Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ako prve. Mam precitane clanky, forum, prispevky o tychto moto. Takze ma prosim neodkazujte na vyhladavac a google. Upravené 1 krát. Naposledy upravil DOHC555 (26.06.2009 22:04) |
No ked vyberas medzi wr426 a yz250 tak jednoznačne yz 250. 426 mali viaceré problémy. Pozri si aj na KTM EXC Upravené 1 krát. Naposledy upravil street96 (26.06.2009 22:07) |
no v tomto ti neporadim.........ale co bude s Mz-tkou::: |
Ja ti odporucam jednoznacne WR-ku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kizuna (26.06.2009 22:12) |
Previezol som sa na kamaratovej KTM 250 exc-f. Lahka moto co sa mi pacilo. Vykonovo bola dobra. Ale to som na nej isiel mozno 10km po lese. Bojim sa, ze potom by mi bola 250 slaba. A tiez v kopcoch som ju neskusal. Ale som rozhodnuty pre Yamahu. Nie pre KTM, suzu,.. |
AK TI NEVADI,ZE BUDE MOTO STARSIA,TAK KUP YAMAHU WR 250 DVOJTAKT. PRESTALI ICH VYRABAT OKOLO 1998 PRIBLIZNE. SU TO DOBRE MOTO. Upravené 1 krát. Naposledy upravil TRUBA (27.06.2009 0:38) |
Truba...mal som taktiez Husku WR 250 a tiez lutujem ze som ju musel predat to startovanie bolo spickove |
WR426 je čajíček proti dobrej 250 2T, ja by som išiel do WR450 ak nie tak ozaj radšej do 2T 250... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pedro77 (27.06.2009 8:04) |
spotrebu maju rovnaku,podla toho ako kto taha. to netreba riesit... |
Diki za rady. Ale nechcem Husku ani KTM, ... Mozno niekedy nabuduce. Som rozhodnuty pre Yamahu. Su to vydarene moto. Ci WR alebo YZ. |
450 je uz podstatne vydarenejsia. 426 a 400 boli zaciatky. |
Ale 450 su aj drahsie. A 450 si dovolit nemozem. Si myslim, ze 426 je dobry kompromis cena, vykon, kvalita. |
Nehaj si poradiť, ja som tiež špekuloval nad WR426 a keď som obvolával inzeráty každá jedna mala robenú prevodovku, nehovorím že nie sú výnimky ale ja o žiadnej neviem. Tak som radšej zobral WR400... U mňa v budúcnosti už len WR450 alebo opäť CR250 2T... |
DOHC555 toho ze ti bude YZ 250 silna ze nevyuzijes vykon tym sa vobec netrap aspom ju tak skoro nezodereš .pozry ja jazdim na CR 500 je to tiez dvojtakt .a co myslis ze ten vykon vyuzivam naplno ? |
Za prvé vôbec sa mi nepáči, že si sa rozhodol Yamaha a basta. Ale je to tvoja vec. Chceš silno dvojtakt a máš v ponuke Husqvarnu, KTM, Gas Gas endurá. Ak WR tak radšej 426 ako 400. YZ 250 sa dá pekne upraviť na enduro, ale chce to investície. |
KXBIBO: Čítaj celú vetu a nie slová vytrhnuté z kontextu, napísal som čajíček oproti 2T 250... |
Netvrdim, ze chcem silou mocou 2T. Praveze na moj typ jazdenia by mi skor sadol 4T. 2T je premna alternativa pre menej veci co by mohli odijst v motore. Ale ako som uz pisal. Bojim sa toho, ze pri starsom 4T mi nieco odijde v motore a oprava ma vyjde na dost mastnu sumu. |
WR , musis si uvedomit ze je to sportovy stroj , investicie pyta vzdy .... ale ked to milujes nieje co riesit |
Pedro77: ja som to prečítal dobre, však tie motorky jazdia v jednej triede či už v motokrose alebo v endure. |
yamaha-yz.autobazar.eu/250-id760802.html |
Nezdá sa mi, že YZ250 a WR 426 jazdia jednu triedu, ale nejdeme sa tu dohodovať za slovíčka.. |
Ja mám yzf450,jazdím s ňou 50-50 trať hora a nemôžem si sťažovať. Možno nieje až taká pohodlná ako wr,ale zasa je o niečo ľahšia. Myslím,že yzf250 by bola pre Teba vhodná voľba,u nás to jazdia chlapci a nikto si nikdy nesťažoval,že sa mu po hore zle jazdí!!! |
Pedro77: na kantráči je to veru tak, aj v národných pretekoch v endure, a aj v motocrosse chodia jazdiť enduráci na enduro strojoch. Pozri si delenie tried či už v motokrose alevo v endure. |
stihi: vieš ako sa hovorí, kto umí ten umí, ja si tiež občas požičiam od kamoša motokrosové kladivo a prejdem si horu aj kantráčovú trať, mne sedí viac enduro. 1000 ľudí 1000 chutí. |
No dnes som bol pozriet dve masiny. |
To chlap na WR4xx stíha, ja neviem, CR250 2T ak sú jazdci približne výkonovo rovnaký?! Tak to by som si pozrel. To už potom nie je WR ale skôr YZF "so svetlami", ak už tá WR má upravený karburátor, iné ozubené kolá (primárne, rozeta), akceleračnú pumpu,podvozok,atď... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pedro77 (28.06.2009 21:09) |
Pedro77: dvaja kamoši majú WR 450 a ani jeden ju nemá takú ako vyšla z fabriky, každy dáva na to ladák, trysky, ihlu a prevod si dávaš podľa toho čo jazdíš a čo ti osobne sedí. Podvozok si tiež nastavíš podľa seba. |
DOHC555: ten ťa chcel riadne odrbkať,to bolo dobré že "čo si čakal sak to je 250tka" |
Isiel som na kamaratovej KTM 250 exc-f tak to som sa jej bal pridat. Bohuzial uz je ukradnuta |
DOHC555Ja mam WR 250f 2002 a som snou nadmieru spokojny najskor mi sice sypla kluka a potom skocil rozvod Upravené 1 krát. Naposledy upravil tono101 (05.07.2009 13:11) |
No tak. Uz som si vybral. Nakoniec volba padla na 2T YZ 250 r.v 2003. Dufam, ze to je spravna volba. Upravené 2 krát. Naposledy upravil DOHC555 (07.07.2009 22:13) |
gratulujem, pekna je, nech sluzy Upravené 1 krát. Naposledy upravil Noff (07.07.2009 23:35) |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 123208 | Včera: 133527