Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim chystam sa davat nove loziska a neviem ake mam dat či ZKL alebo SKF..tie SKF su raz take drahe.Su tie ZKL kvalitne?? |
maco535:Aha dakujem pekne ja nekradnem aby som dal 300sk za jedno lozisko |
Ja teraz robim tatrana125 a kupoval som tam kvalitne PFI (USA) + gufera a vyslo to cca 18€ dokopy(asi 6 lozisk a 3-4 gufera) .Ale nemaj strach aj na ZVL urobis bez problemov 20000km co je pri veteranoch vecnost(len nekupuj čínu!!!). Hlavne nesetri na guferach tie kvalitnejsie (cervene) stoja len asi o 1€ viac na kuse ale investicia sa ti vrati.... |
neverican:Sak sinu to jasne ze nie.Tie loziska objednava kamosova mam co roby v jednej firme a objednava pre nu loziska a poradila my ZKL alebo SKF ale ZKL su lacnejsie taq zoberiem tie.Ved na motorke aj taq jazdievam iba max 2-3x do tyzdna.A gufera to je samozrejme ze nanich setrit nebudem.Tie loziska PFI si objednaval z internetu alebo si ich kupoval niekde osobne? |
na ložiskach nikdy nesetri ja pouzivam ZVL mam ich v pincli a babette a stale mi drzia uz asi 2 roky |
fisho:Sak hej ale hadam nebudem kupovat jedno lozisko za 300sk...stacia aj tie ZKL alebo na kluku dam SKF a na prevodovku ZVL. |
ja mam v kolesách ZKL a zatiaľ O.K. tie, ložiská majú určité parametre ktoré musia splňať a nezáleží na tom či sú to ložiská z Japonska alebo z niakej Hornej dolnej tak my to aspoň povedal jeden človek čo sa tomu rozumie. |
Takze asi kupim tie ZKL sak predavac vravel ze 60 000km vydrzia urcite. |
cabrio900: predavac predava a preto ti povie to co potrebujes pocut... Ked sme generalkovali DR-ko menili sme za FAG, SKF. Urcite vydrzi nieco aj ZKL shity to nie su, ale... |
PeterKeke:A kolko mas priblizne nabehane na tych ZKLkach?To do motora si daval krytovane loziska???niesu lepsie klasicke hole? Upravené 1 krát. Naposledy upravil cabrio900 (11.05.2009 21:15) |
cabrio900: kámošovi jawy 350 som dával ZKL, najazdené cca15 000 km a bez problémov. Hlavne nezabudni na vyhotovenie ložiska C3, alebo C4 s väčšou radiálnou vôlov. |
chlapz poradte aj mne,nikde neviem yohnat loyiska do HONDZ NSR 125 a tak isto aj gufera,sade mi hovoria ye atipicke roymeri ye take nemaju ani nebudu mat. |
zkl su ti uplne stacia ..podla toho do akej motorky ich chces dat .. |
SKF budu kvalitnejsie, jedine zeby si zohnal ZVL este socialistickej vyroby pekne uchovane, namazane, tie by mozno tromfli aj SKF a FAG dokopy |
enduracik: Do jawy 175.A jazdim na nej iba do hor taq 2x do tyzdna Upravené 1 krát. Naposledy upravil cabrio900 (11.05.2009 21:30) |
ked ich kupys a daju ti ich zakrite nezabudni ich odokrit (ten pliesok na boku kvoli mazaniu... |
Práve ich testujem na elefantovi. Ak je dobre utesnené nemal by byť problém. Ale ak chceš tie krytky z nich ľahko zhodíš a máš nekrytované, ktoré budú mazané zmesou. |
Esso:Ze vraj maju dozivotnu napln maziva.Niekto si ich pochvaluje a niekto zase uprednostnuje mazanie zmesou. |
cabrio900: myslím si žeby mali byť lepšie holé, nie som odborník, pri mojej objednávke prišlo k nepochopeniu situácie (označenia) a tak som objednal také aké som objednal.... to že majú kryty by som nebral tragicky, mazať sa budú aj s nimi. Bolo to do simsona ktorého som neskôr predal, ťažko rátať kilometre, jazdil som sporadicky... |
tak tak, dozivotnu, ani o den dlhsie, ide len o to ako dlho ten ich zivot bude trvat... |
citron: My sme mali tie loziska krytovane na pracke a menili sme ich po 6-7 rokoch hadam.A boli to ZKL |
na kluku dvojtaktu v ziadnom priopade zakryte loziska nedavaj....zadru sa.....a ked budes davat nove tak kluka jednoznacne SKF a do prevodovky ZKL...........alebo ked nechces davat SKF tak daj ZKL C3...tie su pevnejsie tichsie a dlhsie vydrzia....ale odporucam SKF..aj ked su drahe... |
Ale ja nezhadzujem ZKL loziska, len som kus zlahcil temu, ak urazilo, tak sa ospravedlnujem. V CZ-te nikdy ine loziska ako ceskoslovenske neboli, takze ked tam das ZVL alebo ZKL nic tym nepokazis si myslim... |
farbu gufier netreba brat moc vazne, ide hlavne o material, farebnych moznosi je neurekom. Jednoznacne ale gufera klukoveho hriadela na 2T motore nemozu byt silikonove. Uz som take po 6tis vyberal s tym, ze tesniaci brit uz neexistoval. Gufero mam odlozene, ale nemam momentalne fotoaparat, skoda. To, ze ti ho nanutia ludia priamo v obchode, este neznamena, ze je aj vhodne. Po 4 mesiacoch od vymeny potom chudak hladal odkial mu saje falos... Mozes sa presvedcit, ci gufera vydrzia napr tak, ze ich das do nadobky s benzinom a do dvoch dni sa pekne vykrutia ,zvlnia s zmaknu, alebo ostanu v pohode. Ovela lepsiu sluzbu urobia klasiky NBR alebo ked chces strasne moc kvalitu, chod do VITON - obe su oznacenia materialu. |
krutas_1:Aspom vidis ze je to kvalita.A to bola pracka co bola v pivnici este stara. |
maco535:...C3 maju urcite dlhsiu zivotnost ako obycajne ZKL.....ked das na kluku obycajne tak po par kilometroch ich mozes vybrat, dat do igelitky,zatocit nad hlavou a zahodit tak daleko ako vies......aj stare loziska ZVL ktore davali na kluku boli pevnejsie ako obycajne ZVL...neviem ci boli oznacene zrovna C3..alebo C36(este pevnejsie).....takze asi tak... |
sak C3 to je nejaka radialna vola...alebo co... Miso by vysvetlil presne o co ide. Nie som si isty ze je to pevnost co oznacuje udaj C3, no mozem sa mylit... |
cabrio900:zakrytovane loziska sa davaju tam kde posobi neziaduci element...napr prach voda,,olej....preto sa davaju kryte loziska...ale na kluku nesmies dat zakryte,lebo to lozisko je mazane zmesou benzinu a oleja,ktory moto spaluje...a ked je zakryte tak sa zadre |
Clovek by neveril aky je rozdiel medzi loziskami Kinex, ZVl a ZKL. Uz len to, ze po rozdeleni CSR Zavody kulickovych lozisek mali stale vyvojove centrum a slovenske Zavody valivych lozisk uz toto centrum nemali a doteraz nemaju nieco napovie... ZVL zaostava materialovo aj velkostou sortimentu. |
citron:ano, myslim ze radialna vola je to oznacenie....cize lozisko je (laicky povedane) "pevnesie do strany"..... |
krutas_1:Taq asi to poriesim ako si pisal kluka SKF C3 a prevodovka ZKL Upravené 1 krát. Naposledy upravil cabrio900 (11.05.2009 21:57) |
cabrio900:teraz uz davam do vacsiny motorov,co skladam take loziska..... |
farba gufera tusim zavisi od teploty na ktoru je gufero stavane...ale neviem isto..mozem sa mylit...ale podla mna farbu gufera riesit netreba... |
cabrio900:neviem ci su aj SKF oznacene C3....ale ked budes loziska kupovat u niekoho kto vie co predava ,tak ti bude vediet povedat ake treba na kluku...,ja kupujem v TT u pana moravka....RELING-sa vola ta firma....0335354923-cislo do predajne(maju otvorene tusim iba do 4-tej)...0905694010-cislo pan moravek... |
krutas_1:Ja zas objednavam tie loziska od kamosovej mamy ktora roby v jednej firme a objednava loziska a gufera dost sa v tom vyzna taq cez nu to budem objednavat zo zlavou. |
cabrio900:tak potom pohoda,len som napisal pre istotu keby si nevedel odkial kupit .....ale do prevodovky C3-ky davat nemusis...tam stacia obycajne... |
krutas_1:To viem ze do prevodovky obycajne.Dufam ze sa my ta investicia oplati. |
a ako pisal citron, vsetky oznacenia na loziskach, ktore nasleduju po pismene C su hlavne na oznacenie radialnej vole, pripadne este nejake tie doplnky vztahujuce sa na triedenie a pod... Zjednodusene, cim vacsie prve cislo za C, tym vacsia radialna vola. Upravené 1 krát. Naposledy upravil miso251SK (11.05.2009 22:21) |
miso251SK:na kolesa aut sa myslim davaju loziska s kosouhlym stykom...alebo nie? |
myslim, ze na napravach som videl castejsie kuzelove, ale asi ani s tym kosouhlym by nemal byt problem, mozno mensia unosnost |
človek len zíra. |
cabrio tak nemas nd cim rozmyslat jawa je jawa a neoplati sa ti tam davat nejake extra drahe a kvalitne lloziska . |
Tak ja teda kupim tie ZKL loziska.Nemam zase tolko korun na rozhadzovanie.Stacia aj lacnejsie. |
ZVL som daval na kluku do 350. Po roku nova generalka kluky,hrkali jedna radost. SKF je spickova kvalita ala Japan. ZKL su ceske,ale treba kupovat tie najtvrdsie |
odkedy je SKF japan????? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 94687 | Včera: 171413