Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
NAzdarek, sice nie motorka, ale toto je jedine forum, kde sa pohybujem, preto skusim, dufam ze mi to nikto nebude mat za zle |
ono to moze byt aj prasknuta hlava. |
Jasne aj to moze byt.. Nie som v tomto nejaky extra zany, viem co je hlava, kde je a tak... Ale tak keby som bol doma, tak nemam problem, ale 400 km nezvladne :DDD |
a myslim ze v servise moc pytat nebudu s nimi sa da vzdy dohodnut. |
Môžem ti len poradiť.Ak ti niekto bude robiť to tesnenie pod hlavou,dufam že nie len vymeni tesnenie.Vždy a aspon my to tak robime vždy treba dať odtlakovať hlavu a zabrusiť ju.Ked je už dole hlava,je dobre pozreť aj ventile.Viackrat sa nam stalo že prišiel manik a chcel meniť len tesnenie pod hlavou a bum,bola v prdeli aj hlava.Favorit ma velmi jednoduchy motor.Spravy ti to každy šikovnejši mechanik.Len trvaj na odtlakovani hlavy až potom nahodou nebanuješ. |
black333" tiez mal kamarat prasknute tesnenie pod hlavou a vymenil iba tesnenie a hlavu nechal tak, za 2 mesiace z nadrzky zmizlo asi 1 cm hladiny je to normalne? |
zavoláš môjmu fotrovi je to neďaleko BA, priprav si montérky a pokiaľ máš čo treba ukáže ti na dvore čo potrebuje a on sa ti zatiaľ pohrá s autom. Vygoogli si dedinu Boheľov pri DS a ak ti to vyhovuje pošli SS a ja ti na neho dám číslo, dohodu už nechám na Vás. |
piestnyčap-1 cm,je normal.Treba odsledovať či sa trati nadalej.Pokial nie,je to v pohode.Prave preto ak ide niekto menit tesnenie pod hlavou jednoznačne je dobre dať prebrusiť hlavu a aj ju odtlakovať.Clovek nikdy nevie.Najhorši pripad je ten ( moja vlastna skusenosť na mojom byvalom Formane ) je že ideš meniť tesnenie pod hlavou,ja ako podctivec som si dal prebrusiť hlavu,odtlakovať zabrusiť ventile,nahodime a bum,po nejakych par kilometrov voda zmizla a bola v olejovej vani.Zasa dole všetko a nakoniec sme zistili teda ja už nie ale kamarat,prasknuty blok ako pisal vyššie JOHNNY 55.Tak som zohnal druhy polomotor,prehodili sa hlavy znovu nove tesnenie a potom bol pokoj.Takže netreba to podcenovať a radšej dať aj hlavu odtlakovať.Nemusiš sa bať,pokial je to centimeter a už sa to nestraca je dobre.Môžeš mať niekde maly unik z hadice,pripadne kurenia.Toto neni nič.Ak maš garaž,daj pod motor nejaky karton cez noc a rano uvidiš,pripadne skontroluj tesnosť hadic a spon čo držia hadice Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (03.11.2009 22:17) |
black333: dik uz som sa zlakol ze je nieco zle, jake su ine prejavy prasknuteho tesnenia alebo hlavy alebo pod okrem oleja vo vode a naopak a poklesu výkonu? |
ze sa ti furt bude hriat voda(vriet) aj to je jeden z priznakov |
na kolko sa vam teraz najviac v zime hreje voda v chladici, na kolko stupňou a ake auto |
no vacsinou sokovky 120,felicia a tak 80stupnov ale poniektore no uz novsie 90stupnov |
Moc zle otazky,každe auto ma iny termostat ktory je určeny na inu teplotu.Pozor si treba dať ža ak maš malu prasklinku aj na hlave a voda sa ti bude dostavať do oleja vo velmi malom množstve,nezistiš to lebo sa stihne vypariť a zaroven sa ti bude stracať voda.Toto mal kamarat na Felicii,teda jeho otec.Raz za tyžden dolial do nadobky na vodu tak 2 dc vody.Pod motorom mal aj karton a stale nič.Nakoniec to rozobral a hlavu mal prasknutu.No aj ten pan čo mu to tlakoval sa tvrdil že takto malu trhlinu ešte nemal.Ja na tom mojom som ten blok mal už asi tiež davnejšie lebo som vodu dolieval tiež ale zhruba raz za tri tyždne.Nebral som to na vedomie ale potom to strelilo uplne.Už ked ti voda za čne vrieť,to je už uplne v prdeli. |
Mne na S 120 praskol v zime blok. |
black333:Suhlasim ze ked voda zacne vriet tak je to uz v prdeli.Ja som ma dve paskliny na hlave valcov a termostat sa ta lachko skontrolovat vybrat dobit do horucej vody a tam zistis ci ti dobre funguje |
No niekedy si ale treba dať velky pozor aj na to že ak ti voda vrie,nemusi to byť poškodena hlava,pripadne tesnenie alebo nedaj boh blok.Niekedy to urobi len prave ten spominany termostat.Ostane zatvoreny a necirkuluje voda.Na favoritoch aj š-120 ak ťa to chytilo stačilo vybrať termostat,dal si to vlastne na priamo,ak si nosil rezervnu vodu (ja stale),dolial si a išlo sa dalej.Doma sa to potom vymenilo.Cez leto to malo ako taky zmysel potom že sa ti to neprehrialo,no cez zimu ani u tychto aut už by toto nepomohlo,no v dobe nudze by človek niečo poriešil.Nemrznucu som nevozil zo sebou.No u novych aut už je to nerealne. Upravené 2 krát. Naposledy upravil black333 (03.11.2009 22:56) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 257886 | Včera: 188707