Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Uz pol roka sa taha moj problem s dobijanim. |
no oddr_e baterku ale preco ti to robi neviem regler si mal odkial? nerypal sa volakto do alternatora? |
borto Mozno to co napisem bude pekna blbost ale podla mna ti mohlo pri prebijani skrivit rebra a teraz je problem tam...takze podla mna by si mal vyskusat novu baterku ale ked som napisal hlupost tak si ma nevsimajte :P |
borto, nebude to mat nieco spolocne aj s tou "doplnkovou" elektroinstalaciou? (xenony, to modre podsvietenie, atd) |
priznam sa s tym gerlerom?....tak dobre, HongKong |
pitaz, aj to ma napadlo Ale tak to su spotrebice, to predsa nemoze odpalit a robit sarapatu. |
keby boli nespravne alebo nie dostatocne dobre nainstalovane, moze |
tomcat, nie, nie je. Ale je tam nejaka pravdepodobnost vybuchu, tak neviem ci by si chcel jazdit pri mne |
borto: skús zapnúť tri miešačky naraz a ku tomu cirkulár v sieti ktorá na to nie je robená.... |
ak by mal zle zapojene tie somariny co ma,tak by mu zhoreli skor poistky ako regler,ak ma poistky ktore maju mat spravnu hodnotu,nie ine.. pri tom ledky, to je nic,xenon pri startovani zere vela,ale potom je to uz len menej, cize tuto moznost vylucujem aspon ja. problem podla mna bude v alternatore,alebo si natrafil,nahoda,na zase dalsi zly regler. |
Ked som tam teraz vratil stary regulator, tak napatie ostalo na 14,50V aj po pridani. |
Kable a konektory musis nadimenzovat na prud vecsi ako je alternator schopny dodat. |
miki2t: tak potom preco mi to pri novom regleri nehori a neprehrievaju sa. |
Ked kupis novy reg,tak nezapinaj ziadne doplnkove spotrebice,ani svetlo a ani LED ky. Xenony vedia pustat do el. siete riadny bordel,hlavne tie "made in deti z taiwanu". Ked to bude slapat tak si daj omerat tie led,a ked budu OK,tak zahod ten xenon. |
ehm, ja sa do toho určite nerozumiem, ale v nedeľu taktok vybíjalo kamoša na gixere, stále sme ho museli roztláčať a prišlo sa na to, že mal zle zapojený ukazovateľ, dal to "naporádek" a už všetko fachčí jak má |
Zda sa mi ze si pisal ze ten novy reglet prebija, to znamena ze vobec nepracuje. Preto sa neprehrievaju. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Miki2t (19.05.2009 10:42) |
Ok, prechadzam opat na halogenku. |
V tom LED podsvieteni by som taku hrozu nevidel. A každý xenon spôsobuje rušenie kedže má spínaný zdroj. Je len otázka že ako (ne)dokonale je to odrušené filtrom a či vôbec je, kedže sa lepšie predávajú lacnejšie veci. A tak isto aj niektoré regulátory až také odolné voči rušeniu niesú. A nečudoval by som sa keby to bolo tak že všetko funguje tak jak má a po zapnutí xenónu začnú horieť káble, a po vypnutí zas pohoda. |
Inac chalani, sak ten povodny regler mu neodisiel, ale sa mu prehrievali kable z alternatora a to urcite nie koly ruseniu. To skor koly celkovej spotrebe, ale zase ako sa tu uz pisalo, xenon ma vacsiu spotrebu len prvych par sekund a potom uz len mensiu od halogeny ... tak je to divne |
Skusim to trosku vysvetlit.Spinany zdroj produkuje napetove špičky ktore sa dostávajú na regulátor. Tieto napäťové špičky spínajú tyristory v regulátrore. Regulátor funguje na skratovom princípe, to znamená že ak sa napätie na akumulátore zvýši nad normálnu hranicu tak je alternátor skratovaný. Ak však U (napätie) akumulatora je v norme ale nastavaju nanom špičky, regulátor sratuje alternátor neustále. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Miki2t (19.05.2009 13:11) |
rixo: chces?, predam |
Nieje to v tom, že je staršia. Proste máš regulátor slabo odolný voči rušeniu. |
Miki2t: No neviem ci si to napisal dobre ... pokial viem tak ked sa vystupne napatie alternatora zvysi nad pozadovanu hodnotu tak sa znizi napatie na budiacu cievku a tym zase poklesne aj vystupne napatie alternatora A nie ze sa alternator skratuje |
CBR má alternátor s budenim permanentnimi magnetmi. Alebo on ten xenon ma na Jawe ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Miki2t (19.05.2009 13:27) |
To Borto: Jednoducho vyhod xenon,omeraj LED ky a vymen regler za nový. |
Borto: Nedavno sme sa o tom bavili v nejakej teme o dobijani Kawasaki. Pozri si to a krok za krokom pomeraj veci, ktore su tam napisane. Tak najrychlejsie (a systematicky) najdes moznu chybu. A iba ku niektorym inym nazorom: xenony problem na 90% nerobia, kable su dimenzovane na pomerne velke prudy a ked uz tak vyletia prve poistky ak tam mas spravne. Takze premeraj si alternator ako prve, kludovy odber elektriky atd. Chybu urcite najdes. V kazdom pripade s tym nejazdi, lebo skratmi v obvode sa vela veci moze poskodit. Na meranie potrebujes multimeter - na odpor a napatie staci aj najlacnejsi z Lidlu ale podla mojej skusenosti ma Lidlacky velku chybu na meranie prudu. No ved uvidis nie je to velka veda a stacia aj minimalne vedomosti. Podla opisu je dost mozne, ze to bude prave alternator. |
Aha nasiel som tu temu: Problem s dobíjaním Kawa VN750 |
Moze to byt aj zle ukostrenie a regulator si mysli ze baterka je vybita a trepe do nej max prud. stalo sa mi to ze som mal zaoxidovane kontakty na kostre. ale aj vela dodatkovych spotrebicov v podstate sposobi to iste - je vacsi odber ako dodava sustava. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 253673 | Včera: 154957