Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Cawte.. pred rokom som zohnal agregat z nemecka vsetko OK. teraz som ju zazimoval a spisujem si co vsetko mi treba menit.. olej, filter, kvapaliny a tak.. a rozmyslam ci mam menit aj sviecky alebo nie... ked som doviezol agregat ta som vybral sviecky ktore tam boli iridiove precistil ich a dal ich spät.. ale presny typ neviem.. masina bezi celkom v pohode... len niekedy neviem ci trosku dlhsie nestartuje... mozno sa mi to len zda.. cca o sekundu.. ze nenaskocihned ked stlacim gombik- vravim mozno sa mi to len zda... original sviecky tam maju byt NGK CR9EK alebo ND U27ETR... nechat zatial tie sviecky co tam su alebo mam zobrat nove NGK-cky a vymenit ich ? |
asi mas kerbose,ze?to ze ti startuje dlhsie,robi aj mne pri studenom starte na r6 02,ked je zohriata tak startujem s jemnym pridanim plynu.striekacka to ma lahsie-pomer benzin vzduch riadi riadiaca jednotka.k tym svieckam-ak ti nie je vela dat za sviecku cca 12eur tak ich vymen a mas pokoj |
takze v podstate mi je ich zbytocne menit ked motorka ide OK-- aa jasne su tam karbose.. ale myslim ze ich bude treba dat nastavit... lebo pri studenom starte motorka hned naskoci ale pobezi par sekund a zdochne.. tak sa to zopakuje par krat potom uz ide OK.. a ked sa startuje za tepla tak to je OK nezdochina. .. sytic neviem co s nim je ale ked pridam tam motorka hned skape a .. akosi nefunguje ten sytic.. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 151695 | Včera: 228636