Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
neviem ktrory rocnik je tto ale od 86 do 89 motor je super kupil som ju z nemecka nabehane 27 000 km skutočnychjediny problem je ze ked idem na 5 rychlostnom stupni stasne vsetko v motore strkoce ked idem na nizzsich tak je to v pohode ale tirez tam neco pocut moze to byt ta retaz co ide z klukovky na spojku moze byt volna rozvodovka to asi na neutrali nepocut vobec nic skuste poradit |
Primárny prevod je ozubenými kolesami: 216.37.204.202/Yamaha_OEM/YamahaDB.asp?Type=13... |
Tak ako zeleno pisal, asi mas vylamne zuby na patke,,, Upravené 1 krát. Naposledy upravil Faust (17.03.2006 15:41) |
cau .xt maju problemy pri vyssom pocte km vacsinou sa to zacina medzi 40 az 60 tis km s kolieskami piateho stupna,dojde k vylomeniu na ozubeni a potom ma motorka na patke vacsie vibracie a nieco tam rachoti,ak ti to rachoti aj na inych rychlostiach asi uz doslo k poskodeniu aj tychto z dovodu ulomenych ciastociek na ozubeni na piatom stupni ktore teraz poskodzuju aj ostatne rychlosti.najlepsie to otvorit a prevedcitsa kde je pricina,ale radim ti na tom dalej nechodit lebo si narobis este vacsiu skodu vlastne pomaly odfajcis celu prevodovku. |
togos 1 nechcem ta sklamat ale tvoje moto urcite nema nabehane 27 000km ale minimalne 70 000.A ak je toroc. 86-89 tak je to typ 1VJ.Poskodene je urcite 5ozub koleso a stava sa to pri kazdom jednobuchu ak niekto jazdi pod 3000 ot.m na 5ke!Ostava ti iba jedina vec rozobrat motor a dat tam nove 5kolo. Mislim ze stoji okolo 5000Sk+robota. |
neviem ktrory rocnik je tto ale od 86 do 89 motor je super kupil som ju z nemecka nabehane 27 000 km skutočnychjediny problem je ze ked idem na 5 rychlostnom stupni stasne vsetko v motore strkoce ked idem na nizzsich tak je to v pohode ale tirez tam neco pocut moze to byt rozvodeova retaz ale na volnobeh nepocut vobec nic skuste poradit |
,,pato,,, urcite nema nabehane viac ale neviem ako bolo na nej behane a neboze to byt poriadne uvolnena rozvodovka lebo ten motor este nebol rozoberany a ta rozvodovka je tam od nova dikk |
Togy: vraví sa nikomu nevyhováraj náboženstvo.. milovanú ženu ..a... kilometre... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Marthy (20.03.2006 14:16) |
Daj to odskúšať niekomu, čo dokáže identifikovať, či ten hluk ide z prevodovky, alebo rezonuje |
cau suhlasim so zelenom preskumaj olej ked ho vypustis tak ho dobre prezri ci su tam neni ciastocky kovu, a ja osobne si myslim ze to asi bude ta patka ak to na tejto rychlosti aj vibruje pripadne vydava divne kvilive alebo podobne zvuky tak by som to tipol na patkove koliesko.samozrejme moze to byt aj zacinajuca rozvodova retaz ale to by ti rachotila aj ked nastartujes studeny motor a na neutrali dokedy sa zohreje mala by retaz riadne rachotit alebo strngotat.tazko takto radit,najlepsie ked pojdes za nejakym dobrym mechanikom v tvojom okoli a nech to popocuva.ak ma dostatok skusenosti tak to po pocuti pripadne ked sa trocha prevezie urcite bude vediet identifikovat.ale najskor skus vypustit olej a prezri ho. |
dik chalani pomohli ste mi sice som uz na tom najazdil minuli rok zopar sto kilometrov a nic sa mi nestalo skusim to s tym olejom |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 42879 | Včera: 214733