Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
 
	Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky: .
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
 Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
 Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
|  na nizkych otackach ma velmi maly vykon. Po vytoceni to dostava citelne grady. ale dole to urcite nie je v poriadku. Ake je poradie dolezitosti vplyvu na vykon v takomto pripade? spravne zoradene zapalovanie, tlmic vyfuku (je tam arow - ale je vo vnutri prazdny - neviem co vsetko ma byt vnutri...) vzduchovy filter na nasavani ( je tam len nejaky molitan, takze to tiez nebude celkom OK ...) co este? (viem ze vsetko, ale citaj dalej) | 
|  ...od toho motora ale ani nič inšie čakať nemôžeš...   | 
|   | 
|  no predovsetkym by som zmenil vyfuk...  ten je pri dvojtaktoch velmi dolezity, nemozes tam mat vykuchanu rurku lebo ta ti nevytvara ziadny spatny tlak | 
|  moze to byt tak, ze pri nizkych otackach plyny odtekaju lahko a pri vysokych otackach uz nestihaju, vznika protitlak a teda motor pracuje v spravnejsom rezime?  | 
|  já su záhorák - my to vyprávjame ináč    | 
|  vlado, upresni ešte, čo myslíš malé otáčky, či úplne prechod z voľnobehu, alebo na štvrť plynu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (30.03.2006 17:48) | 
|  vladosl1 - aprilia RS 125 má do 6000ot/min LEN 5 koní. oproti vyše 30-tim pri cca 11500 ot/min je to dosť rozdiel. A tiež je tan nárast prudký. | 
|  hmmm... vyzera to seriozne, ta moja aprilka ma vsak len 3 rychlosti, je to nejaky rv.1990 a teda preto dost vadi ked 2 uz netaha, a jednotka potom reve v nebi ... | 
|  zeleno: vykon je maly v podstate od volnobehu az do nejakych otacok ked to zacne "chytat dych" a je jedno ci sa akceleruje z 1/4 plynu, alebo z 0.  Upravené 1 krát. Naposledy upravil vladosl1 (30.03.2006 20:41) | 
|  Začni najskôr od výfuku, lebo po jeho oprave bude motor vyžadovať trocha  iné hodnoty nastavenia. Zisti, či tá dierkovaná trubka sa dá z výfuku vytiahnuť. Ak áno, treba ju vybrať | 
|  zeleno: druha strana je nerozoberatelna - doplnene foto na stranke www.vladosl.szm.sk/aprilia.html Upravené 1 krát. Naposledy upravil vladosl1 (30.03.2006 23:03) | 
|  trubka musí ostať otvorená, je to absorbčný tlmič. Teda tlak a hluk sa pohltí rozpínaním cez dierky do vaty v koncovke. Trubka by mala ísť vytiahnuť, lebo to bude potom problém  | 
|  po skusenostiach zo sklennou vatou, by som ju uz neaplikoval (mas ju vytahanu von veelmi rychlo), radsej by som zainvestoval do original tlmiacej vaty. Nestoji to vela, a vydrzi vo vyfuku dlhsie.. ..a netusim, ci sklenna vata sa da este zohnat..   | 
|  Ja som na zatlmenie pouzival kovove piliny urcene na hrube lestenie hlinika. To nevyfuka   | 
|  vladosl1 - pokiaľ moje vedomosti siahajú , tak trojrýchlostné verzie boli alebo sú určené pre deti od dvanásť rokov - len čo som počul | 
|  ahoj, vdaka za rady, povinnosti je viac a tak som sa este k zatlmeniu vyfuku a ostatnym krokom nedostal. Kazdopadne zverejnim vysledky...  | 
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS: 
 
 
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 94411 | Včera: 132126