Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
kedze fzs1000 nema teplotu ani vody ani oleja, rozmyslam, ze si spravim teplomer oleja (nechcem robit teplomer vody, lebo chl.okruh je pod tlakom, takze tam je instalacia zlozitejsia) |
matus a co napriklad louis9.louis.de/katalog2006/pages/607.pdf , tie nie su dobre, alebo si o nich nevedel. Chvilami totizto aj ja o nich uvazujem, tak by som uvital tvoje skusenosti s nimi ak nejake mas |
lebo hentaky budik nemam kam dat bez toho aby som si nerozvrtal pol pristrojovky. |
Fade, ja som cely ten thread cital. ved aj preto ma to zaujima, ako je to na mojej motorke. |
No jo... |
ten "budik" s Louis-u sa nedava nikde do pristrojovky, je to budik ktory ma zo spodu zavit a rovno to nasroubujes na nalievaci otvor oleja, cize tem budi je rovno na motore... montaz je uplne primitivna, len odsroubujes zatku co mas na bloku motora a das tam toto... a cena je tiez dost v pohode... |
neviem ci si uz niekedy videl FZS1000 nazivo, ale asi nie ked hovoris ze je to v pohode...na tej motorke by to bolo ako past na oko. dekuji, uz jsem blil... |
Keďže mám vzducháč a je tam krátky interval výmeny oleja chcel by som dorobiť chladič oleja a teplomer oleja a potrebujem poradiť k tomu teplomeru myslíte že by mohol fungovať tento ? www.tuning-in.sk/pridavny-budik-pilot-teplota-oleja-mod... čidlo by som dal na vypustný šroub ak by nepasovalo myslíte že by sa dalo zameniť ? Ďalšia vec je že moja moto nemá baterku myslíte že by to stačilo zapojiť na prúd zo svetla ? alebo z kondenzátora ? Viem dajú sa zohnať tie čo sa našroubujú do rámu lenže nejak tomu neverím keď olej v ráme je už ochladený a sú drahšie na SK som nenašiel . |
na mojej staruckej XL 600 bol olej v rame a ten sluzil aj ako chladic oleja. Osobne si myslim, ze na tvoju motorku je to zbytocne. Alebo snad mas problemy s prehrievanim? |
ano aj ja mám olej v ráme...nemám problém s prehrievaním skôr s tým že je tam krátky interval výmeny -1500 km - dosť často meníš olej vieš ja jazdím prevažne po cestách občas offroad tak som tam chcel dať chladič oleja z XR 400 a tým by som predlžil aj výmenu oleja aspon na 2500 - 3000 a ten teplomer som chcel aby som to odsledoval kolko tam vlastne je tá teplota, olej sa mení tak často kvoli tomu že je ho tam málo a je tam vyššia pracovná teplota, tým že by som tam dal chladič by sa objem oleja zvýšil možno o pol litra čiže ďalšie plus...dokopy je to investícia zhruba 50€ budík + chladič investícia by sa časom vrátila |
vyrobca vedel, preco predpisuje taky interval a najlepsie co urobis bude, ze ho budes poctivo dodrziavat. Nezabudaj, ze je to maximalny interval vymeny. Nakup niekde olej vo velkom a mas pokoj. Ten teplomer ti aj tak nic nepovie. Chladic je zbytocnost, keby ho tam trebalo, tak uz ho ma od vyroby. Ten motor je nesmrtelny a jeho prevadzkova teplota je cez 130 stupnov. Ja som tiez menil kazdych 1500 km, ale jazdil som len teren. Vymena ma vzdy vysla 15 az 20 Euro. Daval som Valvoline 4T 20W-50 - mineralny. |
Vieš ale je iné občas pojazdiť terén a jazdiť na tom po cestách aj po teréne skoro každý deň, tie kilometre sa raz dva nazbierajú to aby som furt olej menil...napríklad taký dominátor má interval 3000km a je to v podstate ten istý motor len s "dlhšou" prevodovkou, čo som čítal americké fóra tak bežne dorábajú tieto chladiče na XR-erky aj na domina napr. nx650.cz/forum/viewtopic.php?t=322 jednoznačne ho tam idem dať len teraz som potreboval info ohladom toho teplomera či to bude fachčiť ale malo by |
Ides na to spravne,chladic udrzi nizsiu teplotu oleja,a zaroven aj zvysis objem naplne... Za druhe dnes su oleje ovela kvalitnejsie ako v 97mom...takze s chladicom a kvalitnym olejom minimalne 3000km a viac Teplomer by som riesil vzhladom na to ze nemas baterku asi tymto Upravené 2 krát. Naposledy upravil karburator (25.02.2014 12:24) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 16616 | Včera: 164481