Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Na moto naštartujem, pozapínam sa atd. kopnem 1-ku vyjdem na ulicu, zavrem bránku a idem chvilku pomaly (do konca ulice) a potom tomu vytnem trochu a po 3-4min. kludnej jazdy idem už ake su vonku podmienky a teren takže potom tomu dám aj plný... |
v pohode. kkt. mam doma plnu rit. staci sa len opitat. urcite nieco najdem. to plati aj pre ostatnych |
Sorry za off topic: felesiga, vďaka, už aj mám doma jeden, čítajú to aj iní, takže dnes ráno mi doniesli. Starší, ale pekný ( červený), ani nevedia, z čoho to je (zatiaľ ani ja ) ale dúfam, že bude fungovať dobre. Remenica tam nie je, ale to je bagatel. |
5ko5ko ty pri "zehrivacej jazde" točíš max 3000 ? a potom este víc ? to nač |
mam kompresor zo zetora 7745, dajaky z nejaeho chladenia a z lkt cy. |
Pokiaľ Rus dokáže zapaliť benzinlampu, naštartuje aj ZILku. Alebo mu to zhorí komplet |
mozno minuly tyzden nejazdili... i ked pre nich je asi lacnejsie nechat ich bezat ako nejazdit :D |
Ako zahrievaju motory v rusku ? tam bolo minuly tyzden -61,5°C .... asi ani radsej tie motory nevypinaju. |
Ja auto (felicia 1.3) vzdy zahrievam cca 1-2 min na volnobehu - pokial zavriem garaz a otvorim branu, nasadnem priputam sa atd. no potom kym sa nezahreje(voda aspon na 70 C), nevytacam ho...max 3tis ot. |
Wau, felesiga, pozor s tými ponukami, lebo zháňam malý kompresor (na dofukovanie), mal som, ale "umrel". Elektromotor je ale dobrý (1,5 kW). Kamoš mi núka zdara, ale to je nejaké veľké hovado, to nechcem. Ak máš ozaj, daj do SS nejaký popisek a cenu, jo? |
Manuál Mégane, diesel aj benzín: |
papiboy. tato tema je o aftach a nie motorkach ale . ked budes mat buduci zimu nudu tak si prerob na masine brzdy na vzduch. vzduchojem a kompresor ti podarujem podla vlastneho vyberu |
motor hociakeho typu by sa mal zahriat aspon 1-2minuty, koli prevazdkovym kapalinam a kompletne zahriatie pri pomalej jazde koli spojke, prevodovke, diferaku .... |
No a včera som už nechcel mudrovať, lebo som si číslami nebol istý, ale dnes ráno som si to konkrétne pozrel za jazdy (Megan 1,6 benzin, žiadny sytič, injektor): |
celo, bol by si prekvapený, ako chudobná zmes prehrieva Samozrejme nie pri studenom motore, lebo taký motor pravdepodobne skape, ale napr. čítal som pár historiek o tom, ako sa zadreli závodné dvojtakty kvôli zle zvolenej dýze... (a nie kvôli mazaniu). |
To je jasne, ze v lete je sytic zbytocny, ale bavime sa o zime.Bohata zmes ma iny priebeh chem. reakcie (rozumej horenie) ako zmes normalna,a uvolnuje sa pri nej viac tepla.Tym sa motor skor zohreje. Chudobna zmes motor neprehrieva. Benzin do oleja urcite nesteka, ale je tam tlacena zmes tak ako si to opisal v bode 2. |
Celo, "štartovacia" bohatá zmes nahrádza deficit bohatosti zmesi vznikajúci kondenzovaním benzínovej pary na studené plochy, s ktorými zmes príde do styku. V momente, že kondenzácia prestane, sytič je zbytočný, ak je motor schopný pracovať aj bez sytiča (napr. v lete), je zbytočný úplne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (22.01.2010 9:31) |
Keďže téma je o aute... Ja mám túto dilemu vyriešenú, zapínam Webasto 20 min pred jazdou (keď nezabudnem ) a teplota stúpne o 1,5 "paličky", auto lepšie štartne aj motor znie úplne ináč, ako keď ho natočím premrznutý. A hlavne je v aute príjemne teplúčko a z "fukarov" už ide teplý vzduch. |
ak sa uz niekto zlutuje nad svojim vozom a pred jazdou ho zahrieva, tak moze zahrievat kludne aj na sytici. Sytic je prave na to urceny-bohata zmes zohrieva spalovaci priestor rychlejsie ako zmes normalna ci chudobna. A do klukovej skrine urcite nic tiect nebude. |
felesiga, dúfam, že motorky tieto náklaďácke Brembá za mojej kariéry nebudú mať |
tak ci tak auta ktore maju vzduchove brzdy vzduchove posilovace riadenia a pod. sa zahrievat musia kym natlaci vzduch |
papiboy:Hus /prvý český kozmonaut/ mal teóriu.Zober osud do svojich rúk.Každý nech si hreje ako chce.l |
egres, ja som tú pomalú jazdu nevymyslel uvádza to kopec manuálov, dovolím si tvrdiť, že väčšina tých, čo sa mi dostali do rúk. Preto som to celé uviedol tak, že čo sa vo mne usadilo (alebo nejak podobne). Nemal by som odvahu a ani svedomie by mi nedovolilo rozdávať rozumy (a dokurviť mašiny iných) na základe mnou vytvorených pochybných teórií v záujme čojaviem... dosiahnutia nejakej populariti či čo. |
papiboy:Ja sa držím zásady, že studené telo je náchylné na poškodenie.Motor zohrievam na mieste práve kvôli menšej záťaži a telo zohrievam opatrným pohybom alebo slivovicou. |
egres, prevodovka beží na voľnobeh, diferák stojí, kolesá sa netočia a motor neodvádza "užitočnú" prácu, beží bez zaťaženia. Ak trošku pracuje (síce pomalou jazdou ale za pohybu všetkých mechanizmov), zohreje sa skôr. Venujte pozornosť aj schválnej formulácii ..."aj keď je možné pohnúť sa prakticky pár sekúnd po naštartovaní"... |
keď už sa tolko mudrovalo o tom turbe tak načo asi vyrábajú turbo-timer.? kamarát to má na 2005 impreze. keď zaparkuje, vytiahne klúč, drbne dverami a zamkne, tak za 3-4 minúty mu vypne motor. ale je možné že to vyrábajú len tak z roztopaše... je jedno či je staré auto s turbom alebo nové... turbo je turbo. pracuje pri vysokých teplotách a je jasné že náhly rozdiel teplôt mu neprospieva, dostávajú na kundu ložiská a potom to nejak neťahá keď je vylágrované ... a moto tiež natočím na studeno, oblečiem sa, zamknem garáž a vyrazím. + 10 minút kludná jazda na zahriatie pneu a potom už "normálne"... |
Mato69, dvojtaktov sa to netýka, veď tam nemáš olejovú vaňu ani motorový olej. Mažeš zmesou alebo čerpadlom, máš "prevetraný" celý motor (teda okrem prevodovky) a všetko ti ide tak či tak cez výfuk. Práve preto by si mal častejšie dekarbonizivať. |
Nie Nie, pozrite sa na to takto, auto a aj moto sa musia zohrievať, keď len tú chvíločku, každý kto má rád svoje auto/motorku jej dopraje trošku toho rozptýlenia, a dopraje im "rannú hygienu" ... možno to vyznie blbo, ale tak ako sa k svojmu/ej autu/motorke správate ... tak sa vám neskôr odvďačí ... |
papiboy: všeobecne platí, že stojacie vozidlo (je jedno, aké, teda môže byť aj diesel, aj moto) sa zohrieva pomalšie a nerovnomernejšie, ako jazdiace, lebo nie je vôbec zaťažené a pracuje len časť mechanizmov. |
... ,,prebytočné palivo zapríčiňuje zvýšenú karbonizáciu, steká po stene valcov hlavne vybehaných mašín a ničí olej (pričom majitelia hrdo vyhlasujú, že im to nežere olej, lenže nevedia, že polovica oleja už prešla výfukom, zvyšok je zmes oleja s benzínom ),, .... |
No veď jasné že auto musíš najprv "roztaviť", keď nič nevidíš, nemôžeš jazdiť. Ja som popisoval ideálne riešenia, okolnosti to môžu hodne ovplyvniť. Je rozdiel pohnúť sa z vykurovanej garáže alebo decembrové ráno o 6:00 spred hotela v Krpáčove za -18. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (21.01.2010 18:58) |
kazdy normalny clovek s citom necha auto alebo motorku par minut zohriat na volnobeh a potom kludnou jazdou az na prevadzkovu teplotu, |
Všetky spalovacie motory treba pred plným zaťažením zohriať. Ide len o to, ako. Skúsim pridať, čo sa vo mne za nejaký ten čas usadilo: |
jednoznažne zohrievať, samozrejme z rozumom....... |
no to sa aj mne stava...ze ked zohrejem a zastavim a znova nastartujem a idem pokracovat tak mam z tej motorky lepsi pocit...ale bude to asi tym ze uz je vsetko mierne zohriate a nic uz necuka netrha a ide to plynule... |
No tak nejako.... motorku mam druhy rok a ani ked som sa ponahlal sa nikdy nestalo ze by som ju nenechal zohriat...resp sa snazim stale orientovat podla budika teploty vody.... kym vystúpi za ,,modru hranicu,, a potom este tak 1-2 km radim pri 5 tisic... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mato69 (21.01.2010 17:52) |
tak ako vravi Mato69..nastartujem na sytic otacky okolo 3000 a potom pekne plynulo padnu na mensie...vypnem sytic neham este trosku povrcat(a podymit) a mozem pomaly vyrazat...cca 5 minut to trva cele aj s mocenim ale za jazdy zohrievam plynulo pretoze ked je studena moc sa so mnou nebavi :D |
matoJe to otazka,alebo to pises? pises spravne a nezabudaj 2t potrebuje omnoho viac sa zohriat... tie motory nezohriate potom vela nevydrzia,vlastna skusenost,jednoducho sa to nemaze tak,aj motorka seka, ojnice tiez das zabrat-zohriaty motor ma o nekolko mm ine rozmery nez vychladnuty) a 2t dost seka a nejde normalne ked neni zohriaty.... takze 2T zohrievat! |
Tiež by som sa pridal do diskusie.... Prečítal som celé viac menej a nikde som tuším nečítal o zohrievani 2T motora ( moto ). Naštartujem na sytič, otáčky su asi 3000 a na sytiči to mám aź pokial nespadnú na volnobežných 1900.... prípadne pokial moto asopon 2-3 minutky nezohrejem ( ked trebars stoji cez noc alebo tak ) tak toci tak max 5000 kým sa ,,rozbehne,, pokial idem po pol - hodinovej prestavke trebars na vyjazde tak staci cca minuta ( kym sa oblecem a tak ) |
V manuály k môjmu autu sa píše, že motor sa má zohriať na prevádzkovú teplotu pomalou, kludnou jazdou nie na volnobeh. Viac nemám čo riešiť. |
pri studenom motore na volnobeh sa motor zahrieva dosť dlho čiže produkuje velmi vela škodlivín a tým dostáva na frak katalizátor |
neviem, co tu riesite. otvorim manual, strana xx.. tam je napisane.. |
pal0: aj robia aby si si kupil nove, myslia ze kazdy ma na nove auto, konzumny sposob zivota sa tomu hovori |
crazybiker spotreba v dlhodobom priemere (podla vykazu jazd) vychadza na 5,12. je to 110k verzia motora. |
moja skusenost s tyrbom |
BiTurbo: ma neser clovece ze viac ako 120 000 km turbo nevydrzi oco ma teraz volvo XC 70 2,5 litrovy turbodiesel a za rok spravil 75 000 KM:D to chces povedat ze po roku a pol(este v 2-rocnej zaruke!!) sa rozsype turbo??:D:D:D |
ano ale reagoval som na príspevok BiTurba že nepozná nikoho kto by dal viac ako 120 000km ... ale 450 000km ... a na jakom aute ak smiem vedieť?? |
Ja som na turbe spravil cez 450 000 km (450 000 km) a jazdí dodnes - 180 000 km nie je nič prevratné ......., ale aj tak fajn ...... |
jogcar: ano s tým ochladzovaním je to pekne vidieť keď sa človek na to turbo pozrie ... kde idú výfukové plyny, tam má turbo pekne vypečenú tehlovú farbu, kde ide vzduch zo sania tam má zas normálnu "striebornú" farbu (videl som to na našej octavke keď bola na zdvháku ) ... |
dano Upravené 1 krát. Naposledy upravil jogcar (04.01.2010 13:08) |
k tým turbám pridám moju skúsenosť ... jeden chlapík tu z SL má octavku 1.9TDI, má natočených 90 000km a menil turbo už tri krát ... kvôli čomu??? ... Lebo jeho motto je "Naco to mam chladiť, šak je to auto, ono ma služiť mne a ne ja jemu!" ... My máme octavku 1.9TDI Tour, máme natočených 184 000km a po každej svižnejšej jazde nechávam motor poklepať na volnobehu takých 3-5 min a zatial (klop klop klop) nebol problém ohladom turba ani jeden ... Takže kluuuudne jebte heeet po dialnici, dajte vašim turbám cez piču a nezabudnite po zastavení okamžite vypnúť motor. Ale potom sa nečudujte že prečo kurva mi zas to auto neťahá??? ... Samozrejme už teraz sú kadejaké chladenia turba, ale ani to neznaméná že by tomu turbu netrebalo dať oddýchnuť aspoň na minútu - dve |
plechovkarTak jj... bolo to vtedy vidiet.... tie turba nejak casto odchadzali a este aj dochadzaju pri tych modeloch..... |
crazybiker |
pal0Krstny ma tiez to iste, len s chip tuningom.... a 350tisic km turbo menene.... a auto dymi jak slak.... ale zas to auto uz prezilo par drsnym km.... a vdzy s ami stazuje na spotrebu... 5,5l/100km a tesi sa jak male decko..... mozem s apstyt ty mas jaku spotrebu? |
no to by som chcel vidiet kto zohrieva diesela. mam sluzobne VW Golf III 1.9TDI a bolo vonku mozno -5. nastartoval som ten kram, a 5minut este daval dole namrazu z okien. takze po nejakych 8minutach som konecne vyrazil a ani po prejdeni 10km som nemal ani len vodu zohriatu na pracovnu teplotu. v aute zima ako na sibiri. |
crazy:Len 150tisic? Myslim ze pre turbo to je dost,nepoznam ziadneho kamosa ani ineho komu vydrzalo turbo viac jak 120tisic KM dufam ze tuto hranicu nikdo nepokori |
CB750...ale zohriat jak zohriat..na aute sa tiez zapnu zhavice ...mechanik od fiatu tak kazdy ma svoje metody:D..ja zohrievam :D:D |
plechovkarVolkswagen patri kam? audi patri kam? ze len u lacnejsich no neviem.... minule chlapici na audi TT sa prehanali jak debily... a potom sa im zlomili lopatky..... na golfe krstnemu tiez... a malo len 150tisic km..... tak neviem....... peugeot neveim kam patri ci lacnejsim,alebo drahsim.... zatim je to v poho... a moc na peugeot som nepocul ze uzaj by odchadzali turba.... to skor na Volkswagen..... |
to s tým chladením turba je potrebné u lacnejších modelov áut - lopatky a kopa ďalších detailov z plastu |
tomsv Dik, aj niekde inde som sa docital.... takze treba davat bacha.... lebo tak niekedy len v obci tomu vytajem..... na 1km,ale pekne..... a potom som nevedel ze co a jako..... lebo tak uzaj vyletala aj voda....... ale zas auticko ide zatial fajnucko bez dymu.... a turbo ma este pekny zvuk.... takze dufajme ze sa o to pekne staram |
ale šak ked jedem rychlo, asi sa nekam ponahlam.. a ked už tam som, nebudem predsa sedet další 2-3 minuty v aute abych ho mohel vypat nééé |
crazybiker |
Vačka má pod sobou takú vaničku v ktorej sa po vypnutí motora udrží olej takže ked sa následne motor načtartuje je vačka a vahadlá ihned mazaná.....keby mala čakat na čerpadlo tak ju meníme každých 5000km |
zohrievat vozidlo je proti nasim zakonom... |
Ja ked nastartujem moje auto, dlhsie stoji vonku, tak zacn to tak pomalynky ze brm brm brm.... akoby chcelo zdochnut po par sekundach sa prebere,ale este vdzy to neni ono..... ked sa uz fakt zohreje to je ok..... ja to nechavam dlhsie, otvorim branu, garaz... trochu pockam, doladim radio,vyparkujem ,zatvorim garaz,branu... nasadnem pomaly idem..... ale skor by som bol zvedavy na to turbo..... neni moc dobre vypntu motor s horucim turbom....... ale kolko by som mal pockat aby to uz nebolo horuce? a kedy je to az tak horuce? niekedy tomu vytajem,ale voda viac nez 90°C nevyjde... tak potom neviem.... staci kym pridem domov, otvorim branu,garaz a zaparkujem? alebo mam nechat dlhsie? Jedna sa o peugeot 405 1,9TD.kvoli blizsim infoskam.... |
hej, ale zahrejes ich rozcvicovanim -cize to je ako pomala jazda |
aj svaly si treba zahriat pred posilovaním, inak pravdepodobne to skončí zle |
Ondro: |
Vsetko treba pred jazdou zohriat.....Zena,Moto,Auto |
V robote mám náhradné zdroje (dízelagregát a oba sú na streche) Jeden je Caterpilár cca 85Kw a druhý je Johndeer cca 200KWoba majú elektrický predohrev ktorý sa zapne pri teplote cca 8°C a motor sa tým zohreje asi na 30°C. Prečo je to tak? To je odpoveď na vašu polemiku. DA po výpadku elektriky naštartuje a musí ísť na plný výkon. Tam nikto nevie pomaly zahrievať, pomaly dízel zaťažovať. Tam dízel stojí, alebo ide! |
auto dajme tomu ale co taka suzuki rm 250 tu kym nezohrejes tak ani nechce ist |
Olej máš z vane vytlačený až po veko ventili za pár sekúnd. To poznáš podla toho že motor je po naštartovaní hlučnejši a po pár sekundách stíchne. Takže netreba to niako zohrievať podla mna ....len s citom na plyn a nedusiť motor.....ale inak veslelo dopredu |
1milanesku69: no mas pravdu ale ber to tak ze v prevodovke mal len da sa povedat velke suciastky ozukene koliska a tak ale v motore su pomarne mensie suciastky trebars take ventili a podobne a este ku tomu je olej steceny v olejovej vani tak radsej nech ho cerpadlo vytlaci hore a poriadne to premaze nie ??? |
raptor: Lambdy sondy majú v sebe odporové vlákno ktoré sa po zapnutí klúča nahreje a lambda funguje hneď po naštartovaní tak ako má......(Nieje to však u všetkých motorov, myslím že tie prvé motory so vstrekovaním to ani nemali.....Ale ja osobne naštartujem a pomaly poprdkávam bez zahrievania.......U áut je to to isté....treba naštartovať a pomaličky hneď ísť.....ked necháš auto zahriať a potom vyštartuješ tak motor je teplý ale prevodovka a rozvodovka sú studené a v podstate so stečeným olejom v olejovej vani. Čiže dostávajú na prdel.... |
Presne ako napisal zerO.No a teraz v zime duplom.Kym auto očistim od snehu,pripadne od mrazu,neham ho bežať.Určite neni dobre naštartovať a vypaliť,to nie |
zohrievat treba najlepsie pomalou jazdou a nevytacat motor |
no neviem ako vy ale ja ked trosku nezohrejem auto tak sa mu vobec nechce tahat a kedze byvam tak ze musim ist len hore kopcom tak radsej ho zohrejem nejake 2-3 minutky ......a motorku radsej zohriavam ved je to aj pisane v navode lebo ked je studena tak striela do vyfuka jedna radost ale ked sa zohreje tak uz pohoda |
Podla mna je zohrievat dobre.. aspom chvilku nech si to pobrmka urcite aspon minutku dve.. aj ten olej aby cerpadelko natlacilo kam je treba |
asi pred tyzdnom som absolvoval cestu PK-TT a spat na Octavii s motorom 2,0 tdi s maxidotom a cely cas som kukal na ten display, na teplotu oleja cca 85 stupnov som sa dostal az v TT, tak teraz neviem, treba ci nie??? |
jednoducha otazka na jednoduchu odpoved auto ma volnobeh 700 850ot a staci prve kilometre ist do 2500ot po par kilometroch mozes slapat kotol |
caute pani soferi neh je motor aky kolvek vzdy je lepsie ked ho kedlen nejaku minutku natocis ako ked ho zacnes vytacat studeny aj ked mame dobre oleje nastartujem dam si rukavice prilbu a idem . |
A tak kazdy tu ma kusok pravdy...ale tiez by sa asi nikomu nelubilo keby ho niekto zhodi z postele da mu do ruky lopatu a v tu ranu musi ,,prehadzat kopu piesku,, lepsie by bolo pomalicky vstat,umyt sa dat si kavicku a potom mozme ,,prehadzovat,, je to na kazdom aj ked si myslim,ze tych 5minutiek volnobehu urcite nikoho nezabije a motor sa ,,preberie,, a samozrejme nie hned vytacanie do nepricetna(vtedy urcite vznika viac emisii) ak vam na nom aspon troska zalezi...a pre olej su najhorsie fazy zohrievania a chladnutia respektive studene jazdy...aj to je jeden z dovodov preco su na kamionoch take vysoke intervali vymeny oleja (80-100tis km) pretoze ten motor ide denne prakticky 12h v kuse s malymi prestavkami,jedneho casu prebiehal test na skode felicia 1.3 50kw..sla nepretrzite az na nejaku malu poruchu 30 000km potom testovali olej co bol v nej a splnal parametre v tolerancii ktore boli uvedene od vyrobcu skodovky!!!! ten test robila myslim slovdekra+casopis stop...a co sa tyka turba tak urcite ho treba nechat po dlhsej jazde pred vypnutim motora ochladnut aspon 2min na volnobeznych otackach...ziadna veda... |
Auto necham vrcat asi minutu kym sa pohodlne usadim, zapnem pasy, podkladam veci z vreciek, zapnem svetla. Potom pomaly vyrazam. S moto to robim tak ze ju vytiahnem z garaze, nastartujem, zavriem garaz, nahadzujem kuklu, rukavice, helmu (2-3 minuty) a pomaly vyrazam. Mimochodom, nedavnu sa tu tusim rozoberalo ze "vrcanie na prazdno" je zakazane zakonom ci vyhlaskou lebo sa zbytocne vytvaraju spaliny. |
...pri starsich karburatorovych motoroch nemas velmi na vyber, lebo s nimi bez sitica nespravis jednoducho nic... Co sa tyka aut, pri beznych jesennych a zimnych teplotach motoru nespravis nic, ak s nim hned jazdis, samozrejme bez vytacania. A nemusi ani vrcat pred tym... Ovela viac im totiz vadia kratke trasy bez zahriatia znova a znova a tiez pri turbomotoroch vypinanie pred chvilou vytacanych motorov s horucim turbom... |
Takže,zahrievanie pomahalo hlavne starym autam,mam na mysli karburatorove.Vstrekovanie už netreba zahrievať a to aj kôli tomu že si to riadi aj elektronika.No samozrejme že v tomto ročnom obdoby to robim asi nasledovne,naštartujem,vytiahnem radio,zapnem svetla,zapnem pas a podme ide sa ale kludnym štylom.Cez zimu to robim asi takto,naštartujem,zapnem svetla,pusrim kurenie na a vetrak smerom na čelne okno na plny vykon,vystupim z auta,ak napadol sneh odhadzujem a ak bolo zamrznute oškrabavam.Toto neriešia garažovci |
Tak neviem, neviem... som si myslel, ze tu niektori viacej rozumia k motorkam (autam)... ako aj Vadim pisal, milo ste ma prekvapili... |
jasan, sak maju, ale aj to neznamena ze naskoci za 5 sekund |
jogcar dnesne lambdy maju predsa v sebe zhaviacu spiralu ktora zabezpecuje co najrychlejsiu optimalnu teplotu telesa lambdy |
pomalá kludná pre mna znamená že to nedáš hneď na jednotke do červených otáčok |
somariny, šak tota moja tatra sa ani nepohne dokiaľ do nej nebijem 10 minút vzduch! jasne že treba zohrievať! minimálne 10 minút! brzdy zablokovane, spojku nestlačim, rýchlosť nevopchám |
aka je to pomala kludna jazda??? ja som po 100m v premavke v meste, na krizovatke musim na to dupnut a vytocit aby som sa plynulo zaradil do premavky....takze ti co byvaju v meste, kde sa da zahriat motor kludnou jazdou ked si hned v premavke? |
v prevadzkovej teplote nevadi ked motor uz je vytacany na vyssie otacky k cervenym cislam, len je problem s tvorenim splodin do oleja, cize rychlejsie sa zanesie olej. Upravené 1 krát. Naposledy upravil diwi (05.08.2009 14:21) |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 224972 | Včera: 138431