Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
ja som ju spustil asi o centy a pol a bolo to v pohode isla trosku tazsie hore ale lebsie sa snou klopilo |
Lorenzo: dufam, ze prva cast nebola na mna, pretoze ludia ako ty, motoexcite, nerd, ... o tom vedia ,trošku´ viac, naco sa montovat do niecoho comu nerozumiem dobre.. to mi je jasne, dakujem za radu, tie brzdy som spomenul preto, ze ked uz, tak brzdy, do podvozku varadera investovat je 1. naivnost a po 2. vyhodene peniaze.. v pripade ze by som siel do tych brzd, urcite budem konverzovat s vami odbornikmi |
Najhoršie na tom celom je, že človek sa snaží poradiť, no tá druhá strana ako by si nechcela dať poradiť. Nevadí, človek je tvor "špekulujúci" a dopadne to väčšinou dobre alebo zle. |
s takymi vecami ta budem otravovat az ked bude tomu-odpovedajuca motorka este raz dakujem |
VaranDriver Na racing ss ak tu moto nakopnes vela spustenim na tlmicoch, doladis to zadným tlmicom racing kde sa da nastavovat mimo ine aj vyska a vtedy menis tazisko,pomer rozlozenia,geometriu. |
Cendina: vsak tvrdime to iste.. motoexcite napisal ze sa steluju milimetre a nie centimetre, teda pri SS tvrdi spravne, jogcar pisal opak.. a teda pri SS poznas aj malu zmenu, pri vlniacich sa motorkach musis urobit vacsi zasah aby si nieco citil, no vprvom rade musis motorku perfektne poznat, inak je to nanic.. |
CendinaTuristicku moto je tazsie mozno nastavit,lebo nie je moznost nastavenia kompresie a rebaundu,odskoku.Stelujes len strunu a to na racing vyladenie je zalostne malo. |
Zbytocne je kupovat progresivne,alebo aj linearne struny,menit v tlmicoch planzety,pouzivat racing tlmicovy olej,ked si nebudes vediet tie tlmice stejne nastavit. |
VaranDriver07: myslím že naopak....u SS rychleji poznáš změnu proto, že tě nic jiného (například kroucení motorky z důvodu měkkých tlumičů) nerozptyluje. U turistických motorek to tak nepoznáš, protože se to kroutí furt stejně. . Je to jen můj názor, ale myslím že dělat velký změny v tomhle u turistických motorek je mnohem nebezpečnější než u SS protože hůř poznáš jak se to chová a může tě to v jeden nepříjemný okamžik překvapit. Nevím. Možná se pletu. Ale mě ty změny u bandita byly nepříjemný a u gsxr naopak mile překvapili, každá motorka prostě chce svoje... |
jogcar: nie, nemyli.. taketo zasahu dost ovplyvnia chovanie moto za predpokladu ze masinu dokonale poznas.. hovorim o SS, na menej sprtovych to nie je tak badatelne a treba pustit viac (moj nazor) |
vsak ano, netreba sa hnat do niecoho, do coho clovek nerozumie (aj ked si mnohokrat mysli(m/me) ze rozumieme).. pravda je, ze na varadere sa okrem nastavenia predpätia zadneho tlmenia (ktore mam v najtvrdsej polohe) neda nastavit nic ak teda neratam upravu ktora je temou tejto diskusie.. postelujem vyskusam, uvidim |
VaranDriver07: Jednou jsem si nechala nastavit podvozek vč. tlumičů a všeho u bandita od člověka který chystá motorky na závody (300 zatáček GH), nikdy bych neřekla, že to bude takový rozdíl jako byl. Když jsem se pak s tou motorkou jela projet, byla to pekelná nádherná jízda, najednou ta motorka dělala přesně to co měla a přesně v tu chvíli kdy to měla dělat. V tu chvíli mi bylo naprosto jasný že o úpravách motorky nevím vůbec nic a ještě dlouho nic vědět nebudu Chce to klid, mozek zapnutej a nepřehánět to. Hezký poježdění v novým roce |
Baylisstic: krytku zvodov pod stupackou derem uz teraz |
Dá se to poznat. Změní se rozložení váhy, těžiště, rozvor se zmenší. Na některých motorkách je to poznat víc a na jiných míň. Jízdní vlastnosti se neskládají jen z tuhosti rámu nebo těžiště... Hodně k tomu má co říct tlumiče a brzdy. Pokud máš měkký tlumiče a motorku tzv. vhodnou na všechno , kde jsou podvozek, tlumiče a brzdy udělané tak, aby motorka zvládla mírný terén i silnici, tak popuštěním předních vidlí toho moc nezměníš a bude se ti to asi zdát spíš stejný. možná o trochu víc nestabilní.... |
Raz som spustil Horneta o 5mm a v zákrutách som predral zvody na pravej strane. |
dakujem pekne za info najrozumnejsie bude ak to spravim ako pise motoexcite, teda na drahe, kde najlepsie ucitim rozdiel.. este prosim vas akym momentom je vhodne okulare pritahovat? nerad by som najednej strane utrhol zavit a zas nadruhej aby pri brzdeni okulare nedopadli az na koleso |
zalezi aj na type motorky,sportova ma iny podvozok ako enduro, Upravené 1 krát. Naposledy upravil pato (10.01.2010 5:23) |
VaranDriver07 Chcel si vediet moj nazor. |
vyskusaj a uvidis |
,,To, čo motorka s nedostatočnou váhou v prednej časti potrebuje, je zníženie horného upevnenia tlmičov o 4mm. Je to chvíľka, ale pomôže to zvýšiť výšku vzadu a presunie to váhu dopredu, čo znamená obrovský rozdiel v presnosti riadenia, svižnosti a paradoxne aj stabilite." ...preto si myslím a mám pocit, že zrovna mojmu varaderu to pomôže, taký SS má váhy vpredu dosť a takáto úprava nie je potrebná |
mám spustenú o 2,5 cm a rozdiel v jazdných vlastnostiach???nepostrehol som žiadny... |
ja by som musel fest dobre poznat svoju motorku aby som si vsimol rozdiel v ovladani njn som lama |
VaranDriver07 s tou ovladatelnostou to je mozno pravda lebo vlastne skretis "trakcnu"drahu (skratis vzdialenost kolesa od krku) ale nemyslis ze ti to na tvoje krasne varadero treba ? (jasne nic v zlmo) aj mna by zaujimalo ako a to da mozno sa mi to raz zide |
Aký bude výsledok v ovládaní motorky po spustení predných vidlíc v okulároch dajme tomu o 4-5mm? Videl som tu jednu diskusiu ale tam chcel chalan spustiť vidlice o 1 cm a len preto, aby mal motorku nižšiu, rozdiel jazdných vlastností bol druhoradý.. ja však chcem zlepšiť odozvu od predného kolesa a celkovo ovládateľnosť, čítal som že takáto jednoduchá úprava (samozrejme s rozumom len o pár mm) dokáže zlepšiť ovládatelnosť, odozvu a cit pre predné koleso.. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 2877 | Včera: 194663