Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
neviem co mas moto za typ ale vobec sa s tym neserkaj a kup toto www.motoren.sk/shop/detail/949 aj tak bude korok na rit |
TomasVFR:Ono je to čz 175/450 ale je tam valec z jawy 175/356 a aj riditka a predna parabola tez. Upravené 1 krát. Naposledy upravil cabrio900 (05.08.2009 22:04) |
Jasne ze som si robil srandu. |
Thommass:No ja som to este nemenil tak preto sa pytam jako sa to dela. |
Mal by si to zvladnut ak si sikovny, lebo ked to kamarat robil, tak mal asi 15 rokov, a robil to sam. |
Presne ako pise Thommass, korok je vsunuty do dier na lamele, treba vyrezat prestny tvar, aby tam siel trosku tazsie a on nevypadne, kedze tam mas plechy medzi lamelami. Aspon v pionieri to tak bolo, ale neviem ci bezny korok vela vydrzi. Lebo napriklad v korku na lamelach do DRky su aj nejake primesi, nejaky uhlik, ci co tam este je... a aj ten korok vyzera taky hustejsi, akoby viac zlisovany ako u pioniera. U pioniera bol ako stupel z vina. |
ma tam ist specialny korok,je tvrdeny,nie z vinovych flias a na koniec sa nechavaju hotove lamely nazit v horucom oleji... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 18497 | Včera: 223755