Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
ahojte, dnes ked som isiel zapisovat honeckera, nieco mi dole v motore alebo v prevodovke zacalo cinkat, podobne aj ked som isiel naspat. nepodarilo sa mi zistit, ci to ide z prevodovky alebo z motora, viem ale ze ked som v zapati stlacil spojku, tak to cinkat prestalo. takisto ked motorka stala na stojane a vytocil som otacky naplno, nezacul som nic. bol to taky pravidelny zvuk, ktory sa zacal ozyvat najma pri zatazi - ked som tomu trochu viac nalozil, alebo ked som isiel do kopca. a takisto sa vtedy zacal stracat vykon - spomaloval som. |
ked počuješ to cinkanie za jazdy,pozri sa do späťákov,či ťa nechce predbehnúť električka |
hehe no bodaj by medzi Budmericami a Pezinkom jazdili elektricky miestni obyvatelia by asi boli dost nadseni |
Mier s vami=))podla toho co vravis si pravdepodobne zavaril kruzky=))jednoducha oprava=)zhodis karbec..hlavu valca.odmontujes vyfukove koleno, zhodis valec. vytiahnes kruzky.behnes do obchdou a podla nich kupis novee.najlepsie ale bdues mat ked si zoberies aj valec a zmeras si aka je vola medzi zamkami aby si to mal co najpresnejsie=)nahodis to a este ti aj lepsie pojde=))ale musis davat bacha=) kruzky stalo kolo 40sk kus.neviem kolko to je na EURa=)jednoduche, lacne, ucinne=)ja to musim spravit tiez a to mam asi mesiac od zabehu motor=) ked vytocim motor zacnu zvonit kruzky po kanaloch=)a ked sa na en pozres tak su tam take jemne ryhy=) nnemalo by to vadit ale ked uz mas viac vybehany valec tak ti to moze znizovat vykon ja som to tiez pocitoval=) teraz ked mam po vybruse tak to necitim ale vadi mi to cinkanie-zvonenie=)) to mas asi tak na 10 min robotu=))aj na menej=) |
ja som jazdil s cinkanim kopec rokov. Jedina zmena po vymene je, ze to necinka. Ziadne kone nepribudli |
gepard ja som tak isto nevravel o konoch=))to ze pojde lepsie neznamena ze mu pojde 120km\H=))ale pociti to trosku=)predsalen mu to bude lepsie tesnit=)) |
Mistri heh mam tu moto necele 2 tyzdne. vybrus netusim ci sa na tom niekedy robil, skor by som povedal ze nie kedze som bol asi 7. majitel a evidentne to bola motorka pre zaciatocnikov (co je aj pre mna |
no, v petrzke som este nedavno mal trvaly pobyt. uz davnejsie ale byvam v Bahoni (stred trojuholnika medzi SC, TT, PK). do BA sice obcas chodievam, vacsinou ale k svokre a zvycajne az po pracovnom case |
das dole karbec, vyfuk. Hore styri sroby uvolnis a len vytiahnes |
A ked toto spravis, tak na pieste pozri oznacenie, nech si kupis spravnu velkost |
Pravdepodobne to budu kruzky ale nejde mo dohlavy preco to prestane ked stlacis spojku |
Lebo znizis otacky a zataz. Aj mne to robilo, lebo som to zle zabehol kuaa |
pozor chlapci..mame docinenie s chlapom ktory ma simaka 2 tyzdne.ja ked som ho mal 2 tydne tak som bol rad ze som zapol psinacku=))je pohcopitelne ze nevie ako sa dava dole hlava atd....takze opatrne..ale isto ti pomoze ked zmenis kruzky a najviac by ti pomohlo keby ho das cely na vybrus.to ti vybrusia valec. daju novy peist, kruzky piest cap a segerky-poistne kruzky=) je to drahsie ale mas pokoj aked dobre zabehnes tak sa vozis a vozis a vozis a vozis.....do aleluja=)) |
heh neviem ci to mam brat ako poklonu alebo opak vybrus viem co je, neviem ale kde by som ho mohol dat spravit... najprv to skusim prekruzkovat a ak to nepomoze, az potom budem riesit vybrus. a rozmyslam, ze uz keby som to daval prebrusit, tak rovno by som to dal zmenit na 70 cm3 - ved novy piest, kruzky, cap a segerky tam budu musiet ist tak ci tak... |
deko.prerabku na 70ccm nemas taku jednoduchu..musia sa totizto frezovat bloky motora aby si to tam vobec napchal.musis kupit novu hlavu valca alebo ju dat stocit ale to skor novu..musis dat 70tkovu klukovku.alebo mat sovju v 1000000000000000000000%stave...ale to skor kupit novu.jendoducho to neni take jendoduche=))to skor by som ti poradil dat prevrtat na 60ccm 17 alebo 16 z vyvodove kolecko...a nemusis ani hlavu menit..ekd tak ju mozes nehat znizit budes mat este lepsiu kompresiu..a mas vybavene..lecnejsie a ucinne=) |
Deko nebuď ako 16ročný ak ti je Simi málo Kup si pol litra! |
nie, honecker mi (zatial) nie je malo. ani na nom som si (zatial) nie isty sam sebou fakt nepotrebujem dalsiu rychlost, kotuc ani kola len mi napadlo ze keby som to uz dal prebrusit a vymenit vsetko co napisal mistr, tak by ma to vyslo narovnako ako zvacsenie objemu... |
Mistr u simsona nemusis nic frezovat. Ja som tiez menil obsah z 50 na 70 vymenila sa hlava a piest a to je vsetko Upravené 1 krát. Naposledy upravil Martin091 (05.06.2009 13:54) |
martin tak na to by som sa rad pozrel=) videl som fotky kde primerali 50tkovy a 70tkovy piest k sebe a ak somd obre videl tak by si bol rad keby si tam napachal piest nie to este valec...ale sam so to nerobil.nemal som to vrukach tak nemozem povedat na isto ale rad by som sa na to pozrel=)ale aj tka som zvedavy ako ti to ide=))))ale tak je to na tebe=)) |
Sorry, pisal som len na rychlo. Stacilo vymenit valec, hlavu valca, piest, kruzky. a musel som zohnat new zavit na vyfuk lebo z valcia je vacsi zavit. A ked si myslite, ze je to furt 0 tka tak nie je. Piest bol viditelne vacsi, zvysil sa vykon i maximalka .... |
Keď ti stúpol výrazne výkon tak teraz to dávaš z 2do3ky na zadnom nie? |
martin ja si nemyslim ze ej to stale to iste..ja som len dal spravit vyburs a znizil osm si hlavu dal som 17z vyvodove koelcko a hned to ide lepsie..-planujem ´dat prevrtat na 60tku=))vsetko pomoze...to je jasneee...len by ma zaujimalo ako si to tam vsetko napchal.cital som zopar clankov o prestavbe na 70tku a myslim ze s atma pisalo aj o uprave kartrov..zvacsenia priestoru a prevrtania otvorov pre styfty.bo aspon podla mna ked je to vsetko vacsie tak aj roztec styfto je ina...ale vravims am som to vrukach nemal...len co som cital..tka neviem posudit..toto je len moj cisto teoreticyk nazor=)) |
Jasne cbf750 porad backflip s tromi otackami vo vzduchu |
hmm tak som sa dnes odhodlal a motor som rozobral. ako prve ma prekvapilo, ze tesnenie je v dost ubohom stave, predchadzajuci majitel tam zrejme vyrezal iba papier. problem ale je, ze tie zvysky sa nedaku nechtom odstranit - su prilepene. ako by som ich mohol odstranit tak, aby som nieco neposkodil? Upravené 1 krát. Naposledy upravil deko (08.06.2009 10:18) |
jo a este jedna vec. na vnutornej stene piestu som nasiel cisla 38,5, na vrchnej strane nad sipkou 37,98. co to znamena? |
Pozri si stránku Simson v iglu a tam máš rozmery orginálneho piesta a aj rozmery výbrusov neviem presne ale origo je asi 38 ak tam máš 38,5 tak je po dvoch výbrusoch. Tie hnedé boky na pieste znamená podfukovanie cez krúžky. Daj tam nový valec 70ccm (hlava tuším sedí) nový piest, krúžky a čap a Honecker ťa prežije. Upravené 1 krát. Naposledy upravil CB750 (08.06.2009 12:20) |
Deko=) v prvom rade poriadne opucuj valec.tesnenie zoskriab nozikom alebo obrus jemnym smirglom=)musi to byt ciste!!!a daj prec tie necistoty co mas po valci=)) to ze ams taky cierny ten piest to vobec nevadi.na vykon to nema ziadnu funkciu akurat to zle vyzera=)pytal som sa na to majstra a on povedal ze to tam je od oleja usadenina=)alebo nieco takeee=))keby ti podfukuje pod kruzky tak to je az do fialova a mal by si aj piestny cap zly=)a mal by si tam take mierne ryhy..nie hlboke iba jemnunke a ten piest by vyzeral o moc horsie. |
no, tak v prvom rade som sa pekne odrbal s tym 38,5. ono to je totiz nejaky haluzne cislo v pieste (tam kde sa vklada klukovka). spravne cislo je to pod sipkou na vrchnej strane piesta - tych 37,98, co je vonkajsi rozmer piesta. pozeral som aj do servisneho manualu, a tam sa hovori ze valec k takemuto piestu by mal mat rozmer 38,01. to uz ale nie som schopny odmerat, kedze nemam merac dutin. kedze ale kruzok utesnuje priestor medzi valcom a piestom, je logicke ze by mal mat rozmer niekde medzi tymito dvomi rozmermi. a kedze v sim-ba.sk ponukaju kruzky v krokoch po 0,25 mm, logicky mi z toho vyplyva, ze kruzky by mali byt 38 mm, lebo 38,25 by sa uz do valca nezmestili. skuska spravnosti pomocou sublery hovori, ze je to pravda - stary kruzok zasunuty do valca ma presne 38 mm. |
Skús tohoho maníka v Jarovciach, rusovciach, nie som si istý či nemá valce na výmenu+ doplatok... |
moja volba by bola urcite vybrus..nevahal by som=))urcite s sato oplati viac ako len prekruzkovanie a prevrtat to na 60ccm by som dal urcite...ak by ti bolo malo tak aj hlavu zniz ale to je uz len luxus 60ccm ti bude stacit=))ked tak daj este 16z vyvodove kolecko alebo 17z podla toho v akom terene sas vozis=))) |
Ten piest má svoje za sebou, jednoducho motor je už vybehaný,a cinkanie mohlo robiť napríklad aj pohyb krúžkov v drážkach hore-dolu. Rada: daj urobiť normálny výbrus, vymeň guferá na kľuke, ihličkové ložisko hore na piestnom čape, a budeš sa vysmiaty voziť za pár korún. 60-ku veľmi nepocítiš, a hlavne škoda brúsiť origo valec na zbytočne veľký výbrus. Keď budeš meniť guferá, chyť rotor do rúk a skús s ním jemne pomykať do strána a aj hore a dolu. Ak sa bude kývať, sú už vybehané aj ložiská, a bolo by dobre vymeniť aj tie. |
baho podla mna pocity 60ccm=)ja mam 50ccm druhy vybrus a znizenu hlavu a 17z vyvodove kolecko a pocitil som to...rozmylsam dat jeden valec prevrtat na 60ccm..mam totizto tri=))tak si to mozem dovolit=)) |
tak pred chvikou som nahodil nove kruzky, cele som to zmontoval (grrr - kto vymyslel tie podlozky pod piestom??) a uz to cinka aj pri nizkych otackach. vysvetlujem si to tak, ze som z tych drazok pod kruzkami vycistil usadeny karbon a teraz kruzky pekne zasadli do drazok a tesnia este menej ako pred rozmontovanim... |
Nevrtaj to tolko a kup si sadu S70 pekne to zabehni, a pojde to ako hodinky a ny vybrusi sa vykasli |
Martin091: nehrozi - hlava, valec, suprava somarin okolo piestu - 75 eur. sak to je stvrtina hodnoty celej motorky... a keby som chcel, aby sa mi vratili prachy co som do neho investoval, za 400 eur by som ho o rok, ked pojdem na vacsiu, nepredal ani nahodou... takze mi ostava iba vrtanie za 10 eur a novy piest so somarinami za dalsich 10.. a vysledok v podstate ten isty (s rozdielom 10 cm3 a s vyssou kompresiou ako 70 ccm... |
no, tak dnes som bol v Bohdanovciach na vybruse. trochu som sa povozil, cinkanie som uz pri nizkych otackach nepocul. niekde som ale stratil vzduchovy filter a navyse nemam namontovanu SPZ, tak som bol iba na nasej ulici... uvidim co to bude robit ked uz budem moct vyrazit do ulic, snad to bude ok |
deko opatrneee!!!!ja ekd som daval valec povybruse tak som to secko poriadne mazal olejom...potom ked som to tam mal tak som ho dve hodinky nehal bezat na volnobehu nech sito sadne...a az na druhy dne som viezol=)musis to zabiehat oaptrne..netlacit na to..nevytacat..nehat pekne volne ist.a hlavne vozit sa sam!!!samozrejme sem tam to mozes vytocit co ta aj lakat bude=))ale neee moc=))skus precitat nejake clanky o zabehavani simaka=)) |
Mistr: pocítiť si mohol, ked si z vybehaného valca dal spraviť výbrus, jasné že to pôjde lepšie. Ale rozdiel 50 a tých akože 60 ccm je asi taký, ako keď sa ráno dobre naješ, alebo sa ideš voziť hladný. Prípadne odkiaľ vietor fúka..... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 80360 | Včera: 202726