Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Dobry den. Caka ma rocnikova praca na temu 2 a 4 - taktne spalovacie motory... keby ste vedeli nejaku dobru stranku kde sa vela dozviem tak by som vam bol velmi vdacny keby ste mi tu skopirovali link...dakujem... |
Ak chceš, ja ti ju rovno napíšem, vytlačím a donesiem do Lipan. |
Takúto prácu ideš písať a ešte nemáš motorku? No nehanbíš sa? |
Poradim ti vydavatelstvo: www.kopp.cz/www/cz/ |
Pilgrim predpokladam ze si to myslel iba zo srandy...ale ja by som predsa len nejake tie linky.... |
skus boyesen.com - tam sa dozvies vela o dvojtaktoch-po anglicky |
www.google.sk/search?hl=sk&source=hp&q=spalovacie+motor... |
kua a mne niekto napíše bakalársku prácu Mapovanie inváznych druhov rastlín |
A mne napise niekto bakalarsku pracu na temu Bezpecnost pasazierov v motorovych vozidlach............hmmmmmmmmmmmmm?????? |
V tom ti poradim, robim bakalarku na temu benzinove motory Zalezi ako to chces spravit. Ked len odflaknut cim skor, odkopirovat z netu, tak v tom ti nepomozem. Jedine, ze pouzit here spominany google. Ale ak chces odviest dobru pracu, tak v tom pripade skoc do kniznice a vypozicaj si vsetku moznu literaturu o motoroch a studuj. Upises sa sice k smrti ale ver tomu, ze ziskach podstatne mnozstvo novych informacii s ktorymi si sa stretaval denno denne a nemal si o tom ani sajnu. Mam doma vypozicane knizky s dokopy cca 2000 stranami a v konecnom dosledku nebudem lutovat, ze som musel prepisat slovo za slovom z knihy |
DOHC555 , písal som diplomovku, mal som použitej literatúry skoro na 4. strany a školitel ma ešte skúšal či som na nič nezabudol....., |
Moto poradňa: MOTOR - úpravy, opravy, princíp... aj tu je daco |
Link ti nedám ale radu medzi 2 a 4-taktnými motormi revolúciu v nejakom novom zistení nespravíš nehovorím, že ich vynechat, ale skús sa zamerat na jednotaktný motor /spalovací priestor má nad aj pod piestom/ detajly ti nepoviem, dalej známy vankel s rotačným piestom a nepomerne vačším výkonom ku klasike a trojtakt využívajúci nespálene palivo vo výfukových plynoch o ktorom nájdeš aj tu na MR to by mohlo mat úspech |
heh ja som robil nieco podobne na maturu som musel robit aj rez motoroma podobne chobotiny... |
[undefined ]tuto to vsetko mas sk.wikipedia.org/wiki/Piestový_spaľovací_motor Upravené 1 krát. Naposledy upravil Juro123 (24.11.2009 12:18) |
mcdalko - ak hekersky prispeješ, zvládneme funkčný digitálny model toho jednotaktného |
papiboy dufam že som nestrelil capa a niečo také ako jednotakt aspon v štádiu projektu existuje alebo som to s niečím prehnal a len sa mi to snívalo. |
Ako lámem, tak lámem ale jednotakt ?Sanie-stláčanie a horenie v jednej dobe?Aj parný stroj je dvojčinný. |
|
papiboy: buď som mimo ja, alebo ty........... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Thommass (24.11.2009 17:51) |
|
small, preboha, prosím ťa, nieže začneš trepať v škole tieto voloviny, lebo vyletíš ani nevieš ako Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (24.11.2009 18:27) |
papiboy:pohodaaaa |
V praxi by to fungovalo, ale praktický význam by to nemalo, okrem minimálnych výhod by to malo kopec nevýhod, napr. viac materiálu, veľké zotrvačné sily, silné rezonancie zapríčinené ťažkou ojnicou, zložitá výroba, väčšie rozmery a tak, príliš som to neanalizoval. Mne vtedy išlo o stávku definovanú ako "jednovalec" (čo bolo splnené), ktorý má dva pracovné zdvihy na jednu otáčku. To pomenovanie "jednotakt" je silne neodborné (jednoducho p.čovina), lebo to má vlastne napriek jednému valcu dva spaľovacie priestory na oboch koncoch valca. Ale chalani mi to vtedy uznali, takže som bol king - alebo aspoň malý princ, no. Škoda, že práve "tú" Evičku to nejak vtedy nezaujímalo... |
Ale napad je to zaujimavy, podla mna by mohol vykonovo konkurovat wankelu |
1 takt: Upravené 1 krát. Naposledy upravil jarro (24.11.2009 22:14) |
Cheche, jarro, no paráda! Prvý maličký dôkaz, že predsa nie som úplný debil Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (24.11.2009 22:51) |
Niekedy (ako som uz v tejto diskusii pisal) vyvinuli 5 taktny motor. Ten piaty takt sluzil na uplne "vyplachnutie" motora, cize nasal iba cisty vzduch a potom ho piest "vytlacil" von. Mal sa pouzivat v 6 a viac valcovych motoroch. Ale ci sa skutocne dostal do seriovej vyroby, to neviem. Ale tentoraz prisli inzinieri s uplne inym 5 taktnym motorom: |
ja to amm tez jak rocnikovu pracu:D ale mam to urobit formou web stranky:D |
Skus to poriadne nakreslit aby sa nestalo ze budu drazky pre vycnievajuci cap zasahovat do valca v mieste nad piestom aby ti neotvaralo spalovaci priestor, zalezi ako zadas zdvih a vysku piestu. Taktiez ak bude cap moc vytrcat z piesta von pre ojnice bude moc namahany na ohyb. |
egres2, veď ja sa s tebou nikdy nehádam... |
papiboy: mosím chválit a širák dole, teda prilbu. Som rád, že takéto niečo nie je len výsledkom mojej žvýšenej konzumácie... |
Až také pekné to nie je , ja viem, že pekné výkresy vypadajú inak. Ak sa dá z toho vycucať ten princíp fungovania, ja už som spokojný. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (25.11.2009 16:27) |
papiboy - toto keby ukážem profesorke u nás na priemyslovke čo nás učí tech. kreslenie tak sa prepadne od hamby aká je ona neschopná oproti tebe, a inak čo to o tom parnom stroji viem Upravené 1 krát. Naposledy upravil slajo (25.11.2009 17:38) |
Slajo: asi preto, lebo to nieje PROFESORKA, iba obycajna ing a mozno este horsie mgr...nechapem preco sa stale pouziva toto oznacenie, je to dehonestacia toho najvyssieho titulu aky je |
morph - máš pravdu je to inžinierka ale oni od nás vyžadujú aby sme ich volali profesori, v tom to s tebou plne súhlasím |
Slajo: musis jej to povedat do oci ze je iba obycajna fuchtla, nech si nenamysla Potom povedz ako si dopadol |
morph - keby nebola moja triedna možno aj ale rád by som na tej škole ešte zmaturoval keď tam už chodím už ma na mňa aj tak ťažké srdce keď jej hovorím že nemá pravdu ona sa najpr háda že má a potom si prizná chybu |
paterlini: Uplne najvyssi titul je Prof., na slovensku ich je nejako okolo 1000...Titul akademik? profesor je akademicky titul... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Morph (25.11.2009 20:21) |
morph - no veď to mi vraví aj oco a teraz sa ho už snažím počúvať |
Ako raz klasik povedal: Niekedy je lepsie ustupit, stiahnut chvost a nerobit si problemy |
zdravim ja by som zas teraz potreboval nejake materiali o histori motocyklu ako celku nie znaciek,kukal som google a wikipediu a nic tam neni tak ak by ste poznali nejake take stranky budem vdacny |
to je tak ked hladas iba v slovencine.... |
small: docela dobře je zpracovaná technika na stránkách www.gsxr.wz.cz - samozřejmě týká se to 4taktu řadového čtyřválce co se dává do gsxr. Jinak doporučuju sehnat (koupit se moc nedá, věčně je vyprodaná, ale třeba půjčit v knihovně) knihy "Teorie a konstrukce motocyklu" od Doc. Vlka. A samozřejmě bible každého nováčka "Technická Rukověť motocyklisty" a pár dalších knih..... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 46373 | Včera: 140248