Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravím, mám Hondu FMX a predtým tam bol olej Castrol GPS 1 1Ow 4O,,ale po zhodení piesta tam bolo až moc karbónu...??..newiem či to nemože byt týmto olejom ,,premýšlam nad niečom kvalitnejším-Motorexom... |
Nalej tam XW-50 , X = 10 , 15 , 20 podľa Tvojej peňaženky . |
Johnny55 , si tu bol nedávno vyhlásil , že vieš o čom hovoríš ! |
Buddy: |
kxbibo , 15W-50 v pohode celoročne , nejde predsa štartovať pri -20°C . |
Daj tam klasiku 10W-40 alebo 15W-40 polosynt. Ten motor vychádza z rokmi overeneho Dominátora, je to vlastne to iste. Mal som moznost 2 sezony sedlat Domina a neskor aj XR600 a je to ten istý motor. Nikdy som nemal problem dat tam 10W-40 a moto nikdy neprotestovala. Nic nepokazíš. Vyrobca uvádza dokonca takéto viskozity aj v servisnej knihe. |
motomito22 , otváral si motor ? Lebo Buddy201 áno . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (25.08.2009 21:36) |
brazel som hovoril konkretne o dvoch olejoch do benzinu - ale keby som vedel ze si to ty tak.... |
Johnny55 , (len sa tak pochválim) rekordne som za rok predal (len pre dvojtakty) cca 15-17000 litrov olejov , aj teraz v čase krízy sa bude to číslo blížiť (dúfam , ešte nie je koniec roka) 8-9000 l . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (25.08.2009 21:55) |
Brazel, preco mu radis take somariny. To si na to kde prisiel ze 10W 40 pri vzduchaci nestíha??? A tie trhajuce reťazce to akoze co je? Ved to nie je SS, ze by to tocil do 15tis. Ten karbon moze mat aj ine príciny nie len olej. Radís mu velmi drahu a zlu alternatívu co sa tohto týka. Na 10W 40 som odjazdil slusne motohodiny a daval som motoru zaberat a ziadny problém som nikdy nemal.Vypocul som si XY zvastov, aby som tam valil taký a hentaky olej, ale clovek zisti sam co je prenho a pre jeho moto naj... |
motomito22 , ja si nič nemyslím , len aby si si nemyslel . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (25.08.2009 22:33) |
motomito22 , zabudol som . Píšeš " Ved to nie je SS, ze by to tocil do 15tis" Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (25.08.2009 22:55) |
Jednoznacne treba davat olej aky predpisuje vyrobca hlavne co sa vyskozity tyka,niekedy je tam tych moznosti viac a treba si vybrat podla teplotneho pasma,alebo podla toho ako je motor namahany...a 10w40 nieje redsi v lete ako 10w30,pre nase teplotne pasmo sa odporuca vyskozita 10w40 cim je to druhe cislo vyssie tym je pre vyssie teploty!!!!!! staci si to natukat do googla,ze a hned sme mudrejsi...a tak isto ten karbon si nemyslim,ze by bol od oleja teda pokial mas motor ok... |
mne na 125cmm 4T odporuca vyrobca 10W-40 celorocne, len by ma zaiijmalo ci ked budem menit olej musim dodrzat znacku oleja aby mi platila zaruka alebo mozem pouzit ineho vyrobcu s rovnakymi parametrami |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 136686 | Včera: 242078