Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Triumph: ST-Tiger-Thunderbird - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTriumph: ST-Tiger-Thunderbird - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti.

24.08.2009 12:29

Triumph: ST-Tiger-Thunderbird

mumin
 Turista 

Ikona

Nazdar!
Mate niekto skúsenosti s týmito motorkami?
Ako skúsený má byť človek keď ich chce zvládnuť a užívať si....
Viem že sú to rozdielne kategórie, ale ktorú (by) ste vybrali a prečo...váš subjektívny názor?
Ďakujem!


24.08.2009 12:31

Re: Triumph: ST-Tiger-Thunderbird

krilo
 Kávičkár 

Ikona

za chvilu sa ozve brazel predpokladam :-)


24.08.2009 16:15

Re: Triumph: ST-Tiger-Thunderbird

brazel kde si :-) asi šiel vyvetrať svojho tigríka [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil devill63 (24.08.2009 16:16)


25.08.2009 8:29

Re: Triumph: ST-Tiger-Thunderbird

bulldog
 Geriatrik 

Ikona

Jedine ohľadne Tigra. Neskutočne ovládateľný, ale bacha na volbu pneumatík. Motor super aj keď na rovinkách na supebiky nemá, ale všetko si vynahradí v zátačkách. Dizajn / podľa mňa najkrajšia motorka na trhu /. Na mojom sem-tam lepí spojka, nič to nieje ale treba to rozobrať a prepláchnuť lamely v oleji a mám zase pokoj. Keď ho kúpiš, tak ja som si ho trochu pritvrdil, lebo fabrické nastavenie je dosť mäkké.


25.08.2009 9:05

Re: Triumph: ST-Tiger-Thunderbird

mumin
 Turista 

Ikona

Este by som to upresnil: Sprint ST 1050, Tiger 955i a Thunderbird 900
DAkujem!


25.08.2009 10:10

Re: Triumph: ST-Tiger-Thunderbird

miso251SK
 Turista 

nejaky tisic som na Thunderbirdovi spravil. Vyvazena, ovladatelna, neagresivna, priatelska. Motor krasne linearny, ziadne prekvapenia ani skoky, charakteristicky zvuk trojvalu je vcelku zaujimavy. Brzdove strmene Nissin ako na Hornete, akurat hryzu vacsie kotuce, cize krasne davkovatelne. Hydraulicka spojka je takisto pekny detail 8-) a VSETKO JE Z OCELOVEHO PLECHU, nie je to plastova motorka. Nadrz je nadrz a nie iba skrupinka nad airboxom. A mnoho dalsich drobnosti. Ako minus by som ohodnotil sedadlo, nejak ma na nom stale posuvalo na nadrz a pri nej je uz velmi uzke. Na sedadla som asi nejaky zhyckany:D

Odporucil by som tieto masiny vsetkym zaciatocnikom namiesto fazerov a hornetov a podobnych, podla mna ostrych a vyhonenych 6kil. Triumph ma krutak a nie je to masina z ktorej by som mal strach. Jej charakter ta nenuti robit stoppie na krizovatkach a ani sa nejak nahanat. Jednoducho pianko

Upravené 2 krát. Naposledy upravil miso251SK (25.08.2009 10:22)


25.08.2009 16:25

Re: Triumph: ST-Tiger-Thunderbird

Dottore
 Kávičkár 

Ikona

mumin: skopirujem co posielam zaujemcom o Tigra, ktori mi pisu- vypisujem hlavne nevyhody, takze sa nedat odradit:
1. POSED:
Posed na Tigrovi je porovnatelne pohodlny ako na Varadere, ale nepriek tomu, ze maju pisanu takmer rovnaku vysku sedla (860mm myslim) mam taky sukromny pocit, ze Tiger je vyssi (sedlo sa da regulovat od 840-860mm). Je to hlavne kvoli tomu, ze Tiger ma extremne vysoko tazisko! Ak nie si nan zvyknuty, uz pri relativne malom naklone ho musis polozit na zem, lebo ho neudrzis. Hmotnost 245kg nie je tiez zrovna najmenej. Skratka je to hovado a nezvyknuty clovek ho plesne o zem ako nic. Pri jazde ale tazisko problem nerobi a dobre drzi stopu aj pri vyssich rychlostiach a naklonoch. Je uplne v pohode aj pre dvoch pasazierov (aj tucnych).
2. PRUZENIE:
Predna vidla je nenastavitelna a pomerne makka takze sa rada pri prudkom brzdeni potapa. S tym treba ratat alebo pomoze progresivne pruzenie. Zadne aj predne pruzenie mam vymenene za Wilbers a zadne je aj je plne nastavitelne. Original zadne pruzenie za moc nestoji, minimalne je horsie. Je to predsa akoze enduro.
3. BRZDY:
Brzdy to ma pomerne slusne a spolahlive. Samozrejme oproti supersportom maju pomalsi nastup a su maksie. Oblozenie tam mam Nissin aj s nejakymi antivibracnymi podlozkami.
4. MOTOR:
Ide donho drahy olej a dost ho aj zozerie (ca. 2-3dcl/1000km). Vykonovo prijemne prekvapi a rovnomerne taha odspodu. Na rozbeh na nom spraskas 600-vku SS ked to vies- no ale aby som nekecal nespraskas ked to ta 600vka nechce :-). Nahradne diely original su drahe ale sem tam sa najde aj nieco neoriginalne (napriklad regler- original 9000SKK od Cechov 3200SKK). Konstrukcia motora je podobna Japoncom, takze ziadne velke "specialitky" netreba ocakavat. Pozor ale pri ostrej jazde a dlhsej jazde na dialnici dost trasie a je to normalne, tazke na brniace ruky si treba zvyknut. Servis sa robi kazdych 10 000km. Pribeh vykonu je uplne linearny bez akychkolvek dier resp. prekvapivych narastov vykonu. Ladeny vyfuk bez zbytocnych vnutornych casti a zmenena palivova mapa o dost zlepsia silu tahu motora a konecne to pripomina tych 100+ koni.
SPOTREBA:
Od 5.5l/100km pri 90, cez 6-6.5l/100km pri 120, do 10-12l/100km pri 200km/h.
ZAVER:
Cestovanie vo dvoch a plne nalozeni je dost v pohode. Kedze je tazka (prakticky vsetko je z ocele) zase aj dobre sedi na ceste. Iba kufre ju pri 180km/h+ dost rozkyvu. Dost zerie paliva aj oleja (to sa ale meni kus od kusa) a dost aj trasie. Motoricky je to to naozaj rychlik. Do 200 taha bez problemov- a to treba povedat, ze konstrukteri sa snazili o co najhorsiu aerodymaniku. Pneu vydrzi 9000-10000km. Teren je trapenie sa ale da ak to vies-lenze to sa potom da aj na Goldwingu. Ked to nevies padas (a 50% chlapov a ziadna zena ho zo zeme len tak nezdvihnu!). Jazda pomaly bez problemov da sa na tom aj prepletat pomedzi auta ma to velmi velky rajd. Ked jazdis normalne vydrzi dlho- su ludia co maju v pohode 50-60000km bez hocicoho servisoveho. Ja na nej bezne jazdim 120-150 sem tam do 200km/h. Pri vyssich rychlostiach uz straca dych. A kedze ju nikto nechce ani ti ju neukradnu ;-). Nie je to u nas moc znama motka, ale napriek tomu sa pre vela ludi moze stat laskou na cely zivot - urcite ma na to.

No a este som zvedavy co povie Brazel, pokial viem tiez nemal Tigra iba vo zvislej polohe...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Dottore (25.08.2009 16:30)


26.08.2009 8:47

Re: Triumph: ST-Tiger-Thunderbird

bulldog
 Geriatrik 

Ikona

Pardon, myslel som, že chceš novšieho tigra, ale už keď uvažuješ o 1050-ke st-čku, tak zober do úvahy aj 1050-ku tigra. Cena je tam porovnateľná.


27.08.2009 9:45

Re: Triumph: ST-Tiger-Thunderbird

mumin
 Turista 

Ikona

bulldog-nevadi aj tak dakujem za info. Sice novy Tiger je pekna motorka ale uz vobec sa nepodoba na Tigra (tak ako novy Transalp a stary)....ale ST mi ucarovala (asponco sa tyka dizajnu...


27.08.2009 13:11

Re: Triumph: ST-Tiger-Thunderbird

Dottore
 Kávičkár 

Ikona

mumin: som rad, ze sa najde este niekto komu sa design noveho Tigra moc nepaci (myslim v porovnani s 955i), skratka novy Tiger je nieco uplne ine. Na druhej strane skoda, ze nerobia povodneho Tigra s novym motorom a palubnym pocitacom, lebo by to bola super lahodka - bulldog ma pravdu, ze novy je fakt pekna motka so super ovladanim a motorom so vsetkymi vychytavkami, ktore mi chybaju na starom (palubny pocitac napr.)- len to skratka nie je ez ani kvazi enduro

z tych troch motoriek ma ST urcite najlepsi a najsilnejsi motor, len mysli na to, ze je to viac-menej jednomiestna motorka, spolujazdec si ju moc neuzije - nenapisal si na co ju chces


28.09.2009 20:29

Re: Triumph: ST-Tiger-Thunderbird

zeinstein
 Turista 

Bodka.
Keby to nebolo jasne, Mumin je moj bracek... Povodne ja som mal tuto dilemu, ale uz je doma Tigrík! >:-)
Pokusim sa o nej urobit foto a dat do mojho profilu, ale zatial som to nestihol, lebo som radsej v sedle...


28.09.2009 21:38

Re: Triumph: ST-Tiger-Thunderbird

black333
 Kávičkár 

Ikona

Pekna moto,ma zaujmavy dizajn ale mne osobne sa pači ta novšia verzia teda už Tiger 1050,no myslim si že si neurobil zle.Inač mna by zaujmalo ako to je zo sučiastkami.Kamarat mal tiež Triumpha ale Speed Triple,bolo to davnejšie ale viem že na sučiastky čakal dlhšie.Ako to je s tebou?Neni problem? ;-)


28.09.2009 22:15

Re: Triumph: ST-Tiger-Thunderbird

brazel
 Kávičkár 

Ikona

zeinstein , poslal som Ti súkr.správu .



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 93797 | Včera: 160687