Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Nemate niekto skusenosti či sa dá zavariť blok motora na KTM 620LC4, r.v.1994? Upravené 1 krát. Naposledy upravil bike (20.04.2006 12:00) |
Ak to je hlinik, alebo nejaka bezna zliatina s magneziom, tak pri troche stastia ANO. Ale chalani davali zvarat kartre na SX135,250 aj 520, takze hadam to bude rovnaky material. V profile mas, ze si z Levic, mam kontakt na jedneho chlapika z Nitry a jedneho z Trnavy. Ak chces, napis suktromnu postu, poslem Ti ich... |
pokial je to len trhlinka alebo mala dierka tak sa da použit aj kvalitne dvojzloškové lepidlo na princípu mosadze |
No takzvany TEKUTY KOV (ale len v pripade ze to je nieco o max sirke 4-5 mm (tam by to mohlo byteste ucinne)) ja som na svojej KT-ke tak musel opravovat VODNU PUMPU ten fročus mi to normalne vyzral lebo tam bolo cosi pokazene resp ta pumpa nepracovala sprave a potom sme to tim tekutom kovom opravili a fachcila este dalsirok v pohode.. nebolo to ani vidiet... |
Vcera som chcel zacat rozobrat motor, ale zatial som take nieco nerobil, teda co sa tyka motocyklov, tak som ho radsej nechal "pokope". Rozobrat nie je problem ale potom by sa mi mohlo stat keby som mal problemy so skladanim ze mi niekto povie "ked si si ho rozobral, tak si ho aj poskladaj". Najradsej by som ho niekomu zobral aby to urobil nakomplet. Prinajhorsom vymenit blok. Zlepit sa to tekutym kovom neda, teda da, ale vydrzalo by to malicko. Ak by ste vedeli nejaky kontakt na sikovneho mechanika (aj rychleho lebo by som jazdil jak drak!) dajte vediet. Diky. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 29216 | Včera: 232099