Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Mam problem so stvorkolkou Prairie 360, resp. so skapinanim motora napriklad pri jazde a naslednom zastaveni a ubrati plynu. Ak ju chcem znova nastartovat starterom, tak jej to trva, nikdy nechyti po takotom vypnuti motora na prvy krat, musim ju viac krat pretocit, co je zaujimave, lebo manualne ju nastartujem na prvy sup, no starterom nie. Na karburatore volnobeh viac pridat nemozem, nakolko uz ma potom vysoke otacky a nejdu dobre hadzat rychlosti. Motor ma miernu spotrebu oleja ale nie je to dramaticke, vykon je v poriadku.. Dalsia zahada je v tom, ze to nerobi pravidelne, jednoducho niekedy to robi, inokedy nie. Pritiahol som uz priruby na karburatore, kontroloval vzduchovy filter, dotiahol sviecku (niekdy sa samovolne uvolni..) Napada ma uz len hladina plavaku v karburatore, no netusim ci to moze byt tym... Upravené 2 krát. Naposledy upravil citron (04.09.2009 17:29) |
Niesom si istý, nakoľko som sa v niečom takom zatiaľ nemal šancu povrtať, ale nema karbec na nej akceleracnu pumpicku? Narazam na to, ci nieje mozne ze ju mozno aj omylom uchlasces nahodnym otocenim rychlopalu za statia... to by vysvetlovalo aj tvoju "nahodnost" problemu. dalsia vec, kt. trochu nerozumiem- vravis, ze na jednej strane ma vysoky volnobeh a dalej ze zhasne... Prestane "odpalovat" vo vysokych otackach alebo ked das vyssi volnobeh tak sa zvysi nejak razantne z "0ot/min na "vysoke""? Upravené 2 krát. Naposledy upravil 69Dodik69 (04.09.2009 17:33) |
No tu akceleracnu pumpicku by si mi musel blizsie popisat, lebo mi to vela nehovori, viem akurat ze je to karburator, ktory ma nejake elektronicke riadenie (laicky nazvane) nakolko k nemu vedu vodice. K tomu uchlastaniu je to asi tak...skusim podrobnejsie popisat: Pri beznej jazde napr. 20km/h chcem zastavit, tak uberiem plyn (ma to motorovu brzdu) a po zastati motor skape. Prave naopak ak mu este stihnem pridat plyn tak zostane bezat, takze pri pridani plynu motor bezi neskape. Skape vtedy ak zastavim, bez toho aby som plyn po ubrati nasledne pridal... Upravené 2 krát. Naposledy upravil citron (04.09.2009 17:39) |
a keď ju držíš trochou plynu v otáčkach tak nezhasne ? keď to nebude v karbáči skús pozrieť klikovku či sa niečo nezkomolilo, je možné že sa ti to prehreje a už to pracuje inak ... neviem... a k tej sviečke, to je blbosť to sa ti nemôže len tak samé od seba povolovať ... čisto náhodou ... náhodou nebola na sviečke podložka ? nedal si ju dole ? aj tá podložka tam je na niečo dobrá ... |
keď hovoríš o tej motorovej brzde, možno nevypína ... |
ked ju drzim s plynom v otackach ide ako diva, nezhasne.. Zdochynanie sa deje skor na studeno ako ked je prehriata aj ked sa to asi stava v obidvoch stavoch, no ten motor v skutocnosti nie je studeny, lebo pred tym bezi na sytica, nasledne bez sytica prejde 2 km a ked uberiem a zastavim, motor skape... niekedy ano niekedy nie. Rozmyslal som aj nad slabou kompresiou, ale aj ked ma spotrebu oleja na bielo nedymi vobec.. Upravené 3 krát. Naposledy upravil citron (04.09.2009 17:45) |
blbosť, tá kompresia ... ee ... hladaj chybu niekde inde ... bud to bude v tej motorovej brzde ... alebo v elektrike |
zohriatie je kravina, ked pise, ze mu to na kick chyta v pohode... a o uchlastani som hovoril (pokial vies co je akceleracna pumpa) za statia motora, teda ked motor nebezi, pretoze aj vtedy strieka benziin... ak ju mas, daj si dole airbox a kukni sa do karbiku a vytoc plny kotol co to spravi nejaky stastni majitelia yamahy yz426f by ti vedeli rozpravat a biela sviecka nieje bohvie co, si davno neprepalil piest? btw. podlozka na sviecke nieje len tak nahodou a neviem, ci sa vobec da dat dolu, aj ked vseliaky sme... |
spomínal si , že je elektricky riadený ... takže to môže byť tá elektrika... neviem, ono je to hrozne zradné ... kombinácia el. a mechaniky človek nevie čo má od toho čakať ... preto jazdím na tom na čom jazdím Upravené 1 krát. Naposledy upravil Trojan (04.09.2009 17:50) |
ok... a ked pridas motorka ostane na volnobeh... co sa motorova brzda zazracne vypne? nejake divne, nemyslis? |
ked je to tak, ze postoji, prida, pusti plyn a motor beží v poriadku na volnobehu, je to mechanická chyba ... takže tá motorová brzda asi robí dajakú telu melu ... |
trojan: ani nie kompresiu, skor sme trpeli nedostatkom sviecok, lebo sme experimentovali so svieckami zo ziguli... |
69dodik69: zdochyna vzapati hned po zastaveni... ak nezdochne a pridam znova plyn ide bezchybne... |
preco "asi nebude"... prave bohatost zmesi je celkom smerodajna pre otacky motora... byt na tvojom mieste tak v prvom rade vycistim a naladim karbec az potom by som sa staral o dalsie veci... stara garda by ti povedala, ze staci dobra zmes a iskra a minimalne na volnobeh musi moto, teda v tvojom pripade kolka ist. |
hej citron aj ja som tu ale fakt to nemôže byť tá motorová brzda ... ? |
mozno toci, ale slabo nabit baterku by nepomohlo? |
69dodik69 to tu pravdepodobne aj vyriešil takže sa mi nemusíš venovať, tou bohatosťou hej ... pohrať sa s handrou a benzínom ... pekne vičistiť ... nech tam nieje špyna ... dačo môže byť upchaté ... a nemusí to vždy nasať ... a preto ti to niekedy nezdochne ... bohvie ... treba to preskúmať ... to nieje len tak samé od seba |
neviem, nakolko si laik, ale take zaklady ako naladenie karbiku najdes aj tu na fore a ktora cast na karbiku je pre otacky ktoreho spektra... mam na mysli nastavenie, velkosti a cistotu trysiek, ihlu, volu supatka, ona spominana akceleracna pumpicka, hladina, ... |
no dal som teraz von sviecku a ma sivobielu farbu, takze treba zacat od zmesi a potom sa uvidi... |
Potrebujem S U R N E poradit.... Netreba citat celu diskusiu, problem rozoberiem v tomto prispevku. Potreboval by som radu od ludi, ktori sa fakt ale fakt vyznaju v karburatoroch.... Problem je nasledovny... Rozobral som karburator, z dovodu jeho vycistenia, nakolko niekedy motor nedrzal volnobeh (problem rozobraty vyssie v diskusii). Po zlozeni karburatora a namontovania, motor strasne vynechava a v chode ho udrzi iba plny plyn aj to iba na nizke otacky bezi, dymi na cierno-nema dostatok vzduchu.... Problem je v karburatore, lebo ked ho pritiahne na pevno na prirubu ktora vedie od valca, motor nejde, ale ako nahle karburator od priruby trocha odtiahnem tak aby chytal falosny vzduch, motor zrazu nabehne uplne normalne, necha sa vytacat. Odtiahnuty od priruby je iba trocha tak aby tahal vzduch a zaroven si dokaze potiahnut aj benzin... Akonahle karburator nasadim na prirubu tak ze falosny vzduch netaha, motor zdochne... pritom za karburatorom nemam nasadenie vzduchove potrubie, takze vo vzduchovom filtri to urcite nebude. Jednoducho to vyzera tak ako keby motor nevedel nasat vzduch z karburatora, pricom klapka sa otvara normalne, a supatko tiez funguje OK. Ak by sa nasiel niekto z rychlou radou, som mu vdacny.. Dik |
tak sa mi zda ze ti treba nastavit ventile.hlavne vyfukovy.na prairie to je znany problem a pozri na trisku so miesa benzin/vzduch(A/F) ci je vytocena 1 1/2 otacky von. Mas manual na kawasaki? |
Diky kreimer, na chybu sme prisli, bolo to nasim nedopatrenim. Poskladali sme zle ihlu ale aj tak nerozumiem ako mohla ist normalne. Trysku mam vytocenu o 1,5 otacky, manual uz mam taktiez neviem ci nie prave ty si mi na neho link v inej teme.. Mohol by si este objasnit to nastavenie vyfukovych ventilov, preco je to znamy problem a co to sposobuje? diky |
Zmes nastavena, problem s volnobehom pretrvava... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 14335 | Včera: 234477