Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hej.A čo?Máš nejaký problém? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Iron (15.01.2010 18:53) |
problem nie, chcem vedieť či ste s tým spokojný, životnosť, čo na tom odchádza, známy to chce kúpiť a musím sa priznať že nemám šajn chalani a ani ja sme s tým vôbec nie v styku a celkovo s káwou nemám skúsenosti a nemienim chalanovi tlačiť vymyslené bludy do hlavy že to nie je dobré, tak že asi tak vopred díky za rady |
Mal som sice KLR 650,ale to su velmi podobne stroje.Bola to moja prva japonka,ktoru mam doteraz.Po nejakych drobnostiach,ktore mi vyviedla po motorickej stranke,ktore som uz ale vyriešil ju nie a nie dobiť a to ju už morduje aj bratov synátor. |
aj ja mam klr 600, som s moto spokojny, mali sme problem s velkom spotrebou oleja, ale urobili sme go motora a masina ide ako hodinky |
Ahoj ja mám túto krásku tiež, len ked som ju kúpil tak mala trošku chybu a dodrbkala sa, ale malé uprávy a musí íst ako šialená, určite to neni moto na zahodenie, dá sa s nou krásne vybláznit či v teréne alebo na ceste a ani v tom neni chyba že má okolo 150 kg, dá sa na to zvyknút.Osobne som spokojný . |
Mal som ju dve sezony, okrem vymien oleja platniciek a nejakych drobnosti, maximalne spolahlivy stroj |
klr600-mam ten stroj už dlho a su s tim iba problemi,sa to kurvi už nigdy taku mašinu a nikomu ju neprajem |
Koľko eur stojí GO motora? Viem že presne sa to určiť nedá, že je to individuálne ale aspoň nejaká orientačná cena. |
Motozdar chalani, napíšem to sem nech nemusím zakladat novú tému.Chcem sa opýtat na jednu vec (teda tých čo budú vediet ;) . Do airboxu na túto moto klr 600 ide taká hadica asi 20 mm hrubá, ktorá ide pod karburátor niekde do kartra (tak kde sú prevodové ozubené kolečká).Ak viete čo myslím, rád by som vedel na čo to tam je.Osobne mám asi nejaký typ, ale bol by som radšej kebych to vedel presne.Dakujem |
MICHALzc: je to uz predsa stara motorka a ked si natrafil na nejkay vydojeny kus, tak sa niet comu divit, to iste sa ti mohlo stat aj pri DRku, aj XT-cku... |
mucow: mas pravdu, ze sa to urcit neda, ale GO na DRko stalo okolo 1000E, ale to uz bolo so vsetkym, nechce sa mi to menovat. Ale ked chces len prehonovat motor, vymenit kruzky a gufera na ventiloch, tak 100-200E. Samozrejme ceny su za suciastky, ak si to spravis sam. Ak das do servisu, tak pripocitaj este asi okolo 10-20E za kazdu hodinu roboty. |
túto motorku má kamarát a prisám bohu že vätší cajrach som ešte nevidel !!! zlatá DR |
JawaEVO no ja nie som hádavý druh ale tvôj príspevok bol až pod úroveň tvôjho veku |
JawaEVO: podla mna cervene su krajsie, ale zase na druhej strane tie fialove maju vraj vacsiu vydrz a cierno-biele su raceove, to je az moc silne. Idem si rychlo prestriekat motorku na fialovu, nech viac vydrzi. |
JawaEVO: zopakujem to este raz. Pri 20 rocnej motorke je uplne jedno, ci je to XT, DR, XL alebo KLR. KLR-ka ma mozno este vyhodu oproti ostatnym a to DOHC. |
janoval: súhlasím s tebou 2 vačky sú viac ako len 1 , takže nečo na tom bude |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 114646 | Včera: 132720