Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
chcel som sa spýtať či sa nedá zvýšiť voltáž v zapalovaní pinšla, aspon na 12V ... Ďakujem |
Take jednoduche to nebude, nedas tam cievku z vatsim poctom zavitov, jedine ak by mala tensi drot, ale tak prides o prud, a dostanes vatsie napatie.ista moznost tu je, a to seriovym spojenm dvoch cievok, aj ked si niesom isty rozmiestnenim cievok, a z toho vyplyvalucim fazovym posunom. ak chces lepsiu iskru, tak urob(daj si urobyt) toto zapalovanie. |
Zvysenie napetia - zvysenie poctu zavytov. Nerovna sa to vsak zvyseniu vykonu alternatora. |
Arpad: dakujem ti za radu, ale myslel som voltáž ... chcem tam dať 12V žiarovky, aby som mohol mať aj stretávacie, resp nejaký slabší halogén ... |
Ak si to este nerobil, tak mozno bude mudrejsie to zaniest tam kde previjaju motory, povedz ze ide o alternator z motocykla ktory bude vystavovany velkym teplotamm a ze chces dvojnasobny pocet zavitov. ( pripadne o este viacej ). |
Iné riešenie: napäťový násobič. |
Nerob to, aspoň nie previnutím. Výkon ti nenarastie, budeš mať namiesto 6Vx2,5A=15W jednoducho 12Vx1,25A=15W - lebo tam musíš mať tenší drôt, inak ti to tam nevôjde. A jednoducho daný prierez jadra na väčší výkon ani nemá (bude sa prehrievať). Ak by nebol problém s danými žiarovkami (reflektorové dvojvláknové 12V-15/15W, skúsiť to môžeš. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (07.11.2009 21:19) |
Paliboy, ale jemu nejde o zvyšovanie výkonu. Jednoducho mu stačí tých 40W pri 6V on chce cca rovnakých 40W ale na 12V. Riešením by bolo previnutie na dvojnásobné závity polovičnou hrúbkou. Lenže tá realizácia Ja by som radšej skúšal tú mechanickú dve cievky . |
No, tých 40W u pioniera je otáznych, a zapalovanie by si predsa memal zrušiť. Pôvodné osadenie pinčla - aspoň teda ja som iné nestretol - žiarovkami je 6V - 15/15W vpredu a obyčajná5W vzadu, brzdové svetlo to nemalo. Teda dokopy 20W. Jadrá cievok sú dimenzované na tieto výkony, výrazne väčšie použiť ťažko, lebo tam asi nevôjdu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (07.11.2009 22:58) |
Ja si už nespomínam presne ale mal som za to že na Mustangu som mal v predu 35W |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 214786 | Včera: 175816