Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim neviete niekto jak mam vimenit olej v prednich tlmičoch Honda CBR 600 2003..?cital som ze tam treba dat nejaku prisadu proti peneniu? Upravené 1 krát. Naposledy upravil veduci (05.10.2009 20:04) |
Treba tam dat tlmicovy olej: www.olejshop.sk/oleje/tlmicove-oleje/ |
jaku ma mat viskozitu??nejaky manual jak vipustit tlmice a napustit???? |
Zavisi od toho, co chces. V linku, co som ti dal najdes napriklad Motul Heavy 20 W. Ten je najvyskoznejsi z tych troch Motulov, cize ak ho pouzijes, vidla bude "tvrdsia". Ak pouzijes ten "light" 5W, olej bude menej viskozny, rychlejsie bude prudit tryskami, vidla bude "maksia". Medium je nieco medzi tym. Upravené 1 krát. Naposledy upravil samko1 (05.10.2009 20:34) |
ked neviem aky tam bol olej predtim nrbude vadit ked dam tu 10w? |
Nie, nebude to vadit. Je jedno, aky olej tam bol pred tym. Inak ak si stiahnes servisny manual k motorke, najdes tam presny postup k vymene tlnicoveho oleja. |
samko1 , to je nesprávny názor . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (05.10.2009 21:28) |
vedúci: pravdepodobne tam ide 10W, ale musí tam ísť presné množstvo oleja, robí sa to tak, že sa meria hladina naplno zasunutého tlmiča bez pružiny. Zmenou hladina oleja sa dá ovplyvniť charakteristika tlmenia. Koľko má byť hladina a aká viskozita sa dočítaš v manuále. |
manual som si stiahol ale nikde som nevicital kolko ml tam ide iba fluid capaciti 462 +-2,5cm3 a fluid level 116 tak kolko ml tam mam dat? |
jaky je rozdel medzi Technosyntetická kapalina a 100% syntetika ktory olej je lepsi? |
predpisana je 10w v pohode tam daj 15w.preco? |
brazel: A aky je rozdiel medzi pritvrdenim a znecitlivenim? Upravené 1 krát. Naposledy upravil samko1 (05.10.2009 22:00) |
taku otazku musi dat len idiot,alebo niekto,kto tlmice nikdy neopravoval,preto!!!! |
barlac: Aha, tak potom OK. Opat si ukazal silu svojho IQ. |
pred tebou a nikym inym si nepotrebujem nic dokazovat. hraj sa na psychologa a nie na mechanika,tam aspon nic nepokazis .nebudem tebe odpovedat na stupidne otazky googl mudrlant. |
samko1> Jednoducho preto, že tlmiče sa používaním opotrebovávajú a olej zvykne byť čierny a zasratý ako sviňa. Dobrým zvykom je celé to rozobrať a vyčistiť. Popri tom skontrolovať aj teflónové púzdra v akom sú stave. |
nič nedokážem nad touto diskosiou, len sa poriadne zasmiať |
Lorenzo: len sa nevysmievaj a napíš niečo k veci pán Wilbers. |
osobne by som to robil aspon pod dohladom niekoho, kto to vie robit, ked to uz nenechas na servis. |
hmmm.. takze ked som to este nerobil a nevyznam sa, tak to neodporucate.. ale v servise mi stary olej nechaju vytiect a naleju novy.. s tym sa tam nebudu jebkat a vsetko cistit.. tu sa Ti s tym nikto srat nebude.. |
tak čo ja viem prax je väčšinou taká, že ak ide len o výmenu oleja tak sa starý vypustí, vidlica sa nerozoberá ale len sa prepláchne. |
kxbibo myslis, ze Ti ju bude niekto preplachovat?? nepreplachuje sa ani motorovy olej.. nie to este na vidlici.. |
Ja som robil teraz kamošovi na SV 650 výmenu oleja vo vidlici a aj som mu to prepláchol, ale nechcel meniť guferá a ani ložiská vo vidlici iba výmenu oleja. |
Ja?Rozumiem všetkému.Ja len že tu píšeš " rúhačské" reči. |
menili sme na r6 02,zx-9 99,r1 98,je to prplava robota ale ten rozdiel je citit.to ze ten stary olej bude cierny je sposobene grafitovym puzdierkom-nie tym ze je stary.inak ked uz to ides robit rovno si vymen aj guferka.ale aka to bola viskozita tak to ani za...neviem.viem ze bol cerveny |
taaak-komu neni rady,tomu neni pomoci..alebo je tu este jedna moznost,kaslat na to.vzsledok bude skoro podobnyy.. |
niekto sa potrebuje ucit na vlastnych chybach, nie? aj dvakrat |
tombar toto nechapem.. preco by som sa mal ucit na vlastnych chybach?? preco pokazit dalsie moto, ked tu ludia vedia ako na to?? to vam je fest take tazke hybat tymi lenivymi hnilymi prstami a napisat to?? |
Barlac: Aj ja nechapem tvoje prispevky. Nie len kritizovat a vysmievat sa, ale aj napis na co si dat pozor, co je dolezite. Ak robis servis, tak kde mame ist za tebou, cena, kvalita, referencie. |
nevo:Sú oleje vyslovene označené ako tlmičové 5 - 10 - 20 SAE.Menšie číslo znamená menšiu viskozitu, čiže olej je tekutejší a tým pádom " mäkší".Objem by si mal dodržať presne na ml podľa predpisu výrobcu.Čo sa týka mechaniky, postup demontáže by mal každý zvládnuť, problém nastáva pri uvolňovaní spodných výpustných šróbov.Je treba mať na to prípravok proti pretáčaniu.Po vypustení starého oleja prepláchnuť napr. tech. benzínom.Ešte čo viem s praxe, že nové gufero som naťahoval s podloženým igelitom aby som nezničil stieraciu hranu .Viac si nepamätám. |
ja neviem, ale barlac to urcite myslel tak ze ak to neurobis poriadne tak to bude fuserina... ak chces nieco robit tak musis dat aj nove tesnenia a vzdy sa robia obidve nozicky naraz, lebo ked bude jedna iba trochu pevnejsia tak dostava vecsse supy a odide behom tyzdna a budes to muset cele rozoberat. jak ty idioti v jamahe co mne robili vidlu... a to som im hovoril ze preco robia iba jednu (tieklo mi tesnenie) |
nie som ziadny odbornik, ale nevidim na tom nic tazke....ked som to robil nedavno na svojej, dopredu som si pozitoval ako na to a aky olej potrebujem, cuduj sa svete, stacil manual od moto a google, samozrejme, presiel som aj diskusie tu aj inde, "posluchol" som radu skusenych a kupil "hustejsi" olej ako odporuca vyrobca, predsa len ma moto uz svoj vek... |
chester... napisal som to preto lebo uz som sa tu aj snazil semtam poradit, nikto nepodakuje, jak hrach na stenu hadzat.vidim to aj ked sa druhi snazia poradit.. mozno je to koli tomu ze 3/4 veci co sem pisem su kktiny, ale hadam sa nezmenim koli Vam, nieeeeee? byt dospelym je kurevsky nudnee... |
usd vidla je uplne to iste ako normalna ... ibaze je upside down tesnenia sa musia menit, kedy dostanes lepsiu sancu ich vymenit???? |
Ok budem robiť guferá na TDM 850 v zime lebo v servise mi vymenili guferá ale tie popraskali po 3 dňoch takže neviem čo to tam dal a chcem sa spýtať, keď to kompletne rozoberiem vyčistím a dám tam nové guferá a progresívne pružiny, netreba dať aj tie telefónové puzdra nové alebo ako zistím že sú KO? alebo že sú v poriadku |
hh sranda až teraz som si to všimol, samozrejme som myslel teflónové, |
Chalani, ja som "vedúcemu " písal, no neozval sa. Nevadí, ja ak viem, pomôžem. Robím tlmiče už hodnú dobu, kompletné podvozky, a to nie je len manuál a "niekto povedal", je to celá veda, asi nie pre srandu sú poniektoré komponenty drahšie. A nejaké manuály ( poslúžia informatívne) alebo google maniaci, no to je tiež dobré aspoň na prečítanie si nejakých článkov. Čo je na nezaplatenie, to sú skúsenosti, a hlavne školenia u výrobcov komponentov pre podvozky motoriek. |
Myslim, ze vymena tlmicoveho oleja je asi taka veda, ako ostatne jednoduche servisne ukony. Cize by to zvladol aj lepsie vycviceny policajny vlciak. |
Lorenzo viem o čom si napísal. Ale tu ide o výmenu a nie o ladenie a dobre vieš a možno sa ti už aj stalo, že ak hobíkovi naladíš tlmiče niekedy tak to ani nevie moc dobre oceniť. Poznám ľudí čo si ich dali poladiť a naladil im ich človek na preteky a ešte aj pindali potom. |
samko-tento krat ti dam za pravdu.ked tu citam tie hlasky,tak by ozaj bolo dobre dat to opravit tomu vlciakovi. |
samko prepáč, ale tá fotka z profilu ti úplne sekne, väčšiu somarinu čo vyšla z tvojej premúderelej gebule som nečítal. ale v podstate mne je to jedno, aj medzi motorkármi sa nájde idiot, tak ale sme len ľudia. dnes som túto tému konzultoval s jedným špeci mechanikom, a dospeli sme k záveru, že sa sem, vám motorkárom neoplatí písať, lebo práve taký ako si ty nám berú chute poradiť motorkárom, riešim to radšej osobne so zákazníkom. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 182619 | Včera: 121620