Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
V jednej z mou založených diskusií som sa pochválil motorkou ČZ 125 T, ktorú mi kúpila manželka. Tu je foto: Upravené 3 krát. Naposledy upravil mcdalko (11.01.2010 17:12) |
viem , že existovalo T-čko a B-čko . Kľuku a valec mali rovnakú , ale aký bol medzi nimi rozdiel inak neviem. |
www.jawamania.info/modely/default.aspx?itemtype=302... existovala aj C ked tak sa spýtaj na čokolvek v poradni |
posledné z tohto typu zetiek boli typ C. to je to čo mcdalko máš, ale máš tam motor z typu B (mal by tam byť už s elektrickým odstavovaním)a s krytom karburátora. Tá druhá fotka je tiež typ C s motorom... neviem z akého typu. |
miob. metie ma rok výroby 1949 ktorý je na štítku štítok súhlasí s motorom. Je aj na ráme číslo alebo len štítok? Nemože sa jednat o nejaký medzityp alebo mám bastarda? |
ten rok ´49 súhlasí s motorom, ale už nie s rámom. myslím že v tých rokoch sa dal vymeniť rám bez problémov ale rám je na 100% z verzie C. V istých rokoch na rámoch neboli čísla vôbec... zistím ti to u nás v klube. |
Zo spomenutych typov T, B, C bol vzadu odpruzeny len T typ, ci? |
T nemal vzadu pruzenie kamos ju mal tiez a ta mala zatok na pevno a odpružené mal len sedlo dvojidou pružín. Ako som pozrej na tej jawamanii tak odpružený rám mali C ale C boli 150 a mali karburátor už krytý teda vyzerá že tam máš motor z Tčka alebo je to nejaky medzikus vo vývoji |
I ked v cz sa tak dobre nevyznam, podla mojho nazoru je to mix B a C. Co tak sledujem diskusie kolegov na veteranfore, skladacky viacerych modelov su uplne bezne a o to tazsie sa zistuje, kedy sa ktore veci robili uz vo vyrobe a kedy to bola len domaca uprava. Ale aj to patranie patri k veteranom |
Prečítaj si tuto diskusiu a veľa sa dozvieš: www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Ozzac (12.01.2010 9:18) |
Manzelka ti kupila motorku?? Jeskove oci, aj ja chcem taku manzelku :D Mne zatial kupuje iba doplnky na moto :D |
img695.imageshack.us/i/novobrzok.jpg/][IMG]">Pozri obrázok[/img]img695.imageshack.us/img695/2492/novobrzok.jpg[/IMG][/URL][/img] |
znova sa vtaciam do tejto témy. oldman písal že rám c ale motor b ale rám nie je original c lebo c-cka mali centalnu pružinu na sedane a ram nema na nu uchyt a zadné tlmiče nie su peracke ani z peraka nepasuju. Znova dalšie otázky. ak by niekto prerábal B-rám prečo by dával aj C-predok ked nemusí? |
Zdar. Myslím si že z najvätšou pravdepodobnosťou to máš typ T. Poradie v akom sa vyrábali: A, B, T, C. C boli najmladšie-najnovšie, takzvané ľudovo peráky, podľa odpruženia zadného kolesa. A tak sa staršie typy B a T podomácky upravovali podla nových vzorov typu C. Bez akejkoľvek upravy tam založíš prednú vidlicu s typu B, T a C. Z najvätšou pravdepodobnosťou máš aj dovárané tieto zadné perá (videl som to už na týchto aj iných motocykloch). Predná vidlica mohla byť havarovaná a tak sa vymenila za novú z obchodu, typ C. Bol to aj moj prípad. Vlastním ČZ 125T r 1949. Aké máš na nej výrobné číslo? Ak ja pod 201200 tak to bude podobný prípad. |
presne taký stroj zrovna repasujem, až na to že predný blatník mám uchytený nad pružením, rám má zo 150C pretože len tam boli na zadnom kolese teleskopy, nemyslím že by sa tam dali len tak dorábať kedže by bolo strašne ťažké ich tam dorobiť presne tak aby bola oska kolesa v rovine, sám sa môžeš aj pozrieť či je to oklo tých teleskopov dáko dodatočne varené alebo nie. |
Ja mam velmi podobne vyzerajucu. Predna vydlica, co som vyhladal doteraz, je podla vsetkeho z C-ecka, sedlo s dvoma pruzinami je B-eckove...vravim, jak u mna. Akurat ja nemam tie C-eckove tlmice vzadu, takze ram mam asi typ B. Tiez teraz neviem, co mam. Inac vyborna stranka, kde vsetko zistis: Upravené 1 krát. Naposledy upravil duroslav (10.08.2011 0:09) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 151753 | Včera: 120913