Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
neviete mi niekto poradiť, kde mi v žiline, alebo blízkom okolí nastavia, prečistia karburátor a nastavia podtlaky. aj by ma zaújmalo, koľko si za takýto úkon zvyknú servisáci vypýtať. ( možno je to nastavené ok, len chcem mať istotu ) diky za rady. strato. |
Za rohom v Považskej bystrici je Ramsport, tel 042/4261946 skús im zavolať a povedia, a daj vedieť. Ale mali by to vedieť urobiť na každej motorke, nielen na tých čo sú autorizovaní. Synchronizácia práce karbecov, to len nasadia akvaristickú hadičku na čudlík, druhý koniec na druhý čudlík a voda v účku ukazuje rozdiel. Ja som si karbece synchronizoval sám a to boli štyri ( som ale frajer |
Cau Atman. |
Ano robil som to trubicovym U-manometrom plnenym vodou. ( = akvaristicka hadicka prilepena izolepou na polmetrovej doske do tvaru U. |
Hm, dost komplikovane. Chapem to tak, ze ked mam stvor valec, tak si urobim 4 take "zariadenia". Najprv nasadim vsetky hadicky, potom nastartujem, a zosuladim ich, aby bol vodny stlpec na rovnakej urovni u vsetkych styroch. |
nééééééééé |
No ja tomu tiez nechapem.. Co je u trubica? |
Aha. Uz asi rozumiem. Porovnaval som to s klasickym merakom (tie 4 merace + hadicky = v Lousi za cca 1600Sk) Tam bol jeden budik na jeden karbec. |
Fedajkin - U manometer je normalna hadicka, z ktorej urobis U (jednoducho ju das na polovicu) Konce su hore, naplnis vodou. Ked jeden koniec nasunies do karb. a nastartujes, tak vznikne podtlak, ktory "stiahne" hladinu v druhej casti hadicky... Tazko vysvetlit, ale neviem tu vlozit obr. |
No učitelom by som nechcel byť Upravené 1 krát. Naposledy upravil Atman (08.03.2006 17:22) |
Aha |
No ja by som tvoju metodu neskušal aj keď môže byť dobrá ale na to mám synchronizačne manometre , (4budiky s Hadičkami ) a ak viem tak 4 karbec ladíš tak že si zladíš prave dva karbece a lave dva a potom ich ladiš spolu ,su na to 3 sktrutky mezdi každími karbecmi ,mýlim sa ? Ak ano tak ma opravte |
Uff, no, tu už neviem. Každý poznáme svoje mašinky. |
Vybodni sa na to, ak to neovládaš a nemáš na to vercajg tak sa do toho radšej nerýp lebo si to môžeš totálne rozštelovať a potom budeš zúfalý. Zober to radšej niekomu kdo s tým robí, dáš mu 400-500sk a máš pokoj. Ináč najprv sa zoštelujú dva stredné a podla nich sa prispôsobia krajné karbesy. Vývody na hadičky má každá moto iné a treba dať bacha aj na to, že niektoré majú podtlaky využité k rôznym funkciám správneho chodu motora, ktoré pri nastavovaní podtlakov treba patrične popripájať, poprepájať, zaslepiť a skombinovať. |
|
Podla mna je jedno od ktoreho karb. zacnem. Dolezite je,aby boli vsetky nastavene na rovnaku hodnotu. |
Pozdravujem Ťa "stratovar".Prečítal som si tvoj dotaz,ako aj prispevky ďaľších kolegov a priaznivcov jednej stopy.Ak sa jedná o podtlak u tvojej mašinky,tak si nerob ťažkú hlavu,skontroluj tesnosť príruby sania medzi karburátorom a valcom,jednoduchým spôsobom,t.j.uvolni karburátor,rukou zakry prírubu sania a pretoč motorom,ak bude mať snahu vtiahnuť dlaň ruky a po pretočení motora ešte stála má snahu držať dlaň,tak je dobre.Ak nie tak pretesniť.Ak sa jedná o viac valcový motor,tak to je trochu zložitejšie a aj na dlhšie.Ja sa s tým viem dosť vybaviť,ale potom je to šepot kvetín,používam servisné budíky Spin- Italy,zatiaľ k najvyššej spokojnosti mojej aj ostatných čo ma poznajú.Veď zo Žiliny do Ružomberka nie je tak ďaľeko.Ak budeš mať problém,daj vedieť.Email-ovú adresu nájdeš v zozname členov.Maj sa. |
U starych modelov (Cb 900, 750, cbx) do roku asi 1985 sa nastavuju karbeci podla karburatore ktory sa nenastavuje, ten je stabilny, u Hondy je to druhy zlava alebo druhy valec. U novsich modelov sa nastavuje najprv rozdiel medzi 1-2, potom 3-4 a potom nakoniec sa synchronizuju dvojice 1-2 a 3-4. Neviem ako si to robil s tou vodou ale s vodou sa to NEDA. Pri uplnom vakuu voda vystupi do vysky 10m (v hadicke), pri ortuti je to len 0,75m preto sa pouzivaju ortutove s hrubymi hadiskami, akvarijne su slabe a zbortia sa cim zamedzia korektne meranie. Aj ja som vodu skusal (pokial ju nezafarbis tak na to nevidis) a hadicky som mal az na streche garaze t.z. viac ako 2,5m a aj tak si motor vcucnul vodu. Podla mna tie karbecy nemozu byt dobre nastavene a este su aj v hroznom stave - vybehane a nedrzia podtlak. Ja na nastavovanie mam dva pristroje - manometre a ortutovu masinku. |
krásne informácie, chalani. tá moja kobyla je dvojvalcová, takže je to tá jednoduchšia alternatíva. úprimne povedané, tie časy, keď som trávil celé dni v garáži a trápil sa s motorkou ( simsonom ), pri nie bohvieakých výsledkoch, sú už dávno preč. vtedy som na servis nemal peniaze a funkčnosť motorky som musel zaplatiť vlastnými nervami. teraz sa mi viac pozdáva urobiť si výlet do ružomberka a navštíviť sochymota. ale možno sa naštvem a nahodím montérky. |
Stratovar skus zavolať na toto číslo 0905 645 894 volá sa Honzo aspon tak mu hovoríme, má dielňu kdesi pri zimnom štadióne, robí mtoroky aj ich predáva určite ti bude vedieť pomôcť, brali sme od neho motorku a zatiaľ sme spokojní |
.........trufa si niekto blizko TT nastavit karburator na Kawasaki GPZ 500S-91r? mozno ani netreba lebo ma cca 17000Km najazdene.......... Upravené 1 krát. Naposledy upravil siso (10.03.2006 16:10) |
wrabec - ale keď Ti šlohnem bublinku z tej vodováhy , tak si v kýbli |
kenny, bol som u honzu. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 124675 | Včera: 144706