Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravím idem kupovať túto mašinu chcel by som sa spýtať načo si mám dávať pozor ... Chlapík hovorí ze treba vymeniť piestny stierací krúžok a nový filter ... Moto som už bol pozerať ale ešte nie skúšať lebo ešte čakám na schopného mechanika ... Prosím Vás o rady o tejto mašine ... A je pravda že predný przdový disk stojí len okolo 200 SK ? Ďakujem za rady |
Brzdovy disk predny?Aky disk.No ak ti majitel hovori že treba vymeniť stieraci kružok,tak ti držim palce.Ak budeš mať motor rozobraty aj tak musiš vymeniť všetky,inač sa ti to neoplati.No a okrem toho už ked to budeš mať rozobrate bolo by dobre meniť aj ostatne veci na ktore natrafiš.Prečo to neurobi on a potom nech ti to preda.Môj nazor,zaleži kolko za to che,inač dotoho nechod |
Chlapík to potrebuje predať a cenu hodil na 600 eur ... ale povedal ze ked´ nevymení kružok dá mi ju za 500 ešte uvidím ale v každom prípade tam ešte pôjdem s nejakým shopným mechanikom ... a prečo mysliš že do toho nie ja to chcem len tak na vozenie po lúkach a iné prkotiny a on povedal že preto to dáva tak lacno lebo mu to už stojí len v garáži ... Ale istotne sa nedám odrbať a radšes to riadne pozrem a áno predný brzdový disk ... |
vziadnom pripade NEBRAT kamos kupl klrko a prasknuta hlava bola a v servise mu vravel mechanyk ze to maju od vyrobi te klrka ked sa prehreju tak praskaju hlavi opitaj sa ho preco treba ten kruzok menit ked ma vodu v oleji tak to je jasna sprava |
OK dik ale ako som už hovoril pôjdem s mechanikom a ten to čekne popýta sa ... ja vyskúšam ... Ale mysliš že tieto KLR sú zle ... Ja nemyslim - sú ľudia čo hovoria že ak sa o motorku stará tak by sa tam nemalo nič pokaziť ... Ale dik popýtam sa a uvidím ... Dúfam že šlape jak hodinky a nič jej nebude - chcem sa voziť ale dik ... Ale spýtam sa aj na ten valec ... |
Tak ten mechanik podľa všetkeho nevedel,čo vraví a zaujímalo by ma koľko tých KLR-iek mu prešlo cez ruky.Konkrétne mne prešli cez ruky 3,z toho 2 boli moje a ani jedna nemala problém z prasknutou hlavou,aj keď sa mi ich podarilo občas poriadne nahriať(ale vodník si z tým vždy hravo poradil).A neviem,čo ma spoločne krúžok z vodou v oleji .Ale napíš ako ti to vysvetlil majiteľ,že prečo treba ten krúžok meniť-zaujíma ma to. |
...to co pisete o prasknutej hlave musim tiez len vyvratit.Mal som KLR styri sezony a prehrial som ju X-krat a nic sa nestalo,ventilator to v pohode zvladne.Co sa tyka stieracieho kruzka...ak je zly je zakonite,ze to bude zrat olej a poriadne dymit.Jasne,ze mozno bude stacit vymena kruzka,ale uz musis vymenit vsetky,ak zrala olej budu urcite chytene aj ventily.Ja by som od takejto kupi dal ruky prec.... |
chikaro... hlavy neviem ci praskaju ale pochybujem lebo ked je to vodnik tak to nedokazes prehriat.. najskorej ti rpdne tesnenie pod hlavou, ale ulozenie vaciek nemaju na klasickych valivych loziskach ale v mosadznych puzdrach ktore ako kazdy vie netreba mazat lebo sa sami mazu tym ze sa opotrebuvaju a ide to tym padom do prdele.alebo to som neopravoval hlauv z klrky? neviem uz. kup radsej hondu xl alebo xt... to neznicis ani keby co bolo |
felesiga...tak to sa mýliš-vačky na KLR su uložené priamo do materiálu hlavy(to je hliník)a uloženia su krásne prešpikované mazacími kanalikmi pre olej od čerpadla.A jedna KLR,ktorú som robil,mala dokonca rozbité olejové čerpadlo a nikto nevie ako dlho sa z tým takto jazdilo,lebo som na to prišiel pri banalnej výmene oleja a to uloženie vačky bolo v úplnom poriadku,čomu som sa sám divil. |
Z tej kupy nic dobre nekuka. Radsej dospor a kup nieco ine a v pelsom stave. |
prasknutá hlava - nestretol som sa ani raz |
Brzd.kotuc za 200sk?To by musel byt z alobalu. |
JaRCii Upravené 1 krát. Naposledy upravil pato (03.12.2009 10:36) |
Chlapci, ja sa Vás chcem opýtat, ako sa mohlo stat, že na mojej KLR-ke som mal ohnuté na vífukových ventiloch tie klobúčiky, ktoré sadajú do sediel.Viete čo myslím, nie tú stopku ventilu,ale tú druhú čast.Ked sme ich zabrusovali na jednej strane ventilu sa normálne brúsil a opačnom konci bola asi 0,5- 1 mm fuga .Povedzte mi ako sa to mohlo takto pokrútit alebo ohnút ked v pieste neisú žiadne stopy po nabúraní,alebo nečom podobnom. Fakt,že neviem. |
JaRCii - ja ked som kupoval svoju KLR-ku tak tiez mi majitel povedal ze bude treba vymenit kruzky, lebo trochu zere olej (cena bola samozrejme zodpovedajuca stavu moto) , nakoniec sme ju dali na vybrus, vymenili voditka, ventily, gufera na ventiloch, zabrusili ventily, a odvtedy ma moto za sebou cca 2500km bez doliatia oleja,, a vela krat som ju prehrial a v pohode ju ventilator schladil |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 89258 | Včera: 160687