Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
prosim vie niekto poradiť, vymenil som na mojej xt600 sacie hrdla od valca obidva, lebo už boli natrhnuté a začalo strieľať v karburátore. No po výmene nových je to ešte horšie a strieľa aj do výfuku. Štartuje dobre ale iba na sytič a na volnobeh nejde vôbec. Sviečka je nová aj vzduchový filter, membrána v karb nie je roztrhnutáTuším, že to bude dačo s bohatosťou zmesi ale neviem ako to nastaviť - koľko otáčok na skrutke pre vzduch a pod. ďakujem za každú radu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil mivra (02.09.2009 16:17) |
skúšam súhlasiť s tou bohatosťou zmesi , ale moc ti nepomôžem, na to sú tu iný EXperti |
Skús dať skrutku bohatosti o 3-3,5 otáčky od dorazu /je odspodu pred plavákovou komorou/ |
Tak,tak, mne to robila tenerka, a po nastaveni pohoda. musis brat do uvahy ze po vymene prasknutych hrdiel sa zmenila aj zmes, nakolko uz motor neprisava vzduch.teraz je zmes bohatsia ako pred vymenou. |
Odspodu, ale v plavákovej komore, treba dať dole víčko plavákovky a tak skontrolovať. Najskôr však skús, či to nepôjde aj tak. |
Ja by som určite skontroloval tie sacie hrdlá čo si menil, vyzerá to ako popisuješ, že si može prisavať falošný vzduch. Samozrejme čistota karburátora, nastavená hladina v plavákovej komore a skrutka bohatosti by mala byť na 2,5 otáčky. Bude to len nejaká somarina ak to pred tým išlo, len ju násjť. Mal som podobný problém na štvorkolke a po 20-tom rozobratí a kontrole karburátorov a skoro výmeny zapaľovania to nakoniec bol zlý benzín /asi voda/. Po vyliati nádrže a natankovaní noveho sa zázračne všetko opravilo. |
nechávam to už na víkend, potom dám vedieť, nastavovanie pomocou skrutky bohatosti nepomohlo |
Nedalo mi to a dnes som znova vybral karburátor, ale som ho aj rozobral. Volnobežná tryska bola upchatá, ak je to ona asi 1cm dlhá vedľa ihly. Ale ešte stále strieľa do výfuku pri pustení plynu po väčšom pridaní. Inak už štartuje aj bez sytiča a motor ide plynule na volnobeh. Skúšal som aj doladiť pomocou vzduchového šróbu na karb. ale nepomohlo. Ešte skúsim skontrolovať vôle ventilov, lebo si myslím, že keď sú malé tak potom dobre nedosadajú do sediel a pri spaľovani to ide aj do výfuku. Ak to nie je to tak už neviem |
Už som to spravil, skúsil som ešte ihlu pustiť nižšie o jeden dielik a je to oveľa, oveľa lepšie. Zmes bola veľmi bohatá. Už to nestrieľa ani na voľnobeh ani pri prudšom pridaní. Zajtra to idem riadne prebehnúť, dnes som to už nestihol, začalo riadne pršať. Ďakujem za všetky rady, pomohli mi. |
čaute, Upravené 1 krát. Naposledy upravil rastov (30.09.2009 10:53) |
najprv nastav karburator na tovarenske hodnoty(aj ihlu), lebo mas chudobnu zmes zmes. ak aj potom bude sviecka biela, tak ti to niekde saje falosny vzduch. |
moze byt aj naopak, aj ja to mam tak nastavene, je to na max vykruteny srob zmesi. proste prilis bohata zmes az do doby kym sa nezohreje motor a vyfuk. ak chces mozes zakrutit srob zmesi /len o 1/4 otacky/ |
ked je ale sviecka dobiela tak asi mas najskor chudobnu |
Ok, díky. Skúsim najskôr len napr. o 1/4 otáčky doťiahnúť vzduchovú trysku a potom cez zimu rozoberiem karbec, od nova ešte nebol čistený tj. 33500km. Upravené 1 krát. Naposledy upravil rastov (02.10.2009 13:36) |
tak už všetko v cajchu, tj. rozborka - čistenie- zborka, nastavenie, všetko ok, ako nové :o) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 153799 | Včera: 240753