Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím Vás motokamoši.Chcel by som len vedieť,či ste náhodou niekto neriešili klepot v motore DragStara 650.Pri studenom motore nie je počuť nič.Ak sa zohreje,tak na voľnobeh nie je počuť nič výrazné z motora,ale pri rozbiehaní(to znamená pri záťaži motora)sa z predného valca ozve klepot,ktorý po rozbehu počas plynulej jazdy už nepočuť,až kým uberem plyn a potom razantnejšie pridam plyn a zdá sa mi,že ten motor aj počas toho klepania viac vibruje.Už som kontroloval vôle ventilov,napnutie rozvodov-všetko vyzerá byť v poriadku,vymenil som olej,mal som dolu bočné dekle zapaľovania aj spojky,ale na nič som nenatrafil,čo by to mohlo spôsobovať.Tak Vás prosím o radu.Vdaka |
To mi nikto nevie poradiť,alebo nechce sa nikomu rozoberať túto problematiku? Ked čitam aj ine članky ohľadom toho klepania-píšete aj o detonačnom klepaní,myslíte,že by bolo možné,aby klepal len ten jeden valec z dvoch valcov.No neviem,z tým benzinom to ešte môžem vyskúšať,ak to nezabere,tak ma čaká už len komplet rozmetanie motora |
ak hovoríš že sa to ozýva z valca ktorý má nastavené ventili, tak čo by tam mohlo klepať? |
Ide len o to,že sa všemožne snažím vyhnúť kompletnej rozborke motora,ale to asi bez rozobratia nevyriešim.Tie vôle by malo byť počuť aj pri iných režimoch motora,nie?Nie je to zvuk kovu na kov,ono si to len tak sklepe,ako ked sa niekedy na starej škodovke rozharalo zapaľovanie.Ale nič sa neda robiť rozhodím to,ale najprv,ešte vymenim ten benzín,lebo ten v nadrži je ešte od minuleho roka.A dík,že si sa zapojil do problematiky. |
neviem ci nahodou nepises o klasickom klepani drag starov ... |
z minulého roka? , tak pred tým ako to tada rozoberieš iste skús vymeniť ten benzín. ten časom stráca svoje oktánové číslo = odolnosť voči detonáciam. tiež mi raz detonácie spôsoboval starý benzín. moja číza tiez zadetonuje pri prudkom pridaní...presne ako spomínaš ty. potom napíš ako si dopadol. |
no nevieš? to keď ti to vo vlaci je.ne skôr ako má alebo keď to horí namiesto 30m/s rýchlosťou 300m/s. |
no to je fakt vysvetlenie ... |
krilo: Detonácia je tu myslená ako samovznietenie zmesy kvôli zvýšeniu tlaku -> zvýšeniu teploty v hornej úvrati. Vlastnosť vznietenia určuje oktánové číslo. Čím vyššie oktánové číslo, tým väčší tlak je potrebný pre vznietenie zmesy. |
Tak som našiel problém prečo Drag klepal.Po výmene benzínu v nádrži to stále klepalo,tak som bol rozhodnutý,že už musím len rozpuliť motor a kuknuť sa čo na to povie kľuka a ojnica.A tam zrazu spodné ojničné ložisko vydreté ako keby šmirgľom až na kov.Zaujímavé je,že to klepalo až keď sa motor zohrial.Tak teraz mám na Vás ďalšiu otázku.KDE MAJÚ PODĽA VÁS NAJLEPŠIE CENY NA ND YAMAHY? |
Jasnačka! Už len zohnať potrebne veci a šup ich do motora.A prečo sa pýtaš? |
na dragstaroch ako aj na inych dvojvalcovych vzduchom chladenych velkoobjemovych V twinoch byva casom zadny valec hlucnejsi koli horsiemu chladeniu.. |
No raptor,ja som bol tiež toho názoru .Mám mnoho skúsenosti z motorami nielen motorkovými,ale aj nákladnými,osobnými a preto som tiež akosi tomu neveril,žeby ten motor DragStara klepal v prednom valci,ten zvuk sa akosi nedal presne definovať odkiaľ vychádza.Preto som daval dole postranné dekle,aby som videl,či sa niečo nedeje pod nimi.Až nakoniec nebolo východiska len som musel vybrať a rozpoliť motor.A tam čo nevidím,príliš veľká vôľa ojnice v kľuke,tak som už vedel,že tam nie je niečo v poriadku.Ešte šťastie,že i keď to klepalo,sa na tom už veľa nejazdilo a nedodrbalo to kľuku a tým sa zachránila pred výbrusom,čo by už bola drahšia záležitosť. |
Tak Drag Star si už krásne pradie.Predsa to vyšlo,trošku dlhšie som čakal za ND,ale stálo to za to.Štart krásny a nič len taký šelest motora.Super |
No to som teda uneseny s toho co som sa docital .... Ja mam 1100 a mam presne rovnake prejavy motora takze to mozem cez zimu rozkuchat SUPER |
motoride.sk/c/2012/suzuki-marauder-vs-stvrta-sezona.htm... |
Same things...bratranec dva roky s5 doviezol Draga 1.1-tku z ENG...uplne rovnakí problem ako píšeš, zatial nevyriesený malo jazdi tak na to dlabe...ale bude to asi vola na ojnici, bo ventily a tito vecicky s tym suvisiaci napinaky atd kontroloval....ze by achylova pata dragov?? |
Neriešiť tento problém okamžite je chyba. Samozrejme však len pre bežných ľudí čo rátajú každé euro. Mne bolo treba vymeniť okrem ojničného ložiska aj ojnicu a kľuku bolo treba prebrúsiť. Cena ložiska cca-18,-€ cena ojnice cca -25,-€. Keby som to bol nechal tak zoderiem kľuku na toľko že sa už nebude dať opraviť prebrúsením a cena kľuky bola vtedy skoro -1.000,-€. |
"nič len taký šelest motora. Super" Nuž, odporučím ti, HD a najmä sportster si určite nikdy nekupuj, ak toto u V2 považuješ za super Tie zvuky čo z toho idú za tepla by ti nedovolili sa kľudne voziť |
No uz je v servise leboja na to nemam čas, Povedali že to bude na 100% ojnicne lozisko. Ked to rozoberu dufam ze nebude kluka v P-cku. Ja som to odviezol do Bikers centrum Trnava a cena loziska 15e a cena klukovky 730e. Jak sa to stalo by ma ale velice zaujmalo lebo ked som chcel zistit jak to maze dal som dole veko na vyfukovy ventil predneho valca a nastartoval, olej striekal jak zo striekacky takze cerpadlom to myslim ze nebude. naj. 18 300km . takze to typujem na jazdu na nizkyhch otackach predchadzajuceho majitela alebo tam zabudol naliat pri vymene oleja a filtrov olej .. aj to som uz videl. |
zlé veci sa dejú: |
karol1: to si mal skoro za babku. Ja som zaplatil viac ako dvojnásobok tvojej ceny |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 286958 | Včera: 167724