Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravim vsetkych riderov!!!budem mat dlhodobo odstavenu yamahu virago 535,je uskladnena v miestnosti ako babatko,kde sa jej kuri a samozrejme bez prachu.Jej nevyhodou je ze nema hl.stojan a nechcem aby sa deformovali pneu,potreboval by som poradit so zostrojenim hl.stojanu,alebo ci ju mozem podlozit nejakym moto zdvihakom,este by som poprosil o nejake rady dlhodobeho odstavenia,ci kompletne vypustit benzin,alebo ju aj niekedy prestartovat,oleje by som menil kazdy rok aj ked nenajazdim ani kilometer,nejeky rozumny postup aby som ju nadalej zachoval ako neposkvrnenu,teraz bude sluzit iba ako ozdoba.bol by super aj servisny manual v rodnej reci.dakujem za vsetky pripomienky. |
...myslím si, že budeš zbytočne meniť olej každú sezónu, keď ju ani raz nepreštartuješ...k tým kolesám, možno by malo stačiť keby si ich čas od času pootočil a samozrejme by som ich dofúkol o trochu viac ako sú predpísané hodnoty.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil woodoo15 (07.11.2009 23:18) |
Benzín by som doplnil doplna, nech v nádrži je minimum vzduchu. |
...s tým benzínom by som to riešil tak, ako to napísal jokr68, akurát by som neuzavrel prívod benzínu a raz za čas by som otočil kľúčikom, aby sa zaplo čerpadlo a dotlačilo benzín do karburátorov.....to kvôli tomu, aby nepopraskali gumičky a tesnenia... |
Ja zas naopak, ak sa tam kuri, teda je tam relativne stala teplota, vypustil by som benzin do sucha /kvoli stalemu odparovaniu a zapachu/ a aj olej by som vypustil a nalial az ked ju budes davat znovu do prevadzky, akumulator by som vybral a uskladnil mimo nej.Pneu nafukat o 30% viac ako zvycajne a takto moze stat roky. |
Ze vystavny kus chudato motorka ... moto je nato aby sa jazdilo na nej cez leto. |
Ibaže Virago má podvesený motor a tan zdvihák by sa potom opieral priamo o motor , celá váha by bola na olejovej vani a medzi olejovou vaňou a zadným kolesom čosi ako katalyzátor , takže na tom tiež nemôže stáť cez 200kg , takže ten hlavný stojan je asi najlepšie riešenie , aj keď je relatívne drahý . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (08.11.2009 10:20) |
dakujem za pripomienky,ten dlhsi cas som myslel mozno aj do 5 rokov,ked to chcem iba ako rekvizitu v domacnosti,neviem ci to s tym benzinom bude dobry napad(dost aromatizuje)momentalne mam suchu hl. nadrz,karburatory a prid.nadrz su plne,neviem ci ich mozem vypustit.dufam ze jej neuskodim,ked sa sa nebude tak dlho startovat a vozit sa na nej.ten olej by som vymenil aspon raz a to asi na jar,motor a kardan.okrem toho benzinu,oleja a pneu by to mohlo byt asi vsetko,co sa robi pri takom uskladneni.Este keby bol mozny SERVISNY MANUAL v nasej reci,v english uz som stiahol.diky |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 221170 | Včera: 244850