Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte chalani! |
Nie to bola moja chyba lebo som ju chcel nakopnut a nevedel som a uz so ju kopal asi 15-20 min. a potom vydim ze mam stlaceny gombik s cim sa motor vypina...Tak asi preto sa vypalila.. |
cislo ramu je:SP41A-105138 |
cgi.ebay.it/EGU-Suzuki-DR-650-Zundspule-F6T532_W0QQcmdZ... |
A nepasuje tato indukčná cievka domojej moto z yamahy xt 600???alebo ktm lc4 620??? |
1. nepasuje |
Dakujem ti MIKI2T...len som bol zvedavi lebo moji kamosi maju tieto moto |
daj tam inducku z hociakej moto z tranzistorovym zapalovanim, alebo ak mas miesto na vatsiu tak dobra bude aj z favorita |
za 1. DR má pravdepodobne 2 sviecky a teda aj inducku s dvoma vystupmi. |
MIKI2T:MYSLIS???neviem neviem...a ano mas pravdu moja motorka ma 2 sviecky...neviem teraz co mam robit...ako mam zistit ze mi odislo CDI??????? |
ak pouziva indukcnu cievku z dvomy vyvodmy tak moze pouzit inducku z FIAT PUNTO 1,2 na vrakoviskach nejake po srotovnom urcite najdes.v tom ze niesu cievky kompatibilne mas pravdu, ale nepasuje len cievka urcena pre CDI ktoru zapojis na tranzistorove zapalovanie!!! preto ze cievky na tranzistorove zapalovanie maju oproti ostatnym zvast odlisnu konstrukciu co sa tika nahromadenia co najvatsieho mnozstva magnetickej energie, a nasledneho pretransformovania na vysokonapatovi impulz. ale opacne to funguje, kedze cievka v systeme CDI(kondenzatorove prip.tyristorove zapalovanie, volaj to ako chces) ma len ulohu transformatora, a tam je jedno aku cievku pouzijes.tam je ti akumulacia energie v tzv.vzduchovej medzere vies co platna.tam sa jedna len o transformacni prevod indukcnej cievky.ako som povedal na CDI mozes pouzit cievku aku chces!no ak nefunguje elektronika zapalovania, tak by som skontroloval ci ti cievka urcena pre nabyjanie kondenzatora v tom CDI davo nieco okolo 300V. to je optimalna hodnota u vatsiny takych zapalovani.niektore CDI naju prave vypinanie motora riesene skratovanim prave tejto cievky. |
dr650.zenseeker.net/Electrical/DR650Wiring.PNG |
ARPAD: Použitie cievky určenej pre systém TCI , v systéme CDI má za následok slabú intenzitu iskry. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Miki2t (17.05.2009 20:59) |
slaba intenzita iskry?v kazdej odbornej literatura zamaranej na zapalovacie sustavy sa uvadza preskokove napatie 12-15KV, tranzistorove zapalovanie generuje 18-20KV, no a kondenzatorove dokaze dat az 40KV (zalezi od napatia na kondenzatore v case otvorenia tyristora, a transformacneho prevodu indukcnej cievky.)takze tam urcite nehrozi slaba energia iskry.vyskusaj a uvidis.ta cievka ma len ulohu transformatora, to je cele a nehladaj v tom ziadnu vedu ako je to opacne z tymi cievkamy to neviem povedat, a dam ti zapravdu, aj ked cievky pre tranzistorove zapalovania maju zamerne maly odpor primarneho vinutia.tak si nemyslim ze cievky pre CDI budu mat mensi, no ale to je uz len moj nazor, a netvrdim ze je to urcite tak aj v praxi. |
v knizkach je to sice pekne , ale skus to v praxi Upravené 2 krát. Naposledy upravil Miki2t (17.05.2009 22:29) |
povedal som ze energia sa udava vo voltoch? to si kde nasiel?ja som len povedal ak si to nepochopil,ze pri napati 40KV prejde oblukom ktory vznikne medzi elektrodami sviecky take velke mnozstvo energie ze sa ta zmes urcite zapali.no a prave energia iskry je pojem ktory v sebe zdruzuje vsetky elektricke(sekundarne napatie,kapacita,indukcnost,odpor), aj fyzikalne veliciny(tlak,teplota,tvar a vzdialenost elektrod) podielajuce sa na jej vzniku.no a ak to nechapes tak si najpr zisti a prestuduj z odbornej literatury ako vlastne nastava zapalenie zmesy, a co sa podiela na vzniku a energii iskry, a ake faktory ju ovplyvnuju.je to velmy zlozity proces z mnozstvom premennych.je to fakt zlozite a urcite viem toho o tomco tu hovorim viac nez ty, ale stale je to malo.cim viac sa chcem do toho dostat tym viac a viac vzorcov a viac fatorov ktore ovplivnuju konecnu energiu iskry.ale inac mas dobre nazory na problematiku tejto diskusie.do problematiky sa rozumies to sa musi uznat. |
zole: popozeraj inzeraty, na DRko sa tu predava vela veci. A na DRku nezvykne odchadzac zapalovanie, takze urcite nieco zozenies, len pre istotu si zisti, napr od Raptora, kolko stoji origo nova, lebo ti ludia co rozpredavaju motorky uz vazne nevedia co by pytali. |
Miki2t:Meral som tym multimetrom a do cievky mi dava prud takze to bude asi ta indukčná cievka. |
Do indukcnej cievky by ti isiel prud aj pokial by si z CDI vybral tyristor. Pretoze kondenzator sa nabija cez inducku. ak by si mal zlu cievku snimania polohy , alebo samotny tyristor v CDI , tak ti moze "ist prud" do inducky. Surovo chyt kable do inducky a kopni dotoho. mal by si dostat priblizne tolko ran , kolko krat sa motor otoci. cize mozno tak dve mozno jednu, ale celkom kvalitnu. ak tam budes citit stale len mravencenie tak inducka je pravdepodobne dobra, a chyba je v CDI jednotke , alebo cievke snimania polohy(malo pravdepodobne). |
Chalani a mohla sa mi indukcna cievka vypalit pretoze som mal zatlaceny cerveny gombik a ja som ju nakopaval???asi 15-20 minut????A iba potom somzbadal ze je zatlaceni...... |
k elktrike urcite poradia povolani... ja by som sa len chcel spytat, ci ju pred kupou videl nastartovanu? |
Pravdaze som ju videl nastartovanu....aj som na nej isiel.Preco??,,????????????,,... |
Ak je to zapojene tak ako si myslim ( Pickup killer ) tak teoreticky ano a teoreticky aj cdi |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 231633 | Včera: 189063