Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Nazdar offroaderi.Chcem si kupit v lete jednu z tychto motoriek a potrebujem poradit ktora je asi najlepsia.V prvom rade mi zalezi na spolahlivosti motora a podvozku a druhorady je vykon a design.Chcem rocnik 01-02 a investovat max 130tis ponuknite nieco.Doteraz som mal 5 endur ale vsetko boli stare rocniky a s nicim novsim nemam skusenosti.AK viete o inych znackach tejto triedy poradte ale moto musi mat el starter. |
Dúfam, že ti odpíse niekto, lebo mam podobný problém.ale ja chcem asi len niečo zo 450 tiek |
No k Husqvarne TE 570. Motor na tomto endure je rokmi používaný motor v podstate rovnaký základ motora má aj napr. ročník 95 HSQ TE 610 (skutočný objem 575ccm). Samozrejme motor je vylepšený TE 570 by mala mať už tlakové mazanie čerpadlom. Iný je aj výfuk používa sa jeden staršie Husqvarny majú origoš dve tlmiče výfuku. Podvozok Husqvarny je veľmi dobrý, moc ludí si na podvozok nešťažuje. Spoľahlivosť moto je dobrá, pokiaľ máš všetko tak ak má byť jazdí bez porúch. TE 570 nemá el. štartér iba kick starter.Výkon motora je okolo 58-60koní záleží či to niekto upravoval aká tryska je v karburátore aký je použitý výfuk.Inak Husqvarna používa do endúr motor novšej generácie ale v pretekárskom supermotarde stále šlape ešte tento motor. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kxbibo (12.03.2006 8:55) |
KTM a Husqvarna sú viacej krosky. Na výdrž je lepšie DRZ-ko. Ale keďže kupuješ staršiu |
DRZ je drziak, ale nieje velmi ostra - mozno to je prave vyhoda. So starsimi Huskami boli problemy, novsie neviem. KTM EXC je super volba a su casto jazdne hobikmi, takze pozor na technicky stav. Ozajstni palici nicia motorku menej ako hobici, aj ked jej riadne nakladaju. Hobici sa zahrabu v blate, prehrievaju moto a palia spojku |
no ja by som sa tiez chcel opytat na VOR - konkretne na 503 |
Dik za rady, moj vyber sa zuzil na EXC a DRZ pretoze som nevedel ze TE nema el. starter. Yamahu a Hondu som pozeral ale vsetky co by som bral nemaju starter.O VOR-e som pocul ze je to dobra raketa ale velmi kazova.Momentalne pracujem v Severnom Irsku a v lete pridem domov na 1mesiac.Mam doma DR 350 je to absolutne bezporuchova masinka, tu necham brachovi a ja chcem nieco novsie na com budem ten mesiac bezporuchovo jazdit.Jazdim vylucne po horach kedze byvam v chranenej oblasti ale nerobim ziadne sutaze, jazdim len pre pocit absolutnej slobody.Mam rad vykon ale z pochpitelnych dovodov je pre mna podstatnejsia spolahlivost lebo nechcem dovolenku stravit opravovanim 130litrovej masiny.Koli spolahlivosti by som obetoval aj nejaky ten kg naviac co tak LC4 640 ENDURO alebo podobne tazsie stroje so startermi?Da sa s nou jazdit vo vysokohorskom terene, je na nej dostacujuce pruzenie? Jazdil som minule leto na kamosovej 520EXC brutalna raketa sen kazdeho offroadera ale nemozem posudit spolahlivost lebo jazdil na nej 3 tyzdne a tiez sa vracal do Irska.DRZ som nikdy neskusal.EXC ma dost tvrde sedlo ako crossovy model ako je to u DRZ?To sedlo mi naozaj vadilo |
tome, asi Ti mozem poradit |
Odporucam si kupit Husqvarnu TE 570 |
No ja by som Husku doporučil, ale len tak do lesa, nie na preteky. Nerozmýšlal si nad XR alebo TT ? |
Odkedy som jazdil na kamosovej EXC520 chcem enduro s el. starterom a TT ani XR starter nema. |
Ja osobne by som bral urcite KTM. Upravené 1 krát. Naposledy upravil quadman (12.03.2006 14:08) |
Velmi by mi pomohlo keby sa nasiel typek co sedla SUZUKI DRZ 400E a vyslovil svoj nazor |
Ked sme pri tych Husqvarnach, tak Husqvarna robila pre hobikov model TE-E 610. Ma to aj el.starter, vykon okolo 50k, vyvazovak, 6kvalt, hmotnost okolo 130kg. Robila sa aj verzia TE-E410. |
Ak si hooby jazdec ber DRko a ak si pretekar potom to ostatne! |
Fezo tak teda TT ma štarter, TT-R nemá, no a niesom si istý ci niesu aj nejaké XR so startrom |
Vies to mas tazko kazdy si bude chvalit len tu svoju znacku(kup husqvarnu) Upravené 1 krát. Naposledy upravil tomask (12.03.2006 17:51) |
fezo: kedze budes kupovat pouzivany stroj, dolezitejsi je skor majitel ako znacka. Neviem ci si zabudol alebo schvalne si to nezaradil do ponuky no aj Husaberg robi ostre endura s el. startrom. |
Chcel by som pokuazat na YAMAHA WR 450F je to velmi dobry stroj ale bo ak nie jeden s najlepsich endur ako pre hoby tak aj pre profi Ma velmi dobry motor a bezudrzbovy jasne pokial ho niekde ... Inak myslim si ze WR patri medzi špičku endur na svete aspon je to moj pocit ! JE TO KVALITKA ZA ROZUMNU CENU |
Ja mám husky TE 350 ročník 95 a môžem povedať že stojí za to zaťiaľ žiadna porucha. Štartér ti prestane chýbať za týždeň a je to pár kíl naviac a môže sa to poxrat . Mám spotrebu 4,5 a 46 koní a nemôžem sa sťažovať Upravené 1 krát. Naposledy upravil Koli (13.03.2006 19:50) |
Koli TE 350 má 42koní. TE 410 má 46koní. Ale ak máš úpravu nejakú tak môže mať toľko. |
kxibibo: mám ladený výfuk (všimni si na fotke Higashi) |
Koli: no pochybujem že si s ním nahnal 4 kone naviac. A ešte aj to že ak máš origoš bočné plasty nejedná sa o ročník 95 ale starší. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kxbibo (13.03.2006 20:48) |
Nejdem sa hádať či 4 ale tak mi povedali (stál ma 10 litrov) na brzde som ju nemal. A našťastie mám od motorky starý technický takže je to na 100% 95 . Upravené 1 krát. Naposledy upravil Koli (14.03.2006 2:04) |
Koli: Napíšem ti súkromnú správu. |
mal som možnosť pojazdiť na viacerých z vyššie spomínaných mašín a súhlasím s Vlkem - dosť záleží od koho kupuješ. Najlepšie mašinu , ktorú poznáš , alebo od človeka čo poznáš. Aj dobrý stroj sa dá používaním sprzniť. |
Zdar, |
takisto som si dost odjazdil na roznych endurach a mozem povedat,ze som s DRZtkou nad mieru spokojny.je to drzak a len tak ta nenecha.ktm je dobra ale kup k nej aj mechanika.keby som sa teraz rozhodoval pre enduro tak jednoznacne wr450 alebo drz400.japonec je japonec. |
bRambo |
Dakujem vam vsetkym za rady |
KTM LC4 620 r.v.cca 93 v akcii: |
To sa mi len zda alebo je to pravda, ze DR-Z400E nema kick-start ale iba el.start |
No ja som tak počul že na endurách je vôbec problém zo štartérmi (staršie ročníky) mne na XL fungoval v pohode 3 roky ale viacerým kamrátom odišiel a to sú potom iné pálky takže podľa mňa je najlepšia kombinácia El+nakopávačka (osobne som používal nakopávačku skoro vždy ) a za dva týždne ti prestane El štartér chýbať (môj osobný názor) |
DR Z 400E ma 2 verzie jedna so štarterom a druha bez štarteru. Ja som mal 2 roky DR Z 400S a nemal som s nou ziadny problem a presla uplne vsetko co ine motorky.Ak s nou nechces zavodit tak je to asi najlepsia volba z motriek ktore tu uvadzas aj kvoli servisu dr z 400 s ma servis - olej-6000km a ventily po 10000km co je na enduro super a nema to asi nikto okerm nej.Napisal som o nej aj clanok na motoride skus si ho precitat mozno ti pomoze pri rozhodovani. |
Nazdar teraz som kupil Husqvarnu TE 570 r.v. 2002 za 76000 s rozbitou ojnicou, bol na nej spraveny repas a dako sa to povolilo dal som to spravit a dal som aj novu piestu sadu wiseco + tesnenie a ložiska v motore chcel by so vediet kolko mi ten motor pri beznom jazdeni vydrzi dik Upravené 1 krát. Naposledy upravil patusik33 (12.02.2007 14:41) |
Yamaha WR 450f alebo WR 250f |
PAPU fajn test uz som to cital ale nerozumiem testom kde daju nejaku americku debilinu ale neni tam huska keby bola tak urcite je najlepsia |
ja by som bral wr450f mam ecko dr-z a trocha mu dochaza dych na ceste a treba ju trocha tocit, ale spolahlivost je 100000000% |
JEDNOZNACNE CRF450X, TEDA ENDURO VERZIA VRATANE EL STARTERU, UPLNE NOVA ESTE NEJAZDENA, BEZKONKURENCNA CENA 4299euro, naco kupovat stare jazdene? vdaka krize sa uz dnes da za tu cenu kupit uplne nova, dokonca v modrom a aj v ciernom prevedeni Upravené 2 krát. Naposledy upravil bandit650 (15.06.2009 11:03) |
Podla mna tiez KTM.Moj kamarat ma tiez KTM ale rok 1994 bez el.startera.Este nemala ziadnu vacsiu chybu.Ale porozmyslal by som aj nad DR-Z.Aj to su dobre masinky.Husquarny som pocul ze sa dost kazia.Takze bud KTM alebo DR-Z ale skor KTM ked chces jazdit len tak na terene. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 91174 | Včera: 227937