Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
aj ja mam strasne velku spotrebu, stavim sa ze vacsiu nez ty (samozrejme to tak ma byt) |
k téme:to co povedal tref |
majkl81: po chuja :D ... ale ne heh, tak optimisti pisu ze 7, ale to je ako legenda (kazdy pocul, nik nevidel :D ) Kto sa chce vozit tak tam proste musi nieco napustit |
tref no s tym Kto sa chce vozit tak tam proste musi nieco napustit to mas cistu pravdu ale neni odveci ked na to jedno napustenie prejdes viac ale dik za info uz koncim lebo ma zrusia |
Sarkan251 - vycisti karbec, vymen filter, kup novy vyfuk aj s kolenom, nove gufera, loziska, vybrus, nastav predzapal, vymen naplne, dolej benzin + olej 1:50 ... a pokal nevis co je svicka daj to spravit majstrovi nejakeemu ... a mas pokojaaa |
Blazen054: ze sportovy vyfuk :D na tych "sportovych vyfukoch" jak od uja klobasa z garaze sa vzdy smejem :D |
tref - tak ladeny vyfuk :D alebo vykuchani vyfuk, alebo klobasa mne je jedno :D len vim ze je to hluupost |
vyfuk som vyčistil aj karborator.No za studena dymi poriadne ako lokomotiva ale benzin riedim tak ako sa ma už ked sa zohreje tak menej ale ajtak dymi.CHalani aky tam ma byt origoš karborator lebo tento čo je nanej tak nema trisku na štelovanie volnobehu a doma v krabici mam eľšte jeden a ten ma len zase do toho mi nepasuje šupatko.mohol by to aj ten karborator robit? |
no chalani a ja nehovorim o takej spotrebe že 5 max 6litrikov na 100km mne to teraz vychadza okolo 8 skoro do 9 litrov sakra to si možem rovno kupit ruskeho zila aj ten menej zožere.vybrus som tiež robil pred 2 mesiacmi |
inac tento problem som mal na 150tke a nevedel som prist na to preco... nakoniec to bolo v tom ze v karbeci bola triska zo 251tky ... takze je dost mozne ze to bude v karburatorte kedze mas iny typ ... mozna ma vadsiu trisku.. porovnaj cisla trisek v tych karburatoroch ale s velkostou v manuale.. tusim na 251tke je 130tka hlavna triska |
noved prave ja som už tie trisky musel menit mal som tam 130 hlavnu ale nechytala sa zo spodku za plynom zdusilo ju až potom išla ako mala potom som tam dal nejaku 80 ta bola zase mala ked som ju vyhnal naplno tak ju dusilo tak teraz je tam triska okolo 100 a ide ako ma len ta spotreba nehorazna.a ty maš aky karborator označenie? |
MZty mali dva druhy karbUratorov, ako hovoris s a bez stelovacieho srofu, na tom ale nezalezi, bohuzial rozmery trysiek ti povedat neviem, ale neni problem to zistit z netu a zozen si ich. Nezabudni ani na vysku hladiny v plavakovej komore! Neskusaj experimentovat, alebo sa nestazuj. Odporucam ti zohnat novy karbUrator na tvoj typ, alebo aspon sadu trysiek, nie je to vobec tak drahe a vyhnes sa problemom. |
Nevadi, ved preco to nedat VIAC krat |
Patrik: raz vidiet je lepsie ako 100 krat pocut, tak on chce 100 krat vidiet :D |
poradte cosi ako znizim spotrebu na 251,aj na ukor vykonu rychlosti aby to cucalo tak 3-4 litre by bolo najlepsie |
Śtyri mi brala vždy = jazda okolo 100km/h Dalo sa aj 3,5 ale to som musel ísť do 80km/h. |
hmm tak potom bude niekde chyba bo ja chodim vacsinou tych 50-60 (jazdim s kamaratom,ma pionier) acuca do 6 litrov,karburator cisteny nastaveny presne,filter cisteny pred 3 tyzdnami,ostatne by malo byt ok |
aj tak to ide cele do hajzlu sa mi akosi zda aj simson je uz v p.ci |
Juro123 simson ? sak na nom spravis generalku za 150 EU to nieje tak vela ... a uvidis ze ako pojde po GO |
Juro pri stálej 50km/h je väčšia spotreba ako keby si šiel 90 alebo 100 !!!! |
hmm,sak ja ze spotreba je tym mensia cim menej sa otvara supatko v karburatore ,vzdy sa snazim chodit na min.plyn a otacky tak 3tis |
to ti nepomože ideálna spotreba je ako píšu okolo 80 km/h , veľa papá aj keď chodiš na nizkom stupni. možností je viacero |
na 4ke chodim 50 a na plno to da 110 na 4ke,5ku davam tak od 70 |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 2193 | Včera: 197170