Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím Vás. Mám menší problem. Tečie mi olej z laveho tlmiča na mojej Honde CRF450R 2005. Asi potrebujem vymeniť guferá a znovu naplniť tlmič olejom. Môžem sa do toho pustiť sám alebo to potrebuje odborníka, a kde na nete sa dajú objednať nove guferá?? Môžem poškodiť tlmič ak pojazdím ešte trocha bez oleja ??? Za odpovede k veci vopred ďakujem. |
ahoj,ja,aj ked nie som žiadny macher,som to zvládol sám po trške špekulovania,ako rozobrať USD teleskop.v žiadnom prípade nemeň jedno gufero,ale obe.myslím,že po jednom sa ani nedajú kúpiť.cez net by som nekupoval,ak nebudú pasovať,čo urobíš?najlepšie je ak fyzicky v shope ukážeš aké potrebuješ.môj názor |
nic nieje problem,ked to vies..tu ta bude kde kdo posmelovat,aby si sa do toho bez vahania pustil.ale ,nieje to take jednoduche ako tlmice na jawke. |
barlac , presne tak . (a niekto vypustí len cez spodný otvor , naleje a šmytec ) |
Ak to chceš naozaj dobre urobené daj to odborníkovi. Tlmič musíš aj tak rozobrať ak to chceš meniť, výmena oleja nie je o tom, že ho vyleješ a dáš nový ale treba to tam všetko očistiť. To, že ti tečie olej cez gufero môžu mať za následok aj opotrebované ložiská v tlmiči, nesprávna montáž predného kolesa, zlá preprava motorky na vozíku, jazda so špinavými klzákmi na tlmičoch, neodvzdušňovanie tlmičov a pod. Guferá ti objednajú v hociktorom MXshope a možno ich aj niekde majú skladom. Ale pozor nie sú guferá ako guferá mne sa najviac overila značka NOK väčšinou sa montujú tieto aj v prvovýrobe. Samozrejme je dobré meniť aj guferá aj prachovky. A dobré je osadzovať guferá prípravkom. Inak nájdeš o tom myslím aj diskusie a články na www.conutrycross.sk |
kxibo-co ti mam na to povedat? CRF 2005 NEMALA? ty si clen,chod a goooogluj. |
barlac: tak schválne najdi mi prosím kde je uvedené, že sú tam dvojkomorové tlmiče, ja som to hľadal a nikde som sa to nedočítal. |
kxbibo> CRF má určite dvojkomorové tlmiče. Ak sa nemýlim, keď som chalanom robil tlmiče, tak dvojkomory mali už aj staršie CR okolo 2000-2002. Nepamätám si ten ročník presne. Upravené 2 krát. Naposledy upravil volodaj (21.08.2009 13:09) |
kxibo-tak schvalne,to s tym gooogl som myslel obrazne,iroooonia robim si srandu... |
barlac: ja som tlmiče robil niekoľkokrát, ale bohužial sa mi ešte nepošťastilo robiť dvojkomorové. A mimochodom som nemudroval ale poradil som mu odborníka. Tak tu nemudruj ty Jedinú chybu som urobil, že som nevedel, že CRF 2005 má už dvojkomorové. |
On si to aspoň prizná že urobil chybu nie jak väčšina kokotov sa tu háda až do úmoru... |
Dakujem za vase nazory, poznate odbornika na urovni niekde na vychodnom slovensku ? Dik este raz.. |
Majky, mohol by si to skúsiť aj sám. Keďže nepotrebuješ ladiť, ani nič meniť vo vnútornom tlmiči, jednalo by sa len o odkrútenie hornej matice, vytočenie spodného šróbu a oddelenie šróbu od tyčky. Potom to celé vytiahneš a postupuješ ako pri iných teleskopoch. Teda vypáčiš prachovku, vyberieš segerku a mykaním vytiahneš jednu rúru z druhej. /drží ich len osadený semering/ To, čo ostane na železnej trubke postupne rozoberieš /púzdro, podložka, semering/ |
Ak by si sa do toho pustil, tak je dobre si povoliť hornú maticu na motorke. /nedoškrabeš tlmič vo zveráku/ Nezabudni predtým povoliť upínaciu skrutku na hornom okuliari. Ak tam nevojde kľúč a nechce sa ti dávať dole kormán, povoľ aj spodný okuliar, tlmič spusti pokade sa dá a znova dotiahni spodok okuliarov. |
cavte borci chcel by som od vas radu ako nastavit spravne tlmice na mojej honde crf 450r |
gmko zalezi aku cestu jazdis,,,a mas polohu blizsie k S ako soft..tvrde...opak....asi uz vies.... |
urobis aj sam.. ale nvm ja by som sam do toho nesiel... bud som lenivy gramblavy alebo necem neco dojebat:D |
nastavenie doteraz: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 74462 | Včera: 160824