Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
CHlapi co tankovat... kazdy vravi inak jeden ze 100 oktan nieje dobry ze ma skorsiu detonaciu a |
95ka je standart,100oktan je do novsich vykonnich motorov neznecistuje tolko motor a prida troska vykon. Upravené 2 krát. Naposledy upravil tycinka (10.06.2009 18:34) |
maximalne ho prezenie.... |
Tusim ze tu sme sa o tom minule bavili rozdieli medzi oktanovimi cislami |
do horneta davaj 95oktan. mozes aj 98 a 100, ale je to zbytocne. |
1. napis www.google.sk do svojho prehliadaca |
sranda |
už tu je kua toľko diskusií o tomto, že už naozaj natankujem namiesto 95 niečo "lepšie" a zmerám pocitmi neovplyvnenými placebo efektom, či ide lepšie |
ja davam 95 carreru.. ale haluz bola, ze ked som natankoval shell V power, tak mi zacalo strielat z vyfuku |
Hlopi, jebte uz na to |
jasne ze 100 oktan sak ked je aj najdrahsi tak musi byt aj najkvalitnejsi |
dal som Šell ten Pawer a nič |
takze rozdiel vo vykone som nespozoroval, ale spotreba zostala na 4,7l na sto a to som tocil heftom urcite viac inokedy... |
raz to merali aj na valcovej brzde, ale na autach. Robila to Mlada Fronta Dnes. Nic sa nezmenilo, alebo len co mohlo byt pripisane chybe merania. |
nič sa nezmení, motorka ide rovnako na 95 oktan, alebo na 100 oktan. dokonca na CBR900RR 98-99 pri 100 oktanovom benzíne začal klepkať motor, doslova ten benzín motorka nebrala. |
posun na tej Cebre predzapal, uvidis ze ho zoberie a s jakou chutou |
Miloš, nevidím v tom žiaden význam posúvať predzápal, na výkone jej to nepridá. Ak by sa robila úprava motora a ostatných komponentov, 100 oktan má význam, inak nie. |
Lorenzo... nemas tak celkom pravdu predzapal ovplivnuje ucinnost motora. |
to mi je uplne jasné, ale prosím ťa, ako chceš zmeniť predzápal na sériovom superšporte? |
Kokos a zase je to tu. Jedine kde som zaznamenal výhodu viac oktánového bezínu ako je 95 a to za 98 bolo pri dvojtakte. A to hlavne pri doslova trápení sa po sedačku v bahne. Niekde som videl na nete aj merania motorov superšportov na výkonovej brzde s rôznymi benzínmi. Niektoré motory mali väčší výkon z 95 ako s viacoktánovým benzínom. Pri bežnom používaní to podľa mňa zohrá význam pri naozaj priehriatí motora a to má význam ako som napísal pri dvojtaktoch po sedačku v blate. |
KXbibo, nechajme chlapcov ďalej v tom, ak si myslia, že je to dobré, tak je to dobré |
Jasne ze je to dobre, ved ovela lepsie sa vyprazdnuje spalovaci priestor v penazenke :D |
neviem co je EVO benzin, ale EVO=Elektraren VOjany. |
Laicky povedane: Vysokooktanove benziny maju hlavny vyznam pri motoroch ktore su vyladene na maximalny vykon (teda maju sklon k detonacnemu spalovaniu = neriadena detonacia v spalovacom priestore ktora nerobi dobre motoru tzv.samovznietenie). Takze vyssie oktanove cislo = vyssia odolnost voci detonacnemu spalovaniu.... Ak do motora ktory je vyladeny na 90 oktan lejem benzin 100 oktan nema to v podstate ziadne opodstatnenie kedze to co zvladne 90 oktan urcite s prehladom zvladne 100 oktan. Naopak ak by som do motora ktory je naladeny na 98 oktan dal 90 oktan je to pre motor problem prave pre detonacne spalovanie, ktore sa prejavuje aj zvukom teda klepanim motora a poklesom vykonu. |
pre tich co si nevedia co natankovat pozrite toto www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/vysokooktanova-paliva... |
... zmenou predzapalu sa zmeni aj vykon!!!!! GSXR 750 2001 vykon za zadnom kolese 145PS |
www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/vysokooktanova-paliva... |
ano je to pravda.aj tie prezervativy ,co predavaju na shell aj tie su lepsie ako ostatne.zena s nimi dosiahne rychlejsi orgazmus a panom to lepsie stojiii!!!! |
skusal som vsetky mozne benziny... 95-ky s prisadou alebo bez, ide to rovnako, ale napr na 100 power racing ide moto lepsie - mam pocit, ze tah je od nizsich otacok ...je to badat hlavne, ked som nalozeny (nemyslim seba - hapete) - s ladvinkou |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 185565 | Včera: 206086