Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim Vas! |
no ako si napisal, skontrolovat musis vsetko, zacal by som od zapalovania, platnicky/kladivka a tak.... |
jemnym smirglom prebrus kontakty prerusovaca, mozno budu opalene.a skus vymenit aj kondenzator. |
no kontakty prerusovaca som ocistil ale su nove takze vyzeraju byt ok. A ako mam premerat tie cievky? aku hodnotu mam dostat? A strcil som aj prst priamo do indukcky a nic. |
a nemam pristup k inemu pinclu, takze nemozem povymienat a vyskusat |
ese odpoj kondenzator, a tak vopchaj prst do inducky.mozno je prerazeny(skrat).kable si presiel vsetky? aj spinacku??? |
A tie izolacne podlozky na tom malom srobe co drzia kable a odtrhove ramienko si skontroloval? Ked to budes mat rozhodene odmeraj ci dava zapalovacia cievka v alternatore napatie (daj jej vystup na merak a prestartuj). VN cievku si meral? Ake mala odpory? |
cievku som meral. Na jednej aaj druhej strane tie kontakty su skratove a ten stredny je oddeleny |
a tu zapalovaciu cievku odmeram tak ze namiesto na indukcku dam tie kontakty na merak? |
Ano,musi tam vyskocit aspon 2-3V striedaveho napatia ked trosku pretocis motor. |
tak ma teraz napadlo ... |
klahari ak je ten mustang tvoj v profile tak mas krasnu moto palec hore bracho mal ten isty problem a bolo to kladivko ale ako pisu chalani je toho viac co to moze byt drzim palcaky nech to vyriesis |
Tak moto na chvilu pojazdna....bol to uvolneny kontakt na cievke.... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 10867 | Včera: 250156