Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdar borci. Tak sa mi podarilo cez vikend uvarit moju Hondu. Prdlo tesnenie pod hlavou,ale asi dost nepatrne,ked som nepocitil ubytok vykonu. Povypluvalo mi vodu z chladica, az ked bolo neskoro moto prestala tahat a vysledok je na tomto linku:pokec.azet.sk/hondambx?i9=078d4117ef90&show=fotoalbumy... |
a preco by si nemohol.zacisti valec,ak z piesta zostalo na nom nalepene,zacisti piest,ak je moznost vymen kruzky a jazdi dalej.. |
zavolaj doktorovy mráčkovy , možno má v chladničke ešte krvavú tlačenku |
nevidel by som to tragicky. |
Mama v nedelu uvarila sliepku a potom sme ju zjedli, skús toho uvareného vodníka zjesť lebo za pár dní sa pokazí... |
tomu hovoris uvarene?Ved to je este OK,prebrus to pod vodou a hlavne vycisti vyfuk. |
mam otazku ake znaky na pieste ukazuju na nevycisteny vyfuk?? |
Dikes za nazory a rady. Mna by vazne realne zaujimalo s coho si "Karol1" usudil,ze mam karbon vo vyfuku. |
M2T ten tam narobyl karbon a kvalitnejsi olej ho rozpustil a nasral do motora.vycistit celi vyfuk a uz nikdy nedavat smejdny olej....... |
celý plášť piestu máš omletý od jemných nečistôt a ak dobre vidím mojimi štyrmi očami , tak ešte aj tvar výfukového kanála máš na pieste otlačený. A karbón sú tie čierne bodky -preliačinky. |
daj opatrne dole piestne kruzky, ak su dobre daj ich napat,alebo kup nove, a piest vybrus jemnym smyrglom (600). mozno by to bolo dobre este zalestit pastou ktorou sa pribrusuju ventily na 4T motoroch |
nechcem zakladat novu temu tak sa opytam tu. |
no valec a piest po vybruse si musia sadnut. musis to zabehavat. naprikald interval na zabehnutie motora u jawy je minimalne 1500km. ta NSR je predpokladam 2T, tak potrebujes mat nastaveny karburator na zabeh, to je bohatsia zmes, viac oleja a nepretazovat ho. pokial tomu budes nakladat od zaciatku, tak ten motor znicis. ak nemas ryhy tak to skus este spravit ako som pisal predtym a aj ostatny, kruzky opatrne dole, prebrus piest jemnuckym smyrglom, pripadne zalesti brusnou pastou na ventily, a valec pokial su to len leskle plochy bez ryh, tak by si tiez mohol opatrne zalestit tou pastou. potom to zaloz a najprv to zabehni inak to znicis. |
macoLM OK dik,teraz mam zasa motor napoli takze idu nev gufera,loziska tesnenia a potom to uz racej normalne zabehnem. |
hlavne poriadne mazat, a netrapit motor!daj pocas zabehu viac oleja ako normalne. |
inak pri zábehu 2T ktorí ma zmiešavač (oilmaster) treba dať aj olej do nadrže alebo sa to dá nastaviť niako na zmiešavači aby dával viac oleja. Či ako |
Joyo:Ano nastavuje sa na bovdene co ide lanko do zmiesavaca. |
"Uvaril som vodnika-co s tym" |
To Karol1: Ten predosly majitel "hajzlik" na nu sral. Ja som ju od neho zobral v dost zalostnom stave. Vzduchovy filter mozno ani nevidel a nie este impregnoval olejom na filtre. Este k tomu to M2T-cko. Myslim ze by to spravil uz len novy vybrus. Lenze stary problem- No money. |
dudo 25 - predpokladám , že krúžky máš dosť zodraté a s vysokou pravdepodobnosťou na výfukovej strane najviac . Výmena krúžkov možno niečo zachráni , ale aj piest už bude mať statočnú vôlu vo valci a je riziko , že ho zlomí. Ale dovtedy ešte niečo pobehá. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 291662 | Včera: 166404