Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
daj skontrolovat kluku pre istotu lebo to budes rozoberat zas |
naklepavanie capov stracanie ihliciek ....robota na pol kokota |
Ajajajaj, ihlicky si treb stale prepocitat. |
Zapaľovanie nastavené, karburátor tiež. Motorka išla 10s ako nová z výroby a potom sa sama zastavila a nedá sa pretočiť motor. Zhodil som ľavý valec Z predchádzajúceho ložiska padla do kluky ihlička a urobila mi krásnu ryhu v novom valci. Piest aj valec aj krúžky v riti. Idem dnes do Lamača do Motosuper, prečelú ľavú stranu... Táto JAWA keď pojde, tak vonku bude zase pršať a hrozné počasie, to je zákon schválnosti. Najdrahšia JAWA v strednej európe. toľko peňazí už do nej išlo Ale môžem si za to sám. Je to z nepozornosti a všetko iba rýchlo a rýchlo a tu vidím výsledok. Dozvedel som sa aj také novinky, že segerka sa nemože nasadiť hocijako, dokonca aj to, že piestne krúžky takisto... Ale nevadí, som mladý, sprostý, všetko uznávam, večer ten motor musí fičať. Upravené 1 krát. Naposledy upravil FilipS51C (16.07.2009 9:09) |
neprehodil si fajky na svieckach? |
tak mas inu vacku..Tiez som sa s tym stretol..Ale to by ti neslo vobec |
Tak som to včera všetko poskladal.... Motorka išla, krásne a živo aj pekný zvuk, ale zase nejde niečo je zo zapaľovaním, akokeby to bolo naopak ako predtým aj kladivká otvárajú opačne. Som už z toho na nervy... viac opravovania ako jazdenia.. Ak by mal niekto osobný záujem sa na to pozrieť z BA, bol by som happy.. ďakujem |
Takže jednoduchá vec. Idem po motor a prineseim si ho do izby a čap sa bude mraziť, len ten horiaci benzín v pieste a na koberci, no kým nepríde mamka asi |
hejhej vojde zlahka ako TEN od TAMTEJ po dobrej predohre |
Kamoško, to je kurevxký nápad a aj to tak urobím ! díky. áno, naklepával som ho tam, ale robili sme ho dvaja a ojnice neutrpeli našťastie žiadnu ujmu. Stým benzínom zavolám kamoša, on má rád pľuzgiere na rukách Inak, ked zmrazim čap a nahrejem piest tak čap by mal do neho v podstate vojsť úplne ľahko ako .... v nedelu buchnem fotky |
jajajaj to si ako predstavujes naklepavat cap do piestu, co na to asi povedia ojnice . Ale aj tak je to blbost, ze by pukol pri naklepavani. Ktovie co si to kupil za piesty. |
Nie, nie, nie. Pukol keď som doň naklepával čap ale už viem ako to spravím. Dám piestny čap do mrazničky na tri dni, stiahne sa a pôjde tam pekne vložiť, dúfam teda. Piest nechcem nahrievať, aby sa neroztiahol celý, je to hliník. Tie žiarovky kuknem aj tie gumy, diky. už tento víkend to musí jazdiť. |
coby s nim vystrajal?? zaprel ho o kartre a PUK ked zakladal valce ... |
Nie raz, nie dvakrat ani nie trikrat, aleee viaaac krat som skladal motor a piest mi nepukol. Co si s nim vystrajal |
Ked si dotahoval maticu na kluke alebo spojke nezaprel si o karter? Stava sa |
Možno sa mýlim,ten piest ti nepukol náhodou preto,že si ho mal podložený pri nakladaní válca,aby ti neutekal dole piest,že? Na tej pravej strane smeroviek budeš mať slabšiu žiarovku napr.10W a ostatné máš 21W,preto ti to robí,pozri sa na to. |
Praskol piest pri spodnom otvore pre kanál, tam je také slabšie miesto, ale to zajtra už vyriešim konečne. Auto som tiež urobil... Ešte by ma zaujímalo, prečo keď zapnem smerovky tak pravá strana bliká rýchlejšie ako ľavá???? To musí tiež, keď jeden výfuk predtým dymil viac? Inak som sa chcel poradiť s vami, že akú gumu šupnúť dozadu najlepšie? Chcem to čiste iba na asfalt, aby som mohol jazdiť rýchlo a bezpečne klopiť zákruty. ďakujem, s pozdravom FILIP |
Tak a zatiaľ je povšetkom. Jeden piest sa podaril nasadiť aj všetko okolo toho, žiaľ druhý piest pukol dole pri kanáliku.... takže oprava sa odkladá.. A ako bonus, vytiekla mi všetka voda z auta, takže som bez vozidla... |
Dobre si urobil že si to ideš robiť a davať nove veci.Sam sa naučiš čo to robiť a budeš mať aj nejake skusenosti.Co si ma potešil tak že si nekupil druhy motor.Tvoj motor si spraviš a vieš čo je na nom urobene.Keby si kupil druhy motor nebudeš mu dôverovať čo kedy a ako bolo robene.Spraviš si svoj motor a Jawa sa ti odvdači. Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (05.07.2009 9:55) |
Chcem sa Vám všetkým poďakovať za Vaše rady. Posunulo ma to vpred. Už mám nachystané valce po výbruse, nové piesty, krúžky, ihličky, tesnenia, zajtra to idem zložiť a musí to ísť. Zatial som si všetko očistil, poopravoval káble, konektory a tak. Pretesnil som veko spojky. Inak mám tam nové lamely (asi 2 mesiace) a po vypnutí spojky tri lamely zostanú zlepené. Olej tam bol Valvoline Durablend prevodový. Ložiská na kľuke a aj guferá sa zatial nepýtajú von, takže aspoň takto. Ešte raz díky a našupujem sem znova foto, čaute. Filip |
roman, robí... len nevieš, že blaváci sú "nenažraní" Upravené 1 krát. Naposledy upravil valach (03.07.2009 15:46) |
jo jasnacka. |
aby som pravdu povedal hned na zaciatku tejto temy ma napadol Jack - teda zeby sa Filip s nim kontaktoval... |
milosZX9R jasne, ono ak chces mat moto v dobrom stave a spolahnut sa na nu tak je najlepsie urobit GO. |
Filip - nechcem sa vnucovať, ale v Inzercii ponúkam: Jawa 350.634 - válce, hlavy, piesty za symbolickú cenu. |
Filip: Noso tú JAWU tiež kúpil od "VB" a dal jej takú istú farbu ako Ty. Proste aby to bola klasika červená jawa... Pekná práca |
roman - hej segerka je dalsia z moznosti Upravené 1 krát. Naposledy upravil milosZX9R (02.07.2009 13:38) |
Kua ja som mal 350-634 a čo to som sa priučil. Každopadne Roman je predák a dávam na jeho slovo. Stačí vymeniť piesty, krúžky, správne zabehnuť a jawa ide ako blesk a je vdačná. Držím palec a nech čoskoro jazdíš. DJ Korka. |
Ved ked to das na vybrus tak budu ako nove. Piesty sa pokus zohnat ceskej vyroby, madarske a turecke su menej kvalitne (vraj maju vacsiu roztaznost po zahriati-aspon som sa to tak docital). Upravené 2 krát. Naposledy upravil roman (02.07.2009 9:32) |
si myslim ze ..cca 20-30 min klepania na stojane v garazi bez "vetrania" je na vzduchom chladeny motor trosku vela ...................sa nedivim ze ju pridrelo |
No spravím to, dám tam valce po výbruse a nové piesty, krúžky.. A budem zabehávať, stým mám skúsenosti. Len dúfam, že motor má tesnosť na kľuke. Skôr som uvažoval, či sa dajú niekde kúpiť fungel nové valce??? Na Simsona som zohnal, ale toto je JAWA. Predsa nové, je nové. Mohol sa ten motor pridrieť za 20 min na voľnobehu v garáži? Šteloval som vzduchový šrób, aby motor išiel ako má. Nastavil som ho na 1/2 otáčky a išla veľmi krásne, chytala na kop a bez plynu.. Som v smútku... |
milosZX9R no to chalan nenapisal ci kruzky boli cele, je este moznost, ze segerka na cape si isla svojou cestou |
Pozri obrázok |
Takže, vylce po výbruse, k tomu nové piesty, krúžky, ihličky, všetky tesnenia = 80EUR... Asi to urobím, keď sa mi do výplaty neozve nikto so zaujímavou ponukou motora. Pre VALACHA. Nie, JAWKU som kúpil v PK a bola to bývalá VB JAWA, prerobená na 640, sedláčina.. Toto ako ju vidíš, je moja práca, všetky chrómy a podobne. Všetko som nafotil okolo tých piestov a motora a celkom pekne, tak to sem večer buchnem, podelím sa s Vami o svoju starosť Upravené 1 krát. Naposledy upravil FilipS51C (01.07.2009 18:02) |
roman - ryhy budu podla mna od rozpadnuteho kruzku, tipujem ze aspon jeden sa "podvolil natlaku" |
FilipS51C: ked su na tych piestoch ryhy tak ma napada, ze po tom ako das dole valce tak popocitaj kolko mas ihliciek na piestnom cape ci ti nahodou to neurobilo sarapatu (ma ich byt tusim 18 na jednom). Tie hlboke ryhy same od seba len tak nevznikli. |
offtopic: nekúpil si tú jawku náhodou od noso ? on mal takú, resp. jeho polovička... pekná motorka Upravené 1 krát. Naposledy upravil valach (01.07.2009 11:37) |
Filip, skús ešte: |
neviem kto je Wolf v Jarovciach ale vyprdni sa na neho... |
Takže je to jasné. Valce oba pridreté, piesty pod krúžkami opražené a na pravom pieste sú na jednom boku silné ryhy a má zapečené krúžky... Wolf v Jarovciach pýta veľa za jeho sadu, čo obsahuje dva valce po výbruse, piesty krúžky, preto zháňam druhý motor celý. Ak by ste o niečom vedeli, kúpim MOTOR NA JAWU 350 634-638. Ďakujem |
moze to byt vylietane, pridrete, alebo ide na jeden valec?treba skusit aj na vyfukoch ako odpaluje a ja to robim tak ze prilozim ruku a poznas to hned |
Keby to bolo lamelami,tak by smykala spojka.Lavy valec moze dymit ked taha olej s prevodovky cez simering. |
necital som celu diskusiu ale moze to byt aj lamelami teraz sme robily kamaratovu CZ175 tiez startovala krasne mala dobru kompresiu len mala slaby tah tak vymenil lamely a uz isla jak drak zial len tri hodinky.rozbil ju pri nahanacke s policajtami a uz lezi na hadičkach v špitali typek |
dazdo, vies ako, malo by byť, to si myslím aj ja, ale najlepšie bude zobrať staré krúžky do predajne na porovnanie, prípadne šublerou zmerať piest, to nebude síce úplne presné, keďže sa tam jedná o stotinu, ale približne cca mi to niečo povie. Ďakujem Vám všetkým, idem zhodiť valce a dám vedieť či pomohlo. Snáď táto diskusia niekomu ešte pomôže, čaute. Filip |
ci bol robeny vybrus by malo byt vyrazene na valcoch a piesty byvaju tiez oznacene, cislo vybrusu a tolerancna trieda (pismeno) |
zober kruzky do predajne a porovnaj |
pozrem či neťahá cez tie tesnenia na karbeci a potom vymením všetky krúžky.. Dúfam, že tam nebol robený výbrus, tak by to malo byť 58,25 krúžok. Inak ľavý valec je trochu opálený v ľavo hore. Ešte doplním, viacej dymí. Upravené 1 krát. Naposledy upravil FilipS51C (30.06.2009 14:02) |
Albion - pravdu mas Upravené 1 krát. Naposledy upravil milosZX9R (30.06.2009 14:03) |
Dili....Nemusíš rozoberať motor... |
zeby pridrety kruzok? |
MilosZX9R - áno, je moja, dalo to dosť práce tento stav čo vidíš, bola to kedysi VB JAWKA a niekto z nej urobil 638-640 (sedláčina) No pozrem ten karburátor. Ale rozpoliť motor, jeejda, to bude fuška.... sa toho bojím, stým skúsenosť ešte nemám a ani sťahovák. Ona Keď naštartuje a pridám, tak má taký iný zvuk, skoro ako štvortakt, alebo čo a keď ide na nízkych otáčkach, tak motor má veľmi rýchly tep, rytmus, tak by som to povedal. Nie tuf, tuf, tuf, ale tuftuftuftuf, skrátka rýchlo jej bije srdce. Príruba karburátora je ohnutá, za tie roky čo sa to doťahovalo a karbík hore, dole. Mám tam tesnenia tri. na valcoch je papier, potom plast a na karbeci papier. Lenže tento problém sa stal zrazu, predtým neboli žiadne náznaky. Šteloval som ju v garáži, ten voľnobeh, docielil som očakávaný výsledok a vyšiel som sňou von a prd. V garáži išla na voľnobeh asi tak 20min. Díky moc.. |
doplnujuca otazka: aky pomer benzin : olej pouzivas? |
Moze to byt kompresiou.Vybehane piestne kruzky,mozno aj valce. |
veru veru...toto iste robilo aj mne..tahalo falosny vzduch medi karbecom a valcami.. |
ide to na jeden valec? |
mne sa jawka chovala podobne tahala |
Skontroluj tesnosť spojov medzi karburátorom a valcami. |
To ci je pridreta mal by si citit pri nakopavani....mne sa skor zda ze nemas kompresiu....ale to je len prvy odhad... |
Zdravím chalani, prosím Vás o radu na JAWU 350 / 634 r.1981. Motorka nemá absolútne výkon. pri rozbehu na jednotke ide ako keby som tam mal štvorku. zhodil som hlavy, vymenil tesnenia pod hlavami, nastavil presne zapaľovanie na 3mm pod hornou úvraťou. Vyčistil karburátor, trysky, na novo nastavil. Batéria nabitá-silná, benzín ide. N95+castrol. Výfuky vyčistené, iskru hádže. Motorka štartuje, ale neťahá. Predtým išla priam ukážkovo, veľmi krásne držala voľnobeh, chytala na kopnutie bez plynu. Vyšiel som von z garáže, zaradil som jednotku a nejde. Veľmi ďakujem za rady, dúfam, že nieje pridretá... Filip |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 173204 | Včera: 171932