Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Prosim vas o pomoc, radu.. mam R1tku a po skusenostiach na cestach (nastastie nie mojich, snazim sa ucit na chybach druhych) koncim s cestou na SS (na cesty mam V-Stroma) chcem R1 prerobit na okruhovku.. sem-tam chodim do Brna ked su volne jazdy a aj na Panoniu.. chcem race kapoty aby ma to netahalo na cesty.. aby som do toho nedal zas 5tisic eur a neucitim rozdiel.. takze: ake zmeny su na race kapotach? Okrem toho ze ustria hmotnost (svetla, zbytocnosti do premavky) .. dalej asi race brzdovu pumpu lebo po par kolach mi to vadne a to mam race kvapalinu, podvozok zatial lepsi je premna zbytocny od serioveho. Co motor? Mozem ho nehat v serii? Nemozem ho neako odfajcit ked je v seriovom stave a bude jazdit len okruhovu palbu? kolko mi ten motor vydrzi? Treba repas kazdu sezonu a co vacsionou odchadza a ake je to nakladne? Dakujem za vsetky rady ohladom prestavby na okruhovku |
Tí vole že vadne mu brzda po pár kolách. To jak strašňe mosíš brzdzit? |
To chceš jazdiť aj nejaké preteky alebo len tak na voľné jazdy?Ak chceš jazdiť len tak tak na čo sú ti akékoľvek úpravy mimo laminátov? |
neviem si moc dobre predstavit, ze ti vadne brzda na 2006ke r1.. ale ak predsa, staci vymenit hadice za pancierove.. ziadnu race pumpu nepotrebujes.. z motorom nic nerob, to by si musel byt iny jazdec, aby si ho znicil... |
tak ako pise pitazek - laminaty, pancier, sinter platnicky aspon a dobre gumy. Jo a padaky ak uz nemas, taktiez aj do osky kolies - odporucam Upravené 1 krát. Naposledy upravil ogard (07.08.2009 13:53) |
Myslim ze chalani Ti uz vymenovali vsetko potrebne na zaciatok. No na tej 2006ke uz mas radialnu pumpu cize jediny problem preco Ti vadne brzda budu tie hadice. Kup pancier, nove platnicky a problem by mal byt vyrieseny. |
a este dobru kombinezu a nezabudni uzatvorit zivotnu poistku. s motorom by som tiez nic nerobil.. sak je to SS, je na palbu stavany.. aj WSBK sa jazdi tak, ze niekto len male upravy na seriovke, niekto uplne prerobeny stroj.. |
mna by zaujimaly pneu, ako casto sa tam menia, kolko minut/hodin jazdy na okruhu vydrzi taka sada a co stoji taka sada? |
diwi za sadu rataj okolo 250euro, No myslim ze po dvoch dnoch na Pannonke mozes gumy vymenit. Naposledy som za jeden den na Pannonke nabehal 235Km. Upravené 1 krát. Naposledy upravil TwoFaces (07.08.2009 14:40) |
laminat dobre oblecenie a gumy a mozes ist nic viac nepotrebujes len jazdit |
TwoFaces: Ako môžu hadice spôsobovať vädnutie bŕzd? Hadica ja furt len hadica. Pancierová má lepší nástup brzdného účinku a presnejšie dávkovanie, ale vädnutie je spôsobené sériovými doštičkami, ktoré nie sú konštruované pre extrémnu záťaž a z nej vyplývajúce extrémne teploty. Tento problém sa vyrieši rejsovými doštičkami, ktorých účinnosť je maximálna práve po zahriatí na vysokú teplotu. |
tak |
s tym WSBK mozno myslel kategoriu STOCK 600 a STOCK 1000 |
nerd - a nieje niekde povinne mat aj penu v nadrzi ? alebo je to len pri pretekoch ? |
s motorom je zbytocne nieco robit, pokial nejazdis v brne casy jake mali stocky |
kedze aj ja jazdim len okruhy mozem ti povedat svoju skusenost:nie je dobre zacinat na litri,so seststovkou sa toho naucis za kratsiu dobu ovela viac a potom prestup na liter,to iste sa chystam urobit aj ja od buducej sezony,v zasade nepotrebujes na uvod okrem hory penazi na gumy a za prenajom okruhu,laminatovych kapot, padakov a zdraveho rozumu nic ine,ak zacnes aj s tvojou r1 a nedas dajme tomu pannoniu ASPON za 2:10 tak sa do ziadnych motorovych,elektronickych a podvozkovych uprav nepustaj lebo este pre teba nemaju zmysel a odporucam ti vybrat termostat koli prehrievaniu motora,v tychto mesiacoch to je bezna vec a castejsie napr. po 1500-2000km men motorovy olej,samozrejme nejaky kvalitny,ako povedal nerd je to aj otazka prevodov,myslim ze na uvod uplne staci dat dopredu o zub mensie koliesko ako na panonku tak aj na hungac,dufam ze som poradil a vidime sa na trati |
celkovo ma nerdak pravdu, radsej to predaj a kup okruhovku, lebo tu motorku zbytocne iba dokalicis a nebude mat ziadnu cenu potom .. pocitaj ze na okruhu skor ci neskor spadnes a rozmrdas ju |
masinu predaj a kup si cisto okruhovicu, staci ti masina bez znaciek, uz na laminatoch. nepotrebujes platit pzpcko ani chodit na stkcku (samozrejme v slusnom stave ju udrziavat musis). liter ti zozerie viac stavy aj gum, ale ak mas rozum, nepovazujem ho za nejaky problem pri uceni...najma pre mna s mojimi 107 kilami by som 6kilo dost zmykal..na zaciatok pancierove hadice, padaky a okruhove gumy a si vybaveny....celkom v poho je este odlahcit prevod o par zubov, bo prevod na 300kmh ti je zbytocny a tiez za nejake drobne kupis predny a zadny stojan a nahrievaky gum (ist prve kola uz na zohriatej gume je ovela bezpecnejsie a aj setrnejsie pre nu samu)...vela stastia a zabavy ti prajem! |
Ahojte...ako funguje prerabka moto na okruh co sa tyka papierov. Co s stk a pzp. Ako postupovat na policii..treba moto odhlasit?a potom?dik z rady...citim ze by mi bolo na ss lepsie na okruhu ako na cestach |
Bud jazdis na klasickej motorke ktora splna STK...alebo prerobis na okruhovku. |
ci je dobre 600 alebo liter? brno je na 600ku dost velke susto.ak mas viac kil,tak radsej liter. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 180338 | Včera: 228886