Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
chlapi keby ste my mohli pomoct ako sa nastavuje rozvod na etx 350 a ako maji byt nastavene ventile prosim pomožne!! vdaka |
diki za ten link ale ta extčka tam medzi nimi nieje ale diki za snahu keby si niečo cedel viac napiš dik |
jaj sori som si nevšimol ale su tam len sacie ventile sa my zda ale vyfukove maju byt kolko? |
mal som kedysi ETX 350, rozvod som nemenil,ale kontroloval a to tak ze odskrutkujes tu malu zatku na strane zapalovania kde najdes sipku a pootacanym rotora das rysku zarovno touto sipkou. V tejto polohe by mal byt piest v hornej uvrati a ventily zavrete. vahadla su volne. Dalsie rysky ti musia sedet na Remenici vacky, myslim ze vodorovne. |
jaj skusim to aj ja tak urobit ale nevieš my poradit ventile?? myslim že sacie maju byt na 0,05 ale vyfukove neviem ale diki za radu a chcel by som sa opitat niekoho kto by vedel poradit že či može tam byt aj riadiaca jednotka z pegasa 600 ? |
chcem sa etše opitat strašne my to strila cez karburator ?? niekto poradi? |
Tusim je to take iste ako ma Gilera 600 ak das bocny kryt dole stahovakom das dole magnet. a remen nahodis tak, ze vrchne dve ozubene kolesa maju oznacenie s drazkami. musia byt zarovnane na drazku co je na bloku motora. |
aj mne to strieľalo cez karburator, a trošku som zväčšil vôľu na sacom ventile a prestalo to. |
etx 350 je jednovačkovec |
aha a nevieš my presne poradit teraz ako to nastavit lebo rozvod už mam v poriadku aj ventile ale to spodne kolečko čo hovoriš nemusi byt na tej dražke čo mam ja lebo su tak 4 ako hovoriš a ešte na diname su až dve risky to je rozsah od kade do kade to možem nastavit?? |
rysky na dyname - väčšinou ( nepamätám ako na ETX) bývajú 3 - T ako horná úvrať, a potom FI a FII - to sú kontrolné rysky na predstih pri určitých výrobcom stanovených otáčkach. |
ale diki aj tak len ešte to kolečko na vačke ma mat risku zvisle lebo jedem my poradil že vodorovne a na bloku neje žiadna riska |
No tak toto zase z hlavy neviem , ale odpoveď by som hľadal nasledovne: |
no diki diki už to mam ma to byt zvislo a ešte my nevieš poradit ked nahodou nemam riadiacu jednotku z 350ale 600etx je to chyba jedny my hovoria že nie druhy že hej že to nemože ist čo ty nato? |
tak to netuším , ale bola by namieste kontrola stroboskopom , či to bude páliť , keď má . Na to slúžia rysky na rotore zapaľovania FI ( zhruba voľnobeh )a FII ( ? okolo +- ? 3-4000rpm??) , to môže byť rôzne. |
už neviem čo stym neide to a neide vobec ani naznak sem tam to streli len tak silno z vufuku |
vedel by niekto ako maju byt nastavene vyfukove a ako sacie ventile na DR 600 |
ta hladas jaskor radu na etx a potom hned na dr? daj to dakomu zrobit co sa tomu rozumie... ja si na takychto motoroch netrufnem taketo opravy robit. ja zvladam len vymeny piestov opotrebenych casti a celych go motorov typu zetor |
vedel by my niekto poradit čo zistim z toho win čisla?? 6541338 to by mala byt KTM ale niejaka stara ale neviem ani rok vyroby ani model lebo to ma len ram bez motora |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 96088 | Včera: 181871