Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim, kedze mate urcite viac skusenosti s motocyklami jawa ako ja tak sa radsej spitam..........Na mojej jawe 350-638 treba dat na vybrus valce aj klukovku........tu som nedavno cital ze 638 sa kazili skoro stale.....od klepania motora po uplne male malickosti.......Tak sa chcem spitat ci dat na vybrus a nechat si ten motor, alebo kupit druhy motor ale jawa 350-634......? dakujem za rady |
Pozri to, ze sa kazili skoro stale to je vyplod fantazie ludi, ktory sa o to nestarali liali tam hocake oleje a tuuurovali to neustale a o starostlivosti o motorku ani nehovorim. Teda v konecnom dosledku ta kazivost bola sposobena clovekom aj ked samozrejme nejaka ta chybovost u Jawy je. Upravené 3 krát. Naposledy upravil roman (02.06.2009 9:39) |
Nepredpokladám výrazné konštrukčné zmeny na motoroch 634 a638 takže poruchovosť bude podobná. |
CB750 tak mu odporuč mašinu lebo určite na to chalan má jasne že ked je niekto fušer a nestará sa poriadne nedá do servisu riadne investicie tak može isť do kelu. Na druhu stranu treba povedať že su to staršie damy ale stale je to vec financii a pristupu k moto. |
"Roman":...........Ako neide o to ze ja som vybijal klukovku s kladivom........to urobil kamarat, a to aj tak dopadlo...........mne jedna strana vysla normalne a druhu som nahrieval ako tu uz pisali ........... Ale proste videl som ked som to rozobral ze to mal nejaky fušerak.......ked budem mat casu odfotim tie valce ako vyzerali........a o klukovke uz ani nevravim,,,,,,,,,len mne to zacalo klepat tak rozoberem a bol som cely nestastny..........Ak by sa ti chcelo este nejaky mensi postup pri skladani?..........ked pride z vybrusu vsetko tak potom ako to skladat?.........tie loziska po stranach kluky co su vojdu pekne ci?.........ak mas cas tak napis......dik |
Nieco o tej poruchovosti som cital na jednej stranke, ale uz neviem kde.rozdiel medzi 634 a 638 je vo valcoch.638 ich ma uz hlinikove, a tam bol pes zakopany.bol to prvy typ motora ktory viuzival na odvod tepla z valcov hlinikove rebra,a nejakymi meraniamy sa prislo nato ze sa valce viac opotrebuvaju ci co, malo to nieco spolocne z nerovnomernym odvodom tepla, a este tam spominali nejake defoformacie, ci co.nadruhej strane, poznam ludi co maju 638-cku,su prvy majitelia a bez problemov.je to cele o udrzbe a ako ju trapis. |
Djokorka: |
Fuhaa ako sa hovori 100 ludi 100 nazorov.........noc nic aj tak dakujem za rady,,,,,skusim to dat na vybrus a dufam ze to zas nezacne po 1000km ako to tu uz niekto pisal .... |
CB750: 638 nemala kotuc. Ten bol od 639. V motore boli niektore konstrukcne zmeny, mala vacsi vykon, inu spojku atd. |
No treba odlisovat model Jawy 350/634 resp 632 maju rovnaky motor (oznacenie typu motora moze byt 633, 634, 632) len 632 ma alternator oproti dynamu na 634 a 632 vyzera uz ako model Jawa 350/638 kedze v case ked sa im prve serie so 638ckovym motorom kazili tak pouzili 634 motor s alternatorom (ktovie ake boli v tom motore loziska, ako boli zmontovane atd...). |
Roman....Oki dik fakt ze si si nasiel cas a popisal mi to......a na tej jawamanie je vsetko o vyberani rozoberani a podobne, len o skladani som nepostrehol nic.......nevadi,.,,,,dik este raz |
hlavny rozdiel medzi motormi 638 a 634 je (okrem valcov) priebeh krutiaceho momentu. ja na svojom jazdim normalne od cca 2000ot/min. 638 musi mat vyssie otacky.ale to ti napise roman odkedy mu to zabera |
37Lukas37: uz to nemozem citat , posli mi cez ss mail adresu a tam ti poslem servisny manual na jawu.. uz som ti minule pisal, ze si to mas stiahnut, je tam vsetko pekne popisane, dokonca po cesky, aj s obrazkami a mas tolko stastia, ze existuje niekolko stranok/for specialne pre jawy, kde je 110% informacii.. aj nakresy na stahovaky, sam som podla toho dva vyrobil, aj dynamicky rozbor zatazenia zadnej casti ramu + navod na vyztuzenie.. co by ini dali za takuto studnicu mudrosti k svojej motorke.. |
Spojení polovin skríní |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 25488 | Včera: 151229