Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
caute moja zapalovacia cievka nedava dostatok elektriky dava 30v a povedali ze ej to malo dava iskru ale strasne slabu a len neikedi chcem previnut som elektrikar a som uz navijal cievky len potrebujem vediet kolko zavitou to ma mat a aky hruby drot potrebujem |
Zober starú cievku odmotaj vinutie a pritom počítaj koľko závitov odmotáš. Alebo ju pozdĺž rozrež a zrátaj koľko drôtikov ti z nej zostane. To je počet závitov, ktorý musíš navinuť. Ak môžeš odmeraj odpor tvojej cievky a cievky ktorá je určite dobrá. Aj z toho sa dá usudiť či je tvoja cievka chybná. |
to by bol dobri sposob len je tam mala chbicka ta cievka vola uz raz navijana niekto ju navijala ked som rozobral bola zhorena a zaliata do smaltu mala aspon 40vyvodou a vola preto zhorena lebo mala tensi drot ako ma mat |
sv863 to by bolo asi najlepšie podla manuálu |
ja si to viem navinut som uz navijal motori a vela veci a viem to navinut akor original manuali neni som sa pozrel nic som nenasiel |
nikto nevie kolko treba alebo nema niekto doma original co este nebol previnuti a je uz ajtak nefunkcni ?? |
No ak si uz previjal elektromotory, a rozumies elektrike, tak poradim ze kondenzatorove zapalovanie zacina pracovat od 100V, aj to nie velmy dobre. potrebujes 150 az 200V k spravnej cinnosti zapalovania. skus navinut nejaku experimentalnu cievku, a meraj kolko dava pri startovani. potom si uz lahko vypocitac kolko zavitov potrebujes na 1V. poton si navij a prepocitaj si pocet zavitov aby si mal nieco cez 100V pri startovani. pocet zavitov cievky sa asi nedozvies nikde, ale odpor mas trebars tu, sice nemecky, ale lepsie ako nic. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ARPAD (01.12.2009 19:51) |
takze to potrebuje okolo 150v hrubku som zistil je to 0.15 to bude nieco oklo 2000 +- 1000 zavitou nieco skusim ale ak niekto vie napiste ele elektromotory previjas podla tabuliek kazdi motor ma napisane v tabulkach kolko zavitou potrebujes a inac to cd potrebuje fakt 150v neni to nejak vela jeden pisal na pokeci ze nejakich 50v a to neni pravda ze to nikto nevie ten to sa stim zaobera musi to vediet |
sv863 tento problem som mal aj ja a nikto mi vedel povedat ani hrubku ani pocet zavitov ani v yamahe o tom nevedia. Mozes to spravit tak ako pises ale podla mna to bude len na chvilku dobre. Ja som to vyriesil tak ze som kupil toto www.elperformance.sk/detail.php?id=205&id_znacky=9... a moto ide OK. Ale drzim palce aby sa ti to podarilo spravit. |
tych 150V je niekde okolo spodnej hranice. citaj tento clanok: |
express to co tam mas to je cdi naco my to bude mam nove na mojej druhej moto mam teke iste stade som kupil z tej stranky moto ma vetsi vykon ale neni tam napisane ze kolko v nieze tam neico prepalim aj kondenzator ma nejaku hranicu co vydrzi |
a dlho to vydrzi ta moto je umna uz asi rok a este stale isla len teraz odisla ta cievka a aj to preo lebo hrubka drotu bola mensia ako ma bit a sa prepalil |
nove CDI nepotrebuje cievku ale pre start pouziva baterku.. |
lenze ja mam bebaterkove zapalovanie lele som prerobil nebolo tam nijake ani kus kabla a nechce sa mi teraz zase vsetko prerabat a ked uz tak iste bsom nekupil za 120eur to cdi ked novu cievku kupim za 50 :D |
Sak to si moze potom rovno prerobit to povodne, za per korun, a nemusi objednavat nove cele zapalovanie. prakticky tkomu potrebuje len oscilator nieco okolo 1kHZ, napr z NE555.potom nejaky ten mosfet ako spinaci prvok, no a transformator 9/230V. ktomu este prirataj zopar suciastok a fakt ze to zapalovanie co ma je plne funkcne a zostalo by nevyuzite. toto je urcite lacnejsia volba, ale aj tak povodne zapalko na tu vyhodu ze nieje zavisle od baterie, cize porucha regulatora, ci zly stav beterie nemaju na chod motora vplyv, a to je podstatne. inac verzie z starterom maju TCI(to co spominas), a verzie z nakopavackou maju CDI, cize to ktore potrebuje cievku.neviem preco to vyrobca takto poriesil, ale mozno to mejaky skryty vyznam. |
viem ako sa to robi robil som uz asi 50krat ale tuto len previniem a podla mna to je lachsie previnut ako spravit tenploska drot mam zadarmo a mam aj lak takze to neni problem len potrebujem vediet kolko zavitou a tolko zajtra skusim zohnat ten drot a zacnem navijat a budem merat kedi dosiahne tu hodnotu co potrebujem takze ta cievka naprrazdno ma vyrabat okolo150 v ??? ale inac to zavisi aj odtoho ako rychlo sa toci magnet lebo pri nakopovani teraz vyraba 35v ale to je len pri max 20 otacok za min ale tam mas 6500 az 7000 zakze ked ma niekto xt prosimvas odpojte ho z cdi nasunte tam merak a nakopujte a napiste kolko voltou ukazalo len tolko chcem vediet dakujem |
a inac arpad :D v skole sme robili opravovali cdi kamos prisiel nato ako dat dole tu ciernu hmotu do coho je zalepena a pootm sme podla toho spravili navrch kupili sme take iste suciastky co sa dalo zachranili sme a take iste sme spravili ale pootm sme to prestali robit lebo majstrovi sme raz vypalili zdroj pri skusani a museli sme zaplatit :D takze co sme dostali zato cdi sme kupili majstrovi novi zdroj :D pecka co :D |
neviem kolko závitov,ale má mať odpor 230 až 320 ohmov.Ja som ju dnes takisto dal navinuť.Ale tých 35 V pri nakopávaní je dosť.Myslím,že v tom nemáš chybu. Inak CDI som si objednal z Ameriky za 60 eur aj s poštovným-nové. |
dava slabu iskru mam nove cdi inducku takze uz len to zostalo a nimac je tiz dobri dobre reaguje |
len to potrebujem abi niekto skusl kolko v dava pri nakopovani podla mna to neni tazke zistit ides von zapojis voltmeter a nakopnes a mas a hodnotu sem napises bude niekto ochodti ??? |
sory, rad by som ti to zmeral ale mam tenerku 660, a ta ma tranzistorove zapalovanie. |
niekto odmeria ??? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 136460 | Včera: 159929