Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Jawa 21 - Pionier - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuJawa 21 - Pionier - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Motor.

08.07.2009 8:42

Jawa 21 - Pionier

Carlito
 Jogurťák 

Ikona

Nazdar. rozobral som motor z pincla a chcem sa spytat na ten radiaci mechanizmus, ze na ktorom zube z toho hrebena ma byt ten zubok zaradeny ked to skladam.? uz som to parkrat zlozil niekedy aj dobre ale asi len nahodou ked neviem. diky


02.09.2009 15:04

Re: Jawa 21 - Pionier

Trojan
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

teoreticky by mal byť v strede, len si naprav správne koliečka, ale malo by to byť v poriadku, ten stred je vlastne Neutral, v podstate sa to tak chápe, skús, uvidíš, človek sa učí na vlastných chybách [dobre]


02.09.2009 15:25

Re: Jawa 21 - Pionier

Johnny55
 Edvenčr 

Ikona

mala by tam bat zaradena trojka


02.09.2009 16:13

Re: Jawa 21 - Pionier

TomasVFR
 Kávičkár 

Ikona

mne sa mari tiez ze na trojke sa to skladalo


02.09.2009 16:19

Re: Jawa 21 - Pionier

Trojan
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

myslíte ? lebo ja ked som si pred nedávnom skladal motor resp prevodovku tak som to mal na strede... takže tak, a motor resp prevodovka pracuje úplne v poriadku a presne .. :-O :-O


15.09.2009 21:36

Re: Jawa 21 - Pionier

JawaRider
 Edvenčr 

Ikona

mala by byt trojka alebo neutral ale asi skor ta trojka 8-)


16.09.2009 17:13

Re: Jawa 21 - Pionier

mirec08
 Čoprák 

Ikona

Vzdy ked som skladal motor z pincla, tak som ho skladal na neutrali medzi 1 a 2. Mechanizmus som mal vzdy tak, ze bol na druhom zubku. Len uz teraz neviem, ci vpravo alebo vlavo.
Treba si to otocit tak ako je to v motore a podla toho to nastavit na zubok. To co je podstatne je to, ze ked radis na pincli jednotku, mechanizmus sa posuva do predu.
Este som si spomenul, ze neutralove zubky, ak sa nemylim, su mensie ako prevodove, co je kvoli tomu, aby pri preradovani mohli preskocit.....Co je pri skladani podstatnejsie je to, aby bola tycka s tym u profilom zalozena spravne, inak nebudes moct menit prevody.
Nakolko som posledny pinclovy motor skladal asi pred 15 rokmi, mozem sa mylit.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 76985 | Včera: 160008