Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Dobrý deň... Upravené 2 krát. Naposledy upravil ivo14 (17.07.2009 22:31) |
Pozri sa, akú máš silnú iskru pri štartovaní. Vyzerá to na zlý stator (statorovú cievku). |
a skus pozriet ako su na tom loziska na kluke ked uz budes mat dole kryt zapalovania Upravené 1 krát. Naposledy upravil cimohutka (18.07.2009 8:52) |
to ikcipo: Upravené 1 krát. Naposledy upravil ivo14 (18.07.2009 9:27) |
Budiaca cievka pod magnetom, ktorá vyrába napätie pre CDI môže byť zlá. Odmeraj na nej striedavé napätie pri štartovaní. |
pripajam sa, mne toto iste robilo ked som mal zlu statorovu cievku. nevedel soom cim to je, az pokym sa vplivom neustaleho roztacania neodpalilo aj CDI.. takze som mal cdi aj stator v cudu (a na sezonu zarobene) |
skusal som vsetko - cievka je dobra, meral som to voltmetrom... |
zmeral si tu cievku podla manualu ? to sa nemera stylom svieti/nesvieti.. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 255688 | Včera: 226390