Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim, |
parada, a uz som o cosi blizsie k poznaniu, dik... |
Papiboy Ked mali osku nemohli byt babkine. |
Svoj príspevok som pridal ako súčasť boja za presné definovanie problému. Napr. taký Pionier má spodné okuliare privarené, atď, atď.... |
Papiboy Napisal si to zo zartu a mne sa to pacilo. |
motoexcite - podpichujem mihiho, (nie teba ), lebo nedal typ moto. Hovorím, dobre, idem do profilu. Čo vidím? Toto: |
...vidim ze riesime problem okuliari ... no mozes mi popisat ako vymenit osku okuliari na pionieri...kedze je doba kupovania motoriek ako topanok a pioniera pozna mozno 5% ludi na tychto forach tak mna by napadlo ze ide o okuliare na nejakeho japonca, ktore su povacsinou rovnake...ale mas u mna plus, ze poznas tuto velku klasiku PIONIER a dokonca vies ako su na nom konstruovane okuliare... |
Menil a upravoval som to viacej-krát, včetne vysústruženia novej osky na požadovanú mieru. Vyberieš to aj doma. Treba to nahriať na šporáku na takých 100-150 stopňov, podložiť dostatočne pevnou trubkou a vyraziť |
zeleno: este sa Ta spytam z akeho materialu si dal vysustruzit novu osku, vdaka |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 186980 | Včera: 173993