Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravým vás motorkári Rozmýšľal som nad tým či bi nepasoval motor zo simsona na jawu 90 cross tu čo mám v profile , lebo je tam motor z pioniera a...je to dosť slabé kaziť sa až tak nekazí bola na ňom robená GO ale ajtak by som chcel motor zo simsona predsa je lepší.Takže len chcem vedieť či bi sa to dalo nejako spraviť či bi sa aj elektrika dala spraviť a tak....a za koľko bi sa dal zohnať motor zo simsona celý komplet a či radšej kúpiť po GO alebo si správiť Go sam zatial Ďakujem |
najlepšie a najlecnejšie riešenie je zohnať motor ten čo tam patrý výkon je úplne niekde inde ako pioniere simsony a voloviny počítaj original motor komplet pojazdný cca 2tis ale nebude to ktoviečo potrebuješ ešte tyristor a poerne zložitú elektriku za tie peniaze ty vynde motor z 90 a vydá ty aj na výbrus |
Daj tam motor z Yukimy ten kúpiš za pár faciek. |
No nad tým som tiež rozmýšľal že tam tam origo.motor ale čo ja viem vraj že sa dosť kazý tak som cel raksej zo simsona ale 50/90 je dosť veľký rozdiel nwm no...a ajtak elektriku bude treba brerabať takže .... |
kazí no najšastejšie tam odchádzajú krúžky ale bud v klude to čo tytam vydrží motor zo simsona tak ty aj ten z 90 simson tiež neni zázrak sveta |
no 90 simson neni zazrak ale ked si sa na tom neviezol tak nemozes povedat ze nejde lebo klasicky simson 50 ma len 2 kenaliki a 90sim 8kanalikov tych 130 to ide |
bulhar lenže nikto tu nespomýnal simsona z valcom 90 on myslel simsona 50 a jawu 90, a nikto nevravel že simson 90 nejde ide len za tie peniaze máš trochu inú motorku a ešte ty ostane aj simson |
chlapsi to nepísal sérioví bulhar ale ale sirka z bulhar nicku |
Tak ja neviem no...viete simson je už aj nejaká kvalita myslim nemacká a jawa czechslovakia a to je nahovno ale zasa výkon je výkon no...a neviete mi približne povedať cenu jedného motoru aj druhého??? |
TOYO myslíš si že kvalita simsonácekeho motora je lepšia ako jawáckeho ? v čom ak sa ta smiem spýtať cena je kus od kusu 90tkovový zožewnieš do 2500sk simson možno o 500 menej tak ako na 90 odchádzajú krúžky niekdedy !!! tak na simsone odchádza radiaci mechanizmus čo myslí mže pre šikovného človeka výmena krúžkou znamená cena nových cca do 100sk a 15min práce čo sa o radený na simsone povedať nedá |
JawaEVO No tak to máš pravdu ale čo ja viem každý hovorí no kúp simsona lebo to je už motorka predsa je to lepšie ako pionier lebo pionier nikdy nebude ísť tak ako bi si chcel ale simson tam sa to da už povedať.no no bavýme sa o jawe 90-tke a podľa mňa neje rozdiel medzi pionierom a 90-tkov,a ešte som počul že na nich odchadzá spojka vieš tie spružiny lebo su dosť slabé.No samozrejme záleží na tom či sa motorka podarí vieš no niekto si kúpi novu jawu alebo čo a bude taká že bude do nej musiet viac šprtať ako sa bude voziť a niekto nepoloži na motor ani ruku.A aby som nezabudol na simáka sa ND ešte virabajú ale na jawu 90 už nie možno v CZ ale na slovensku nie. |
no stími novýmy dielmi na simsona bi som velmi nebeal ako výhodu možno robia aj nemcy no ceny budú strašné, a to čo vätšinou dostať sú polské šmejdy no ja bi som nad tímto neuvažoval ani v najmenšom predsa o 1 rýchlosť viac maximálka skoro dvojnásovná a výkon štvornásobný takže určite 90 ale to je môj osobný názor, no stou spolahlivostou je to tak nemôžeš tiež čakať že motor ktorý ludia skladajú kladivom alebo iními podobními prostriedkami nikdy nebude mať takú spolahlivosť ako ked to človek poskladá poriadne možno simson je viac blbuvzdorný tiež ludia nadávajú na pioniere alebo dynamá ja jawách a kladívky to je tiež vecou údržby, pooriadne naštelovaný regler nové uhlíky čistí komutátor e nemá to problém dobíjať, a kladivká nové majú vätšinou namiesto pertinaxu plast takže sa rýchlo zoderá a odtrh sa zmenší no v starých škodovkách sú pohyblivé kladívka také isté poriadne nastanevé očistené hladívka nnamazaná vačka a o kladívkach minimálne 5000-10 000km ani neviem |
Hm...tak ja neviem a 90-tka ma 5rýchlostí že !!! a kamoš mi to neveri vraj že 3 |
niektoré 90 mali len samotné kladívka a elektrika zo simsona je ovela zložitejšia pozri WWW.sesa-moto.cz tam si nájdeš aj schemu od 90 zapalovanie je na takom istom princípe ako pionier takže zapojiť je to hračka |
Objem nicim nenahradis.... a ted ako som kukal fotky.... a ako lajik,by som aj ja baral 90,ved to uz ma tvar aj motora... takze aj vysie otacky by to viac stihalo 90 neni o com ..... a servis? kupis lepsie veci.kvalitnejsie,lepsi olej...... mozno trosku viac do toho das....... a vydrzi ti to tiez vela..... zas nezabudaj 2t je 2t, udrzbu nejaku taku musis robit , a ked je dobra udrzba,motorka sa ti odvdaci aj s tisickami km bez hocijakych poskodeni,len tankovat (vlastna skusenost+ este o neico som odobral plyn ) |
No....tak ste ma teda presvedčili už som aj niečo našiel motocykle.bazos.sk/inzerat/2770192/Diely-Jawa-90-cely-m... |
Takže motor ma víde na 4-5 tisís sk po GO |
Samozrejme vezmem po Go.Ale nieje to nejako drahé ??? 5.5 litra ??? |
alebo na 4,5 a povec ze si nan setris odmala,nech sa zlutuje a ze bude mat odpustky |
No bude to potrebné lebo cena bola v Kč 260€ to je 7800sk to už je dosť veľa |
aha:motorky.hyperinzerce.cz/nahradni-dily-motorky... |
No lenže ja mám ten motor po Go komplet skoro všetko nové výbrus piest ......... |
No mal som niekedy take moto motor maximalne poruchovy .simson je na to slaby skus dajaky 125ccm ,sko nieje to nijako stastne riesenie ale podla toho co chces urobit nemas vela prostriedkou na prerabku ,najlepsie by bolo kupit ine nove moto Upravené 1 krát. Naposledy upravil ulba (10.01.2010 14:36) |
Teraz som skúšal zbyť na 200€ no neviem neviem či sa mi to podarí ale je tam výbrus piestna sada nová spojka nová spin.skrinka repasovaná kľuka nové zapaľovanie no myslím kladivká kondenzátor... |
No zjednal som to na 200 € dúfam že to bude stáť zato!!! |
ked sa ti pokazi tak budes tych lutovat 200€ |
Tak pokaziť bi sa tak skoro nemala keď tam bude všetko nové |
raper, co pouzivas sa oportebuje..... takze aj ina motorka sa moze pokazit..... ked je to fakt po komplet GO a budes do toho liat dobry olej........ a bdues na nu davat pozor....... vydzri ti to vela |
Tak je to cele po Go hovorí všetko nove starať sa o ňu budem a aký olej bi som tam mal dávať stači Stihl alebo niečo lepšie Valvoline napr. |
TOYO ak sa nemýlim stihl je do visokootačkových motorov |
No vlastne aj možno ano ja to dávam do pioniera aj do babetky obidve po Go !!! |
bulhar môžeš mi prosímťa charakterizovať "tú vysokootáčkovosť" motora ? prečo si myslíš že je to motor len pre motory ktoré "točia" dosť vela ? |
Hej aj som zabudol nove guferá a ložiská a tesniace krúžky |
ale pozor kluka na jawe 90 je tak asi na 5000km a potom to ide dole vodou kto pozná staré jawy potvrdí |
Ou Ou Ou prečo myslíš??? tá kľuka sa mi zdá veľmi malá niečo ako z babety 207 no čo som iba vydel na fotkách. |
jawa 90 ma rovnaky vykon ako cz 175 na svoju dobu to bola spicova masina , najviac sa na tom kazilo zapalovanie trebalo ho casto nastavovat pretoze sa jedna o vysokootackovy motor . palivo z karburatora sa dostavalo do motora cez supatko a klukovu skrinu a lahodkou na tu dobu bola 5 stupnova prevodovka .zhrnute dokopy dobry vykon , dobra ovladatelnost a na tento obsah slusne zivy motor takze ziaden motor z pekača alebo sifona zainvestuj a daj tam original devedesiatkovy neolutuješ a este jedna rada su dva druhy hlav vejarova a a klasicka ak chces viac jazdit po terene tak doporucujem zohnat vejarovu lepsie sa chladi motor a aj krajsie vyzera |
TOYO neboj sú to len blbé keci tá kluka vidrží cca 5 až 10 násobok toho čo ty napísal záleží od zachádzania a oleja, vieš ludom čo motor skladajú sekerou ani dlho vidržať nemôže |
No...dúfam že to bude za tie peniaze stáť a ako hovorí JawaEvo tak ma podľa mňa pravdu!!! Ja som taký typ človeka že proste keď niečo vlastním tak sa oto aj starám a chcem tomu dať čo najlepšie.Niekto trepe do pioniera M2T a je motorka zafľusaná od blata atď....moja moto je vždy čistá a chcem pre ňu čo najlepšie a Hlavu som dal vejarovú a chcem sa spýtať aky tam mám teda davať olej moze byť aj Stihl alebo bi som potom prešiel na Valvoline 2T |
môže biť aj Stihl ten používam aj ja alebo niečo podobné M2T neni tak špatné ako si každí myslí no treba dávať v správnom pomere, no hlavne prečo ludom odchádzajú kluky a ložiská je tan že motor neskladajú tak ako sa má čiže kladivo ak nejde ešte vätšie kladivo alebo sekera, za prvé stím totátle rozcentruješ kluku takže to vybruje, hádže, krúti sa a ložiská odchádzajú jedna radosť motor bi sa mal skladať za tepla alebo ked už nie tak pomocou stahovákov, si zober že motory z fabriky vydržali najviac a to d otoho lievali oleje typu M6AD a podobne aj ked tam sa tiež stí mnemaznali no bol oto lepšie ako u vätšini domácich "majstrov" ked motor urobíš poriadne a zabehneš tak je stím naozaj radosť jazdiť a bez absolútnich probléémov všetko súvisí zo všetkým, zle poskladaný motor rozcentrovaná kluka to čo som napísal naviše to tak strašne niekedy vibruje že sa preplavuje ešte aj karburátor odpadávajú z motorky veci, nedá sa nastaviť prakticky predzápal a ked ja hej hed je to v keli takže tu je záhada nenastavitelnosty kladívok druhá kapitola sú ND z polska a podobne |
JAWA 90 Typ 37 CROSS se vyráběla od roku 1967 spolu s verzí ROADSTER, které patřily k nejostřejším motocyklům z Povážských strojíren. JAWA 90 se stala v sedmdesátých letech špičkovým strojem, který při svém výkonu připomínal spíše motorovou pilu na dvou kolech. |
Ja viem už som ho čítal pekný "Motorová píla na dvoch kolesách" |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 289041 | Včera: 144376