Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

KAWA KLR 600 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKAWA KLR 600 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Olej.

14.09.2009 18:08

KAWA KLR 600

omiboss
 Bahniak 

Ikona

Nazdarek chlopi.Mal bych na Vás nejakú otázočku (tých ktorý sa tomu trocha rozumia).Mám tuto moto a je v nej takýto problém.Ked som ju kúpil tak strielala trocha do výchuku (aj trocha dost).No a zrazu nechcela íst vôbec (to som už písal v iných témach, ale o to neide).No ked sme ju rozobrali zistilo sa že boli riadne zasraté vífukové ventili a proste nemalo to žiadnu kompresiu.Dalšia vec čo na nej bola, že ten macher od ktorého som kupil tu moto tam dal nové sacie ventili Ale inteligent vôbec ich nezabrúsil na sedlá (amatér) :-(((((( :-(((((( .No a kedže tieto nezabrúsil a s vífukovýcmi tiež nič neurobil ja uplne normálne, že moto nemala tlaky.A dalšia vec kvoli ktorej tu píšem že je v prevodovke taký sajrajt bordel a neviem čo (ako keby riedil olej s pieskom v pomere 1:1).Že aj ked tieto ventili urobíme tak po pár kilometroch to bude také ako pred tým.A tým pádom by sme chceli rozobrat aj nejaký ten dekel na motore a poriadne to vyčistit, aby sa také niečo nezopakovalo.Tým pákom by som chcel vediet či by sa to dalo aj nejako jednodušie vyčistit aby sa nemusel motor komplet delit na polovicu a nevznikli tým nejaké väčšie problémy.Dík za rady a snahu ... :-D :-D :-D


14.09.2009 18:10

Re: KAWA KLR 600

karol1
 Bahniak 

Ikona

preplachový olej


14.09.2009 18:13

Re: KAWA KLR 600

omiboss
 Bahniak 

Ikona

No ale vyčistí to aj nejaký kal alebo fakt hustý sajrajt???Lebo ked sme otvorili hlavu tak na pieste bolo tak pol cm bordelu jak svina!!!! >:-) >:-) no humus

Upravené 1 krát. Naposledy upravil omiboss (14.09.2009 18:14)


14.09.2009 18:21

Re: KAWA KLR 600

karol1
 Bahniak 

Ikona

možno bude treba aplikovať viackrát.
bojím bojím , že valec je zrelý na výbrus. Lebo na piest sa bordel dostane len keď žere olej a to najčastejšie vtedy , keď je valec v Péčku. S obľubou sa síce spotreba oleja "rieši" výmenou gufier na ventiloch , ale tie sú voči valcu piestu krúžkom s tohto pohľadu zanedbateľné.


14.09.2009 18:29

Re: KAWA KLR 600

omiboss
 Bahniak 

Ikona

musím ta opravit a priviest to na správnu mieru, valec je na počudovanie vo lelmi dobrom stave a krúžky tiež takže s tým problém nebude, mechanik mi len zabrúsi tie ventili na sedlá a motorická stránka bude super až na tesnenia tie som dnes objednával.Len fakt neviem či nebude rozumnejšie aspon kolko tolko rozpólit motor a technyckým benzínom to prepláchnut,Asi to bude istejšie, nie??? :-D :-D


14.09.2009 18:46

Re: KAWA KLR 600

karol1
 Bahniak 

Ikona

rozpoliť motor a fyzicky ten bordel dať preč sa mi javí istejšie , ale aj prácnejšie ako preplachový olej. A mrkneš si zvyšok vnútra . A ten valec meral mechanik šupitom , alebo okom?


14.09.2009 18:55

Re: KAWA KLR 600

omiboss
 Bahniak 

Ikona

šupitom???tak ten názov presne neviem čo je (až taký odborník neisom) (ani motorka nieje nejaká závodná), ale narval Horný krúžok do valca a meral to tuším klasickými mierkami (tuším nožovími či jak sa im nadáva) a škulina na krúžku bola nejakých pár desatín a to sa aj mne zdalo ešte v pohode, nakolko som už pár motorov rozoberal a aj skladal (a išli) ;-) , tak bych tiež povedal že to rozoberanie bude istejšie.Len či to dá dokopy .... to sa uvidí :-D :-D :-D



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 43093 | Včera: 183153