potom trafym s tým šroubom .... |
mne robil toto iste moj pinčel a vyriešil som to tak že som z tích ozubených koliečok na spojke dal dole lamely a medzi tie medzery kde boli lamely som prestrčil šrobi a vyvrtal som diery do toho kotuča čo je na spojke a cele som to spojil do kopy a zatiahol maticami. Takže motor s prevodovkou je teraz spojený na stálo A má to tu výhodu že tam nemusím dávat olej lebo sa tam o seba nič netrie Ale zase nevýhoda je že nemožem radit rýchlosti takže roztlačím na dvojke a tak stále idem. Ale ked mám motor vypatý tak sa daju radit rýchlosti v pohode Ja viem je to dost originálne ale už nemusím riešit také veci ako výmena oleja a lamelou. A motorka dobre zaberá |
WhiteRider keby že to je kôň, tak máš päť rokov za týranie zvierat Čo je taký neriešiteľný problém u toho Pioniera? |
To je dosť originálne ako píšeš |
WhiteRider1993: myslel som, ze ked som videl rucku od metly v zadnej pruziacej, ked som videl chlapika co nalial zimnu zmes pre ostrekovace do motoroveho oleja a isiel reklamovat "nekvalitne francuzske" auto ked mu mrdlo turbo, ked sa ma baba na pytala preco jej svieti kontrolka mazania a pod autom obrovska kaluz oleja, tak som jej povedal ze jej vytiekol olej, ona podakovala, nastupila a odisla (kusok :D ), tak som myslel ze na poli motoristickych nezmyslov ma uz nic neprekvapi, no ale mylil som sa, takeho exota ako ty som este nikdy nevidel. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (21.02.2010 23:44) |
Takto ti poviem na mojom "pioniery" som mal podobnych problemov v priebehu mesiaca asi 10 a vzdy ina pricina (saaak pionier nee? :D ) a poviem ti tak furd bolo za problem niekde vomne vzdy som na nieco zabudol a po case sa to prejavilo napr: zle dotiahnuty nastavovaci srob-zabudol som tam dat spojkovu tyc :D - vydral som spojku - zlepena spojka - dojebabrane lamely znicene korky - a podobne voloviny :D skontroluj to co som ti sem napisal a ked bude vsetko v poriadku tak tvoju jawu ovlada ten klasicky JAWADUCH ktori ovlada vacsinu jawa motoriek |
No takže motor mám skoro zložený skontrolovaný len neviem ako tam mám dať toto koliesko riadiaceho mechanizmu má síce zo spodu zarážky ale tak može to mať dve polohy ako ho otočím nieviem či je to jedno ale tak radšej sa spýtam... |
na tom koliesku na vnutornej strane by malo bit vyrazene pis.A ,aj na radiacom valci -A na A |
Aha na riadiacom valci je vyrezané A ale na tom koliesku nieje ale je tam akokeby s fyksou vyznačené tak dúfam že to je ono no.. |
Moj povolený nebol ale ani neviem či su tie lamely dobre lebo veľmi nevizerajú ...dám sem foto... |
TREF no a to si skoro videl vsetko a este sa najdu frajery co ta vedia zaskocit s tou spojkou na pioniery mas jak rumun na aro uzavierku tiez musi vystupit a zapnut |
tref:To skor ten moj pionier je exot. Kupil som ho v takom stave že nikdo by ho nechcel ani zadarmo. A teraz mi naštartuje na prvý krát. Je to ako tá športová jawa čo jazdila na okruhoch, len roztlačíš a ideš. Ibaže na mojom sa neradia rýchlosti ale ide to dobre na dvojke do kopca v pohode. A spojku s prevodovku som namastil z plastickým mazivom takže motor určite neodpálim. A do benzínu lejem super športový 2-taktný olej A určite nelutujem to čo som spravil s tou spojkou lebo po tej uprave by to ani nejazdilo |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 127160 | Včera: 176909