Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Pytam sa len pre zaujimavost. Aka je priemerna zivotnost motora, ak je pravidelne udrziavany ako sa ma? Je mi jasne ze zalezi od znacky, kubatury a pouzivanych naplni.... |
najdolezitejsi je sposob jazdenia a starostlivost... ak si vezmes napriklad cruiser, tak kludne aj cely zivot |
ak si chuj, na druhy den je zadreta, ak nie si, tak neobmedzena... Potrebujes dalsiu temu kde budu ludia hadzat fotky motoriek s 2 milionmi km a podobne? Je ich tu jak nasranych. Ak sa o nu staras, tak motorka vydrzi vecne, tzn vymienas vsetky veci ktore maju obmedzenu zivotnost plati pre takmer vsetko okrem bloku motora (cize piesty, valce, spojka, prevodovka, vsetko) Upravené 2 krát. Naposledy upravil tref (12.02.2010 9:50) |
Motor po zivotnosti neexistuje, existuje iba motor, ktory potrebuje opravu |
chlapi, ja som sa pytal na vase realne skusenosti a poznatky,len pre zaujimavost, tak ma tu prosim vas nezlincujte |
viacvalcovy 4T s nizsim litrovym vykonom, pomerne nizkou strednou piestovou rychlostou, nepracujucich v rezime maximalneho vykonu, neodjebanych materialov jazdiaci dialkove cesty s pravidelnou vymenou doporuceneho oleja. - neznicitelne Upravené 1 krát. Naposledy upravil miso251SK (12.02.2010 10:59) |
ved ja som ti svoju realnu skusenost a poznatok povedal.. ked mohla vydrzat 50tka pincel cestu po afrike (co len za tu cestu zazila viac ako niektore litre za cely zivot az po srotovisko), nevidim dovod preco by nemala akakolvek motorka vydrzat kolkokolvek v beznej premavke, ak sa o nu staras tak ako mas a vymienas to co treba. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (12.02.2010 10:55) |
mi to tak vychadza na japonske cestovatelske stroje z konca 80tych a zaciatku 90tych rokov o objeme 1100+-200 ccm |
toto si cital ? celkom pekne citanie, ak vies nemecky : |
tref ma uplnu pravdu. Otazka mala zniet skor takto: "Aka je priemerna zivotnost motora do prvej GO, ak je pravidelne udrziavany ako sa ma?" |
počkajte na MLHOSa,ten Vam da , že nezničitelne... |
tref> tvoju alergiu uz chapem |
pytaj sa inak... je motorka, ktora ma najazdene okolo 100tis. km zla?? kto urci, ze je to vela alebo este v pohode? ak je 80tis. vela, tak 70tis. je uz OK? |
inak nieco take ako je ten klub na tej nemeckej stranke by bodlo aj na motoride, co na to adminovia? |
kupovat motorku ak si laik a nevyznas sa v tom je uplne nezodpovedne, ked staci ti to vyriesit jednym mailom a nejakou flasou niekomu kto sa vyzna, aby isiel s tebou... 80 tisic na staru 600vku je uplne v pohode a ak by si nasiel nejaku co ma malo, tak su stacane. Ja mam 550tku, ktora uz ma za sebou sto, aj viac (rocnik 87 a tacho urcite stacane, cize nikto nevie kolko v skutocnosti ma, svieti tam teraz 70tis) a bola hrozostrasne zanedbavana, malo oleja v motore (lebo ked das kolko ma byt, tak zacne pretekat cez tesnenia) a proste uboziacka (renovujem ju), a napriek tomu slape pekne. Cize neni o com. |
zivotnost je vzdy vyssia u motorov s vacsim objemom a zaroven nizsim vykonom. Ako priklad uvediem.. Honda XX1100 so 175 konmi a ten isty motor (mensie vrtanie)v CBF 1000 so 97 konmi...co myslis kde bude aka zivotnost... |
je asi zbitočné porovnávať životnosť 2T 1valcom 125ccm z výkonom 30koní a 4T 4valec 1000ccm z výkonom 80koní |
pridam sa aj ja, na takej 125ccm jednovalec vzduchom chladeny a este povodom z ciny by mohol takych 50 000km vyrzat bez nejakej vecsej generalky ? ci sa mylim? |
mal som dvojvalec do V,, mašinu,,po tak 150 000 kilometroch som to dal na reviziu motora,,inak pravidelná údržba,, bezporuchový,, žiadne ubúdanie oleja,,,,skontrolovali to povedali,,,motor v polovici životnosti,,,a preto si myslým že ohladne chopprov,,najme,, pri rozumnej jazde by sa mohol majitel stroja začat zaujimat o nejakú GO motora tak po,,,300 000 a viac kilákoch a to je pri niektorích vodičoch a majiteloch strašne vela rokov životnosti stroja,,,ale je tu aj další prípad,,,kamarát,,,starší savage 650 1 valec,,,asi 70 000 km odjazdené na tom stroji ,,hovorí,,pojdeme pomaly,,,to pomaly som mal čo robit aby som ho dobehol lebo šiel pomaly,,,150km/hod po dialnici,,,postojime na benzinke na cigu,,,kopne do mašiny,,a hovorí,,,kuuuva,,zas teče,,a samozrejme vytiahne flašu a doleje olej,,,len tot problem,,mašina nielen teče ale aj žere ten oil,,,,,smola,,,proste jej daval pravidelne alebo menej pravidelne na frak,,,a teda,,,hovorím záleži od schopností a daností majitela motorky a toho čo k nej citi,,,kolko tá mašina vydrží |
monolop1 2T alebo 4T ? 50tis bi mal vidržať každý motor no pri 2T z vyšším výkonom je to skôr zriedkavé |
JawaEVO: sory ,zabudol som ...je to 4T rok vyroby 2009 takze uz aj vyroba je na inej urovni ako kedysi, problem asi bude ze je to cinska znacka, no a tieez ze jazdim tak na 80 % vykonu, ale ked je treba vymenit olej ci vycistit filter tak to je samozrejma vec, na tom by nemal nikdo setrit a povedat si ze to este chvilu vydrzi, raz je to dane vyrobcom ktory to skusa testuje a vyvija tak basta ! |
Motor po zivotnosti neexistuje, existuje iba motor, ktory potrebuje opravu |
ja sa pridam mam 2T suzuki (pozri obrazok) z minimalnou udrzbou (cistenie motora z vonka) vydrzala bez vetsich problemov 40 000 km po vymene piestu a piestnych kruzkov to tahalo trosku lepsie valec som planoval vymenit ale neviem zohnat pod 35 000 km a ani cisto novy takze zivotnost motora je celkom slusna a aj teraz ide bez problemov este piest som menil len preto lebo sa my proste chcelo takze klukovka aj valec urcite vydrzia |
striedmy pozri tak potom neexistuje životnosť ničoho lebo opraviť sa dá všetko, to čo píšeš je blbosť, životnosť motora je doba/čas za ktorý nevižaduje opravu len údržbu on sa pýtal že kolko mu ten motor vydrží a nie kolko krát sa dá opravovať |
monolop1: ja som raz odfajcil 3 za sezonu...........ale len za nevedomost(motor potrebuje olej, nie vzduch)...........vtedy mi nemal kto poradit............. |
JawaEVO aj oprava je údržba a kolko krát bude udržiavaná ( opravovaná ) záleží len na tebe a od toho sa odvíja životnost motora. aj g.o je cyklus údržby. 70 ročné motocykle jazdia pretože ich motor vydržal pre údržbu a radu opráv, samozrejme to je už extrém a ekon. nerentabilné ale je to nejak tak |
striedmy stímto si ma rozosmial medzi údržbu nepatrí oprava ak hcheš kludne ty oskenujem a zajtra sem hodím niečo z kníh abi nebolo povedané ako vždy že triafam do tmy |
JawaEVO: tu vetu co skopiroval striedmi som dal ja, ale k tomu si musis precitat cely moj prvy prispevok aby si vedel ako bola myslena. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (14.02.2010 8:27) |
Zdravim všetkých! |
Životnosť motora končí v okamihu, keď utrpí závadu nezlučiteľnú so životom. |
lepsie radsej priebezne stale davat do oprav,aspon viem ze je moto ok,ako kupovat kvoli nejakej zavade druhu moto .ten kto na to ma si povie motorka je uz opotrebovana a uz sa neda na nej jazdit ,ako by mal vrazit par eur do opravy. |
mirototh Ta tema o zohrievani motora pred jazdou prekvapilo aj mna (Vadimova diskusia)... inac seriozni ludia pisali tam take chujoviny, ze som len dival. Upravené 1 krát. Naposledy upravil gabo1985 (14.02.2010 10:28) |
striedmy mám ty oskenovať knihu diagnostika 2 pre tretí ročnýk SOU ? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 26311 | Včera: 151229