Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim, jawa na svojej 90siatke pouzila medzi bubnom spojky a pritlacnym diskom klzne lozisko. Mam nahradny disk ale uz s valcekovym loziskom, co sa mi zda omnoho vyhodnejsie... Preco teda jawa pouzila klzne? Je to opodstatnene? Mozem ho v pohode vymenit za valcekove? |
Jawa 90 sa robila v dobe, keď sa u nás v motorkách len začínali používať ihlové ložiská. To klzné uloženie je teda prežitok a nemá žiadne výhody. Ak to pasuje, kľudne to vymeň. Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (17.03.2006 8:21) |
dovolím si nesúhlasiť so Zelenom |
karol1.. ehm no sak v spojke je len jedine... medzi diskom na hnacom hriadele a bubnom ktory je pohanany ozunenym kolesom na klukovke. A teda hovoris ze radsej tam nechat klzne? Lebo sa cudujem, klzne logicky klade aj vacsi odpor (co je sice zanedbatelna zmena) a teda sa aj viacej opotrebovava nie? Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (17.03.2006 16:55) |
mám pocit , že mi svitlo - čiže to ložisko na ktorom sa pretáča spojkový kôš keď máš vymáčknutú spojku. |
hej, presne to lozisko som myslel... ok, diky za radu... je sice v poriadku, ale asik predsa necham klzne... je to original |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 103489 | Včera: 138305